Hop til indhold
F.R.I.E.N.D.

Leila Scarlett???

Recommended Posts

Jeg hørte engang om en pige der i ny og næ skulle annoncere på annoncelight.dk - hun skulle efter sigende have opereret i området omkring Varde, og være enormt sød og dejlig.

Denne fantastiske pige kunne jeg godt tænke mig at møde, men hun er desværre forsvundet for mig(det er trods alt 1 år siden) - er der nogen der ved hvor vidunderet er blevet af, eller skulle man gå ud fra at hun bare(desværre) har trukket sig tilbage og indstillet karrieren? :)

Jeg håber nogen ved bare en smule, så jeg kan få en smule sjælefred via afklaring ;) 

Som det fremgår af titlen, var hun under navnet Laila Scarlett, sidst jeg så noget fra hende.

Redigeret af F.R.I.E.N.D.

Del dette indlæg

Link til indlæg
F.R.I.E.N.D. skrev, for 14 timer siden:

Jeg hørte engang om en pige der i ny og næ skulle annoncere på annoncelight.dk - hun skulle efter sigende have opereret i området omkring Varde, og være enormt sød og dejlig.

Denne fantastiske pige kunne jeg godt tænke mig at møde, men hun er desværre forsvundet for mig(det er trods alt 1 år siden) - er der nogen der ved hvor vidunderet er blevet af, eller skulle man gå ud fra at hun bare(desværre) har trukket sig tilbage og indstillet karrieren? :)

Jeg håber nogen ved bare en smule, så jeg kan få en smule sjælefred via afklaring ;) 

Som det fremgår af titlen, var hun under navnet Laila Scarlett, sidst jeg så noget fra hende.

Kan kun give jer ret. Hun var absolut fantastisk, og ville ønske man kunne finde noget lignende hende igen. Det nærmeste i kommer hende både som person og som den frække pige hun var er Nicolle i Holsted (hun er der forøvrigt endnu, og vender tilbage igen og igen til samme sted)

Mht Leila Scarlet så er hun desværre flyttet til XXXX et eller andet sted, og tror faktisk hun er stoppet og XXX ØV ØV.

ps: har faktisk skrevet til hende på XXX, men hun svarer ikke, så går ud fra hun nu værner om privatlivets fred, hvilket jo også er helt ok, selv om hun er savnet

Kommentar: Ualmindelig dårlig stil at angive private oplysninger

Redigeret af Extinguisher
 Hvis du virkelig synes det er OK at værne om Privatlivets fred (hvilket det naturligvis er) hvorfor i alverden nævner du hvilken by hun er flyttet til ? besynderligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
youngatheart skrev, for 7 timer siden:

ps: har faktisk skrevet til hende , men hun svarer ikke, så går ud fra hun nu værner om privatlivets fred, hvilket jo også er helt ok, selv om hun er savnet

Med mindre at hun direkte har sagt til dig, at det er i orden, du skriver til hende- så er det da også en super nederen ting at gøre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
youngatheart skrev, for 23 timer siden:

Kan kun give jer ret. Hun var absolut fantastisk, og ville ønske man kunne finde noget lignende hende igen. Det nærmeste i kommer hende både som person og som den frække pige hun var er Nicolle i Holsted (hun er der forøvrigt endnu, og vender tilbage igen og igen til samme sted)

Mht Leila Scarlet så er hun desværre flyttet til XXXX et eller andet sted, og tror faktisk hun er stoppet og XXX ØV ØV.

ps: har faktisk skrevet til hende på XXX, men hun svarer ikke, så går ud fra hun nu værner om privatlivets fred, hvilket jo også er helt ok, selv om hun er savnet

Okay. Mente ikke at jeg gav oplysninger der kunne være til skade for nogen.

Synes ærlig talt det er at gå i lidt små sko, i forhold til hvad jeg ofte ser folk skriver herinde, men ok fred være med det, hvis det skal være så regelret.

Sig mig er du dum - jeg har brugt tid på at fjerne personlige oplysninger og så gentager du dem -

Del dette indlæg

Link til indlæg
youngatheart skrev, den 13/2/2017 at 00:50:

Tak for det, hr. - det vil jeg tage til efterretning - tror jeg kontakter hende Nicolle - har læst om hende, og hun lyder som et besøg værd - det kan være hun kan trøste mig i min fortvivlelse ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
F.R.I.E.N.D. skrev, for 33 minutter siden:

Tak for det, hr. - det vil jeg tage til efterretning - tror jeg kontakter hende Nicolle - har læst om hende, og hun lyder som et besøg værd - det kan være hun kan trøste mig i min fortvivlelse ;) 

Jeg er helt sikker på Nicolle kan trøste dig i din fortvivlelse ;-)  Hun er super sød, og en rigtig lille lækker petit pige hvis man er til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nimbush skrev, for 7 timer siden:

Det er med 100% sikkerhed ikke hende. :) 

Ja nu tør jeg jo næsten ikke at skrive mere i denne tråd med risiko for løftede pegefingre, men NEJ..er absolut ikke hende, og som før skrevet så tror jeg ikke hun kommer mere, af grunde det åbenbart ikke er tilladt at skrive herinde.;-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...