Hop til indhold

Hjælp til at optage lyd - Nabo larm

Featured Replies

Skrevet
gerog skrev, for 6 timer siden:

Lige præcis, det er vigtigt man har beviser og flere vidner, så man kan styrke sin sag.

Jeg ved dog, at naboen til den anden side også har klaget, og underboen er flyttet pga. larmen.

Jeg bankede på og videooptog 4 fjolser, som stod i døråbningen og sagde at jeg skulle blande mig udenom mht hvor mange, der boede i lejligheden, de smækkede døren i, så man tydelig kunne se navnskiltet, åbnede døren igen og sagde at de ville ringe til politiet :huh: flot.. 

Men prøv at skriv datoer ned de næste 10 dage, få folk til at skriv under og gentag proceduren et par gange de næste par mdr :) I ender måske i retten, hvor I skal vidne mod ham.. 

Redigeret af Sara25

• Svar 51
  • Visninger 5.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hmm, du burde klage alligevel og fortælle om ham som er flyttet. Han behøves jo ikke at smides ud, bare få at vide at han skal være stille...så flytter han helt af sig selv.

• Det tror jeg desværre ikke du kommer langt med. Jeg har også naboer, der skændes højlydt fra de kommer hjem fra arbejde til omkring kl 23 om aftenen Jeg gider ikke engang klage, men kun gå ud og bank

• Til det kan jeg anbefale superlim  Det vil være umuligt for ham at komme ind og superlim kan købes for billige penge Ej nu er jeg ikke sød 

Skrevet
  • Author
Sara25 skrev, for 13 timer siden:

Jeg bankede på og videooptog 4 fjolser, som stod i døråbningen og sagde at jeg skulle blande mig udenom mht hvor mange, der boede i lejligheden, de smækkede døren i, så man tydelig kunne se navnskiltet, åbnede døren igen og sagde at de ville ringe til politiet :huh: flot.. 

Men prøv at skriv datoer ned de næste 10 dage, få folk til at skriv under og gentag proceduren et par gange de næste par mdr :) I ender måske i retten, hvor I skal vidne mod ham.. 

God idé med at skrive datoerne ned for de næste 10 dage.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.