Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

 

Da jeg jævnligt er i København, kunne jeg godt bruge en asiatisk pige, som jeg kan lave en fast aftale med.

Nogle der har erfaring med, eller kender en, der kunne være interesseret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm jegvtor du kan lave faste aftaler med alle, du må nok lige supplere din efterlysning, kvarter af København ?, alder på hende du gerne vil lave fast aftale med, Ratree og Ninna i Valby er "verdensberømte" i Eroguide, Woraya også i Valby er berømte i landsbyen for den gode service, men prøv at læse i anmeldelser med links og se om det er det du efterlyser, ellers prøv dig frem

 

held og lykke

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror heller ikke der er mange der ville afvise et stamkundeforhold. Det er jo det du siger: "kender i en pige der gerne vil have en stamkunde?"

Ja, de fleste jeg kender vil gerne have stamkunde, så spørgsmålet er nok: hvem vil du være stamkunde hos?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jacobsen skrev, for 3 timer siden:

Min tanke var at finde en der ville overnatte, gå med ud og spise osv.

Det er  ikke fast klinik sted jeg efterspørger.

Det er jo noget du må arbejde dig frem til at finde.
Ved flere besøg og god kemi er det muligt mange steder.


-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er muligt at finde piger som vil lege boyfriend / girlfriend, men det kræver en seriøs indsats.

Du skal ikke regne med at den første bedste pige falder for dig.

Men ellers kan man vel kigge lidt på datingsiderne. Jeg ved der er flere thaipiger som søger der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 11 timer siden:

Ja, det er muligt at finde piger som vil lege boyfriend / girlfriend, men det kræver en seriøs indsats.

Du skal ikke regne med at den første bedste pige falder for dig.

Men ellers kan man vel kigge lidt på datingsiderne. Jeg ved der er flere thaipiger som søger der.

Har du et link Hr. Diller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jacobsen skrev, for 9 timer siden:

Har du et link Hr. Diller?

Nej den kan jeg ikke klare.

Har bare talt med nogle stykker, som har profiler. Jeg har ikke spurgt til hvilke sites de bruger, da jeg jo dater dem alligevel :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...