Hop til indhold
Guest Mon Cherie

Annoncering

Recommended Posts

Guest Mon Cherie

Vi har oprettet os og betalt for en måneds annonceringmulighed. Men det fungerer ikke.

For det første er systemet alt for kringlet. Vi har betalt for det der hedder 5 partnerprofiler. Det er sådan at for at kunne bruge de partnerprofiler, så skal være enkel pige oprettes med egen solo profil, derefter skal profilerne kobles sammen som partnerprofil til klinikken. Som sagt så forsøgt, men pigeprofilen er IKKE koblet som partnerprofil, trods forsøg. Det i sig selv er for besværligt. Derudover skal der oprettes en mailadr. på hver pige, for at kunne oprette profilen på Eroguide. Inden vi betalte, tjekkede vi, at man kunne ændre profilens navn efter behov, da pigerne jo ikke bliver på klinikkerne for evigt. Det kunne man. Men da jeg ændrede den første profils navn, så den kom til at hedde en pågældendes navn, så blev det ikke ændret i systemet. Men også fordi at det bliver for dyrt, hvis man skal til at betale 1000-1500 kr. pr måned for at alle pigerne kan få en profil hver.

Planen var at oprette profiler, der så kunne få ændret navn til en piges navn. Men det kunne åbenbart alligevel ikke lade sig gøre.

Så ville jeg sætte en annonce på for Mon Cherie, men hvordan f... gør man så det?  Jeg ringede en pige op for at spørge, om hun vidste hvordan man gjorde. Nope, hun havde også problemer.

Forvirret?  Ja det er jeg sgu også

Jeg skrev et råd til support. I stedet for at pigerne skal oprettes med egne profiler, så lav det sådan at pigerne kan oprettes UNDER klinikkens profil. Og så for blondiner som mig, så lav annoncesystemet så enkelt, at man bare skal trykke på en knap, så sætter man annonce på.

Hvis jeg ikke snart får den hjælp, jeg beder om, gerne pr. tlf. med den rette vejledning, så betaler vi ikke for næste måned.

Med venlig hilsen

Mon Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis overhovedet muligt, så kunne det måske være en ide at oprette en telefonsupport mulighed?

Eksempelvis alle hverdage fra kl 13 - 15?

Men ellers så tror jeg også at Annonceligth.dk og Eeroguide.dk er i færd med potentielt at undergrave, deres ellers så velfortjente store succes?

I kraft af alt for komplicerede, og helt tydeligt for en del annoncører vanskeligt forståelige muligheder.

1. Gør det så simpelt og så let forståeligt som muligt at oprette en annonce.

2. Oplys alt om mulighederne for annoncering, åbent og synligt for alle, og ikke først når du har oprettet et login som annoncør.

3. Inviter udvalgte nøgle annoncører til en fokusgruppe, hvis opgave det er at medvirke til i et samarbejde med Annoncelight.dk, og Eroguide.dk at udvikle de bedste annoncerings produkter som muligt.

Hold telefon møder om det, og rejs også gerne for at mødes i gruppen af og til.

Mit indtryk er at Annonceligth.dk og Eroguide.dk er udfordret af at annoncørerne på den ene side ser en stor værdi i at annoncere der, men på den anden side tilsyneladende også plages af en stigende frustration over at de 2 sites simpelthen ikke er brugervenlige.

En tilstand som et mindre site nok ikke ville overleve, men som kun gør det fordi at annoncørerne vitterligt har brug for Annonceligth.dk og Eroguide.dk, annoncørerne derfor udviser større tålmodighed, end man måske normalt ville kunne forvente.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Hejsa!

Jeg har forsøgt så godt jeg kan med at hjælpe dig, og afventer pt. svar på en mail som jeg sendte til dig i Onsdags. Vi kommer kun fremad med kommunikation, og det er helt fint for mig at vi fortsætter herinde. Jeg vil gerne hjælpe, hvis man giver mig lov til det ;) Jeg er selv blondine og fatsvag til tider, så derfor tager jeg mig også tid til at hjælpe, hvis der er behov for det.

Pt. kan jeg sige at jeg i går færddigjorde en masse ændringer til partnerdelen, så det bliver nemmere at oprette sig uden e-mail. Jeg skal lige have helt styr på det med navneændringen, så tror jeg det hele kommer online på Mandag.

Min næste opgave er at skrive en brugervejledning til vores supporter, så han har mulighed for at hjælpe over telefonen. Jeg har ikke selv en telefon på min plads. Derfor kan jeg ikke hjælpe. Dog vil jeg undersøge om du kan få lov til at ringe til hans telefon som pt. kun bruges til support af andre projekter. Så kan han overrække den til mig og vi kan tage en snak.

Hvordan lyder det?

<3 Maya

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Rejsenetvaerk skrev, for 1 minut siden:

Hvis overhovedet muligt, så kunne det måske være en ide at oprette en telefonsupport mulighed?

Eksempelvis alle hverdage fra kl 13 - 15?

Men ellers så tror jeg også at Annonceligth.dk og Eeroguide.dk er i færd med potentielt at undergrave, deres ellers så velfortjente store succes?

I kraft af alt for komplicerede, og helt tydeligt for en del annoncører vanskeligt forståelige muligheder.

1. Gør det så simpelt og så let forståeligt som muligt at oprette en annonce.

2. Oplys alt om mulighederne for annoncering, åbent og synligt for alle, og ikke først når du har oprettet et login som annoncør.

3. Inviter udvalgte nøgle annoncører til en fokusgruppe, hvis opgave det er at medvirke til i et samarbejde med Annoncelight.dk, og Eroguide.dk at udvikle de bedste annoncerings produkter som muligt.

Hold telefon møder om det, og rejs også gerne for at mødes i gruppen af og til.

Mit indtryk er at Annonceligth.dk og Eroguide.dk er udfordret af at annoncørerne på den ene side ser en stor værdi i at annoncere der, men på den anden side tilsyneladende også plages af en stigende frustration over at de 2 sites simpelthen ikke er brugervenlige.

En tilstand som et mindre site nok ikke ville overleve, men som kun gør det fordi at annoncørerne vitterligt har brug for Annonceligth.dk og Eroguide.dk, annoncørerne derfor udviser større tålmodighed, end man måske normalt ville kunne forvente.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Vi er i gang med alt det du forespørger. Ikke fokusgruppen, men vi har haft fingeren på pulsen på andre måde. Det ved du også godt. Ting tager tid og pt. er tilgangen af annoncører på EG i plus, så helt slemt går det ikke. Jeg har dog på ingen måde selv lyst til at sove på nogle laurebær, og personligt syntes jeg dog heller ikke der er meget at sove på. Vi ved godt hvad udfordringer der er, og kæmper blot med at få rettet op på dem. Listen er dog overskuelig, men den er der, og vi går systematisk frem. Vi sidder ikke bare med en tom liste og tjener penge så det styrter. Langt fra.

Mht. simpel annonceoprettelse så må du gerne uddybe hvad du mener der er af udfordringer der. Vær dog opmærksom på at der er delte meninger om brugervenlighed og det er der også brugerne imellem. Derfor kan man ikke altid få det som man vil have det.

Og så ellers på med den positive hat ;)

<3 Maya

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Maya

I min verden er det først og sidst mit pkt 2, der er alfa og omega.

Som jeg ser det er det uhensigtsmæssigt at alle de informationer, der er tilgængelige under mit kontrolpanel som annoncør, de ikke også er tilgængelige for alle på sitet, der blot kunne overveje at købe annoncering.

Eksempelvis hvordan pluspoints skal forståes, som jeg skrev til jer om, og som jeg fik jeres accept af at oplyse jeres svar på i forum på EG.

Jeg var ikke den eneste der var forvirret, så hvorfor ikke simpelthen informere om det i en FAQ.

Der er ikke en gang en FAQ over mest stillede spørgsmål, som I kunne opdatere løbende på Annoncelight.dk og Eroguide.dk, og som I kunne bede læserne om at læse op på før de opretter nye tråde, eller henvender sig til jer.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Krølle Bølle Jr. skrev, for 7 minutter siden:

Undskyld et meget surt opstød:

Jeg synes spørgsmål angående annoncering fylder en god del.

Er lille EG ved at blive et annoncesite?

:lol:

Trods alt: God weekend.

Det er et forum hvor man har mulighed for at annoncere på fordi det koster penge at drive et forum. Derudover har der altid været annoncering herinde. Med den nye annonceplatform på EG får vi skilt tingene ad, så forum kan være forum og annoncering kan være annoncering. Det nye annoncesystem har så skabt en sund debat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Rejsenetvaerk skrev, for 24 minutter siden:

Som jeg ser det er det uhensigtsmæssigt at alle de informationer, der er tilgængelige under mit kontrolpanel som annoncør, de ikke også er tilgængelige for alle på sitet, der blot kunne overveje at købe annoncering.

Det er det, og det er på listen at informere mere udadtil om vores abonnementer.

Rejsenetvaerk skrev, for 25 minutter siden:

Jeg var ikke den eneste der var forvirret, så hvorfor ikke simpelthen informere om det i en FAQ.

Det kunne være en måde at gøre det på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Krølle Bølle Jr.

Forhåbentlig er EG også blevet et annonce site.

Når ejerne ikke vil indføre brugerbetaling, så må vores værdi for ejerne bestå af noget andet end brugerbetaling.

Vores værdi som brugere må nødvendigvis bestå i den værdi, vi har for annoncørerne på EG.

Godt nok er det gratis for os at være her, men det er ikke gratis at drive sitet, og derfor må indtægterne nødvendigvis komme fra annoncer.

Google og facebook er heller ikke gratis, her betaler du bare med data der giver dem en viden om os, som vi nok bare foretrækker ikke at tænke på hver gang vi googler eller liker.

Alt koster, på den ene eller den anden måde, hvis ikke før, så siden.

Vi skal bare være glade for at der står ejere bag, der både havde råd og tålmodighed til at vente på at udviklingen gav dem de muligheder de nu har for ar tjene på sitet, og som de ikke tidligere havde.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mon Cherie

Hej Maya

Jeg svarede ikke på din email fra i onsdags, da jeg gik i gang med at oprette en profil ud fra det du skrev, så fik jeg problemer igen. Men det ændrer ikke  besværlighederne, som du så fortæller bliver forbedret.

Men jeg ser frem til at det bliver nemmere.

ed venlig hilsen

Mon Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Mon Cherie skrev, for 5 minutter siden:

Hej Maya

Jeg svarede ikke på din email fra i onsdags, da jeg gik i gang med at oprette en profil ud fra det du skrev, så fik jeg problemer igen. Men det ændrer ikke  besværlighederne, som du så fortæller bliver forbedret.

Men jeg ser frem til at det bliver nemmere.

ed venlig hilsen

Mon Cherie

Jeg forstår nok bare ikke hvorfor der skulle et surt opstød til herinde, med trusler herinde, når du jo blot kunne have sagt det til os pænt. Er vi virkelig så slemme?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

@Maya Kathrine Nu er mit problem med AL ikke det samme som Mon-Cheries.... 

Men....jeg har ventet siden D 27 jan på svar om hvorfor jeg ikke kan bestille superannoncer fremad når jeg logger på via IPad eller IPhone.... jeg har fået besked om at i kigger på det. 

Produktet AL er godt mht synlighed på nettet osv...men i sælger et produkt med mange små 'begynder' vanskeligheder. Og Ja det er absolut billigere end bla side6.....men det er vitterligt bøvlet at bruge. Bla som andre har været inde på, at man skal sætte annonce på hver dag osv. 

Det virker som om at i er opmærksomme på problemerne, men at de tager lang tid at løse :-(

Kh Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder som diverse annoncører har udfordringer grundet sites, der ikke er designet optimalt mht supportering... Når jeres egen support ikke har fået en manual, hvor svært mon ikke det så er for kunderne at hjælpe sig selv fra dag til dag og få maximalt udbytte af deres investering...

Ingen anklager jer for at være slemme/onde, men udelukkende at hvis det ikke virker uden en Phd., så skaber det ikke værdi for dem :) (simpel cost benefit)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Trinetease skrev, for 19 minutter siden:

@Maya Kathrine Nu er mit problem med AL ikke det samme som Mon-Cheries.... 

Men....jeg har ventet siden D 27 jan på svar om hvorfor jeg ikke kan bestille superannoncer fremad når jeg logger på via IPad eller IPhone.... jeg har fået besked om at i kigger på det. 

Produktet AL er godt mht synlighed på nettet osv...men i sælger et produkt med mange små 'begynder' vanskeligheder. Og Ja det er absolut billigere end bla side6.....men det er vitterligt bøvlet at bruge. Bla som andre har været inde på, at man skal sætte annonce på hver dag osv. 

Det virker som om at i er opmærksomme på problemerne, men at de tager lang tid at løse :-(

Kh Trine

Jeg skal jo til at have mere(eller MEGET mere) at gøre med AL, og har dog faktisk en meget sparet viden pt. Dog er mit indtryk at systemet er blevet en succes netop pga. de små billige daglige annoncer, og når derfor en reel målgruppe. Andre når man så ikke, men dem når andre tjenester så bedst. Som f.eks. EG hvor vi har en alternativ annonceplatform som netop handler om at annoncere i længere tid.

Jeg kan ikke helt tale for hvad problemer vi er opmærksomme på ift. AL, men kan henvise til at jeg føler jeg har nogle yderste seriøse og kompetente "kollegaer" i søsterprojektet AL. Så jeg kan ikke forestille mig at de ikke har en lille fin TODO liste, ligesom den jeg sidder med :) Og ja nogle ting tager lang tid at løse og er ofte en større udfordring end brugerne mener den er :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Display skrev, for 11 minutter siden:

Det lyder som diverse annoncører har udfordringer grundet sites, der ikke er designet optimalt mht supportering... Når jeres egen support ikke har fået en manual, hvor svært mon ikke det så er for kunderne at hjælpe sig selv fra dag til dag og få maximalt udbytte af deres investering...

Ingen anklager jer for at være slemme/onde, men udelukkende at hvis det ikke virker uden en Phd., så skaber det ikke værdi for dem :) (simpel cost benefit)

Øjeblik. Vi har ikke en decideret supporter afsat til EG endnu. Det er kun mig der tager mig tid til det. Når jeg får skrevet en manual, sker det formentligt, at vedkommende der sidder med AL-support også kommer til at side med EG-support. I øvrigt håber jeg at man skal bruge en mindre Phd-grad i dag på EG end man skulle for måneder siden. Arbejdet på sitet foregår alt med blik på at tingene skal være intuitive, da størstedelen alligevel foretrækker at de er det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 4 timer siden:

Arbejdet på sitet foregår alt med blik på at tingene skal være intuitive, da størstedelen alligevel foretrækker at de er det.

Og et par af de betalende kunder i tråden giver kun udtryk for, at I ikke er i mål i forholde deres behov :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Display skrev, for 41 minutter siden:

Og et par af de betalende kunder i tråden giver kun udtryk for, at I ikke er i mål i forholde deres behov :)

Et eller andet sted tror jeg vi har styr på dem. Vi gør hvad vi kan og ved vi ikke er i mål med alles behov endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mon Cherie

Hej igen

Jeg har været væk fra computeren.

Hvad gør jeg så nu mht annonceringen og få koblet pigerne til Mon Cheries profil?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Mon Cherie skrev, 1 time siden:

Hej igen

Jeg har været væk fra computeren.

Hvad gør jeg så nu mht annonceringen og få koblet pigerne til Mon Cheries profil?

Jeg skriver til dig, når de nye ændringer er klar. Jeg regner stærkt med at det bliver i løbet af i morgen. Ikke kun for jeres skyld, men også fordi jeg godt vil se de ting jeg arbejder på: Virke optimalt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...