Oldtimer 4626 Skrevet 8. Februar, 2017 (edited) Sidder lige og ser en interessant udsendelse på DR K. En vældig smuk professor stiller spørgsmålstegn ved biblens fortolkning af monoteismen i det gamle testamente. Er emnet ikke interessant nok, så er hun det i høj grad. Hvorfor havde jeg ikke den slags professorer da jeg gik på Uni? Redigeret 8. Februar, 2017 af Oldtimer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1140 Skrevet 8. Februar, 2017 Proffesorer er bestemt ikke kedelige gamle mænd. Måske gamle men behøver bestemt ikke være kedelige.. danm for et besøg jeg havde af en af slagsen i Aarhus.. puha.. da da 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 8. Februar, 2017 Baremig skrev, for 27 minutter siden: Proffesorer er bestemt ikke kedelige gamle mænd. Måske gamle men behøver bestemt ikke være kedelige.. danm for et besøg jeg havde af en af slagsen i Aarhus.. puha.. da da Du fik en god forelæsning, kan jeg forstå? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2260 Skrevet 9. Februar, 2017 Pigeforskeren skrev, for 12 timer siden: Du fik en god forelæsning, kan jeg forstå? Det var vel snarere en eftersidning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg