Hop til indhold

Recommended Posts

 

Tag turen til Rødovre det er virkeligt pengene værd. Det kan ikke ligge mere diskret ud til en stor vej. 

Hun er virkeligt gude smuk, petit, ikke et gram for meget og hun er nem at kommunikere med på engelsk.

Hun er en ærlig og glad pige indlevende, meget empatitisk.

jeg tog et bad til at begynde med, værelserne er fine, men badet kunne godt være bedre.

oppe på værelset vendte hun ryggen til mig og spurgte om ikke jeg ville klæde hende af, hun drejede samtidig hovedet og kyssede mig intenst, rigtig god kysser er hun også, hun vendte sig, så hun stod front mod mig og vi kyssede stadig, hun har de flotteste små ungpige brystvorter og hun har valgt den perfekte størrelse bryster til hendes skikkelse, jeg håber virkelig ikke hun får dem lavet større. I dyb omfavnelse lagde jeg hende ned på sengen og slikkede hende, hendes saft smager virkeligt godt og jeg blev rigtigt tændt. Jeg lagde mig så op på sengen, fik et gummi på og vi lagde os i en skøn 69'er. Jeg kunne mærke hun var rigtigt ophidset og havde svært ved at koncentrere sig om at sutte min pik .......og pludselig kom hun i den vildeste sprøjteprgasme, det var super frækt mit ansigt blev oversprøjtet, hun lagde sig ned på sengen for at komme til sig selv igen, hun spurgte undskyldende om hvad jeg syntes om det, ærligt jeg var vild med det. 

Vi elskede i forskellige stillinger med afsluttende stilling bagfra, hun tændte mig så meget og jeg kom med et brøl. 

Hun lagde sig ned og bad mig ligge ved siden af, hun nussede min brystkasse og sagde at hin simpelthen ikke vidste hvad der skete, hun havde aldrig før fået en spontan sprøjteorgasme med en kunde. Så vi sluttede begge med et smil på. Og hun spurgte om ikke jeg ville have et bad mere efter hendes sprøjt.

Det var en super oplevelse helt udover det sædvanlige.

hun tager hjem på onsdag, men kommer igen..... smiler stadig

 
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Hvorfor sætter du egentlig den samme anmeldelse på igen, som du satte på allerede i fredags?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har valgt også at gøre opmærksom på hende idag fordi hun har sidste dag imorgen.

Og gør opmærksom på hende igen fordi hun virkelig er et besøg værd.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 7 timer siden:

Jeg har valgt også at gøre opmærksom på hende idag fordi hun har sidste dag imorgen.

Og gør opmærksom på hende igen fordi hun virkelig er et besøg værd.

Du anmelder hende med andre ord ikke, du reklamerer !!

Fandme ikke i orden. Hun er strøget af min liste. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg anmelder hende, men det er muligt du synes det virker som reklame, jeg har ingen interesse i det, og det er jo en subjektiv oplevelse.

at en laver en god anmeldelse betyder jo ikke at alle andre får en god oplevelse med den samme gp.

men det er hørt sure mand, så jeg vil ikke igen lave en dobbelt anmeldelse, men så godt kendte jeg nu heller ikke sitet her, jeg havde ingen anelse om at det skulle være et problem.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

En god anmeldelser er jo fin nok. Det har ingen noget imod.

Men at poste den samme anmeldelse 2 gange. Og anden gang: "Jeg har valgt også at gøre opmærksom på hende idag fordi hun har sidste dag imorgen", betyder jo at det VIRKELIG lugter af reklame. Om du har en interesse i det eller ej, er jo ligegyldigt for mig. Couldn't give a flying fuck. 

Sure mand... ???? det tror jeg ikke. Bare træt af små punks der tror de er smarte.

 

.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Albert7 skrev, for 2 timer siden:

men det er hørt sure mand

men så godt kendte jeg nu heller ikke sitet her, jeg havde ingen anelse om at det skulle være et problem.

Albert, du har et attitude-problem. At du kvajer dig med en dobbelt-reklame-anmeldelse er en ting, men en lidt mindre hoven indfaldsvinkel til dels substansen på sitet, dels dine med-debattørere, ville være klædelig og gavnlig for dig selv i længden.

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er så din mening, jeg har lavet en anmeldelse af en pige, som i vælger at kalde en reklame, jeg har absolut ingen interesse i at reklamere. 

Jeg har ikke skrevet nedladende eller på noget tidspunkt beskyldt andre for at reklamere eller andet her på sitet.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 29 minutter siden:

Albert, du har et attitude-problem. At du kvajer dig med en dobbelt-reklame-anmeldelse er en ting, men en lidt mindre hoven indfaldsvinkel til dels substansen på sitet, dels dine med-debattørere, ville være klædelig og gavnlig for dig selv i længden.

Jeg har jo netop skrevet at jeg IKKE ville lave en dobbelt anmeldelse igen.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 3 minutter siden:

Det er så din mening, jeg har lavet en anmeldelse af en pige, som i vælger at kalde en reklame, jeg har absolut ingen interesse i at reklamere. 

Jeg har ikke skrevet nedladende eller på noget tidspunkt beskyldt andre for at reklamere eller andet her på sitet.

Det er jo så ikke helt rigtigt. Du har lavet en anmeldelse af en pige. Så langt så godt.

Du "vælger så" at skrive den ordret en gang til. Og så er det jo enten chikane eller reklame, afhængig af om anmeldelsen var god eller dårlig. I dette tilfælde god; så reklame.

Hvis "sure mand" ikke er nedladende, har du ret. Hvis "sure mand" er nedladende, er du fuld af løgn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når de der skriver indlæg bruger ord som fandme, når de skriver til mig, oplever jeg dem som sure.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, 1 time siden:

En god anmeldelser er jo fin nok. Det har ingen noget imod.

Men at poste den samme anmeldelse 2 gange. Og anden gang: "Jeg har valgt også at gøre opmærksom på hende idag fordi hun har sidste dag imorgen", betyder jo at det VIRKELIG lugter af reklame. Om du har en interesse i det eller ej, er jo ligegyldigt for mig. Couldn't give a flying fuck. 

Sure mand... ???? det tror jeg ikke. Bare træt af små punks der tror de er smarte.

 

.

Smart skriver du det for at være nedladende eller fordi du er sur

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 11 minutter siden:

Smart skriver du det for at være nedladende eller fordi du er sur

Modtag den som du vil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da Tatra som den første skriver, svarer jeg på hvorfor jeg har lavet en dobbelt anmeldelse så skriver tvr som nr 2, hvor jeg kommer med et imødekommende svar, hvor jeg blandt andet skriver jeg ikke vil lave en dobbelt anmeldelse igen, derefter er jeg blevet svinet, der står blandt andet : fuld af løgn, små punks, attitude-problem, smart.

Tak.

men som tidligere skrevet jeg laver ikke en dobbelt anmeldelse igen.

jeg havde en god oplevelse, og så vælger jeg at dele den igen for at høre opmærksom på at man kan nå det endnu, før hun tager hjem. Det gør jeg ikke igen.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 14 timer siden:

Du anmelder hende med andre ord ikke, du reklamerer !!

Fandme ikke i orden. Hun er strøget af min liste. 

Hahahaha er det hvad der skal til for at du stryger hende fra din liste!?! Så er du fandeme sølle. Det er vel ikke HENDES skyld at en kunde vælger efter en åbenbart mega lækker oplevelse laver endnu en anmeldelse. Om hun hun kan gøre sådan et indtryk på en kunde burde hun vel gå direkte i toppen på din liste. Du virker til at være lidt af et fjols!!

Tag det som du vil....

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 7 timer siden:

Albert, du har et attitude-problem. At du kvajer dig med en dobbelt-reklame-anmeldelse er en ting, men en lidt mindre hoven indfaldsvinkel til dels substansen på sitet, dels dine med-debattørere, ville være klædelig og gavnlig for dig selv i længden.

I CALL BULLSHIT!!

OG UNDSKYLD MIT ATTITUDE PROBLEM.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

hihhihihih

Moderator.....drengene skændes....og jeg sladre.... :D:D 

Nogle af jer der har overvejet at I kan rette og tilføje i jeres oprindelige indlæg i 60 min, så I ikke behøver skrive så mange indlæg?

man kan bare skrive en

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

og så skrive til næste person...

~~~~~~~~~~~~

~Jeg finder lige flere popkorn frem....go for it.....ihihihi

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

hihhihihih

Moderator.....drengene skændes....og jeg sladre.... :D:D 

Nogle af jer der har overvejet at I kan rette og tilføje i jeres oprindelige indlæg i 60 min, så I ikke behøver skrive så mange indlæg?

man kan bare skrive en

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

og så skrive til næste person...

~~~~~~~~~~~~

~Jeg finder lige flere popkorn frem....go for it.....ihihihi

Hehihahæ where is the fun in that;)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

hihhihihih

Moderator.....drengene skændes....og jeg sladre.... :D:D 

Nogle af jer der har overvejet at I kan rette og tilføje i jeres oprindelige indlæg i 60 min, så I ikke behøver skrive så mange indlæg?

man kan bare skrive en

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

og så skrive til næste person...

~~~~~~~~~~~~

~Jeg finder lige flere popkorn frem....go for it.....ihihihi

Hvordan smager popkornen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
LOVER BY CHOICE skrev, for 9 timer siden:

Hahahaha er det hvad der skal til for at du stryger hende fra din liste!?! Så er du fandeme sølle. Det er vel ikke HENDES skyld at en kunde vælger efter en åbenbart mega lækker oplevelse laver endnu en anmeldelse. Om hun hun kan gøre sådan et indtryk på en kunde burde hun vel gå direkte i toppen på din liste. Du virker til at være lidt af et fjols!!

Tag det som du vil....

Er jeg sølle og et fjols ?? Det var dog pæne ord og var du en person hvis mening betød en hujende fis for mig, blev jeg nok fornærmet. Det gør jeg ikke. Hvis du betragter dig selv som  et ikke-fjols, er jeg helst det modsatte. 

Hvor ved du fra det ikke er hendes skyld ? Hvor ved du fra det ikke er bestilt reklame ? Det er sgu da ikke for at straffe pigebarnet at hun ryger af listen. Det er nok fordi hvad der så ud til at være en legitim anmeldelse, senere viste sig at være regulær reklame, da den kom på igen.

Et godt råd: Det kan anbefales både at læse, og rent faktisk forstå hvad man læser. Hvis du skal have hjælp, siger du bare til. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke om det er hendes skyld, MEN, det ved du jo heller ikke. Men om du læser alberts historik har han ikke dobbelt anmeldt før og har andre anmeldelser af gp så derfor har jeg ikke grund til at tro at det skulle være bestilt reklame men derimod en begejstret kunde som vil ha at gp får så meget opmærksomhed og kunder så muligt så hun rent faktisk har lyst at gi god service og komme tilbage til dk igen. Ja det var måske indirekte en smule reklame, men på den gode måde som åbenbart er velfortjent og forsvarligt uden at i behøver at gå i flæsket på albert på den måde, FOR DET VAR HVERKEN FORTJENT, BEGRUNDET ELLER FORSVARLIGT PÅ NOGEN SOM HELST MÅDE. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
LOVER BY CHOICE skrev, for 2 timer siden:

Jeg ved ikke om det er hendes skyld, MEN, det ved du jo heller ikke. Men om du læser alberts historik har han ikke dobbelt anmeldt før og har andre anmeldelser af gp så derfor har jeg ikke grund til at tro at det skulle være bestilt reklame men derimod en begejstret kunde som vil ha at gp får så meget opmærksomhed og kunder så muligt så hun rent faktisk har lyst at gi god service og komme tilbage til dk igen. Ja det var måske indirekte en smule reklame, men på den gode måde som åbenbart er velfortjent og forsvarligt uden at i behøver at gå i flæsket på albert på den måde, FOR DET VAR HVERKEN FORTJENT, BEGRUNDET ELLER FORSVARLIGT PÅ NOGEN SOM HELST MÅDE. 

Tror ikke vi kommer så meget videre, du og jeg. Jeg er åbentlyst uenig. Men eftersom du har ret til din holdning - vi lever jo i et frit land - og jeg til min, kan vi jo bare holde her.

Jeg mener jo bestemt det var forsvarligt, begrundet og fortjent jeg svarede som jeg svarede. Det mener jeg heller ikke jeg skal kaldes hverken "sur mand","sølle" eller "fjols" for. Det mener du, åbenbart. Så det gør du bare. Som sagt kunne jeg være blevet vred, hvis du var en person hvis mening betød noget. Nu har jeg nærmest ondt af dig. Det var derfor jeg tilbød hjælp ovenfor, hvis du skal have hjælp til at forstå hvad du læser.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sgu ikke det mest elegante jeg har set. :)

Set i bagspejlet havde det nok været bedre at skrive:

Denne pige har sidste dag på fredag. Jeg synes hun er et besøg værd. I kan læse min tidligere anmeldelse og så angive et link.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...