Hop til indhold
fallara

Susy in Rodovre

Recommended Posts

Jeg har netop besøgt hende i Kastrup - havde hun været en restaurant havde hun fået en Michelinstjerne. Nu handler det lige som om mad- om smagsløg.. Susy som nu er i Kastrup, var smilene, venlig, øjenkontaktbar - pæne tænder, soigneret og bare vimsende indbydende.. Hun er sit sande jeg på billederne - og jeg oplevede en virkelig god service. Virkelig sød - i sin tålmodighed med sms før vi mødtes - og hun undlod, at lade mig vente ved opgangsdøren i hvad der nogle gange kan minde om evigheder.. Men ikke her.. alene det - giver bonus hos mig.. alt det rammer mine smagsløg.. 

Hun var god til Engelsk - og god til at spille spillet - så selvom der ikke var kys involveret - gik jeg derfra med en "kæresteoplevelse".. 

Hun havde opfattelsen ud fra hvad hun kunne høre fra sine gæster - at der er en som bruger hendes billeder - Hvilket hun i sagens natur var rigtig ked af.. for det giver dårlig omtale at være falsk og det kan jeg sætte fingeraftryk på, at hende jeg så i dag ikke var falsk i forhold til sin profil og det hun lover.. Kan anbefales, hvis man er til det petite, brune varme øjne og et smil som ikke virker kunstigt - og som er bakket op af pæne tænder.;)

Overvejer faktisk en ekstra besøgstid.. 

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...