Hop til indhold
DK fyr 34

Alkohol

Recommended Posts

Guest Mutha
DK fyr 34 skrev, den 2/5/2017 at 22:44:

Haha :D så kunne du måske have fået hende med i købet?

det var faktisk på vej derhen. Hun tilbød mig et glas vin og så ragede hun løs... så det var en invitation til, at ælte hendes røv..... 23-25 år ville jeg skyde hende til. Lille blond nips på 160cm.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mine unge år oplevede jeg på en klinik at møde en pige der lugtede af alkohol da jeg kom tæt på hende. Jeg havde betalt og fuldførte mit ærinde men det var ubehageligt, synes jeg.

Jeg kom der aldrig siden.

Jeg har mange år efter under en overnatning med en GP delt nogle glas rødvin under hyggelig samtale men det føltes helt anderledes. En helt anden kontekst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pele10 skrev, for 2 timer siden:

I mine unge år oplevede jeg på en klinik at møde en pige der lugtede af alkohol da jeg kom tæt på hende. Jeg havde betalt og fuldførte mit ærinde men det var ubehageligt, synes jeg.

Jeg kom der aldrig siden.

Jeg har mange år efter under en overnatning med en GP delt nogle glas rødvin under hyggelig samtale men det føltes helt anderledes. En helt anden kontekst.

Det kan jeg godt sætte mg ind i.

Prøv at udskifte "alkohol" med "hvidløg". Der er intet værre end cuddling med en pige, der har spist hvidløg, mens man selv kun har fået skrællet en harmløs dåse makrel.

Nej, begge skal have indtaget noget nær det samme. Jeg bemærker aldrig, at min medcuddler har spist hvidløg, hvis jeg har været med på galejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig nok.

Den pågældende situation med alkoholen gjorde mig dog ikke utilpas pga. selve lugten selvom det var en turnoff. Det var mere at GP måtte have et problem når hun var "på" i påvirket tilstand. Det var en utryg og ikke rar situation. Derfor nyder jeg aldrig alkohol inden et møde med GP, altså med mindre man deler et glas sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt se problematikken, men deles man selv et glas med pige, aflevere man vel bare problematikken til næste gæst eller ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke, om min oplevelse kan sammenlignes så godt med din, men jeg blev engang spurgt, om jeg ville drikke lidt rom på hotelværelset med kunden, fordi han gerne ville genopleve en oplevelse, han havde haft engang med en halvfuld pige. Jeg var selvfølgelig lidt skeptisk og havde selvfølgelig besluttet mig for ikke at blive fuld og kun drikke af det, hvis flasken var uåbnet. Jeg havde selvfølgelig en backup, hvis jeg nu ikke svarede på telefonen. Flasken var uåbnet, og jeg drak et par glas. Det endte med at blive en hyggelig aften, selv om han blev ret fuld og var lidt svær at have sex med :-o 

Men jeg vil nok sige, at der er stor forskel på at tage et glas sammen og at møde op stærkt beruset. Jeg har tit sagt ja til et glas rødvin/champagne/øl uden at det er gået galt :) 

Jeg bliver næsten altid horny af alkohol, så jeg kan noglegange egentlig godt lide et lille glas inden sex :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hetzen mod alkohol har helt klart taget overhånd :P 

Selvfølgelig skal man ikke drikke sig fra sans og samling! Men det hænder nu at jeg har en flaske "et eller andet" med når jeg tager på besøg og det er så vidt jeg husker altid blevet taget godt i mod (tror der er et eller andet med GP´er og bobler :P)

Jeg kan selvfølgelig godt se at den ikke går med alle 25 gæster på en vagt, men nu har jeg jo også den der naive forestilling om at det hele er lidt mere løssluppent hvis man er den sidste og pigen ikke skal tænke på efterfølgende gæster :D:D:D:D:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

For mit vedkommende vil jeg syntes at noget champagne puttet i munden og samtidig jeg ridder til en fræk stund eller sutter pik og samtidig spytter det ud vil være så hot og pirrrnde ;-);) :wub:så på den måde ja ok. Gæster der påvirkede er yt og ingen entre hos mig. Det lugter og langt fra ophidsende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tjaa, efter min tørlægning :) syntes jegvdet er rigtigt dårlig stol at man som kind møder op med promiller og lugt af sprut...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har, specielt i min yngre dage, blandet alkohol og købesex. Standardsituationen var en aften i byen uden scoring, efterfulgt af et besøg på et bordel - det var/er næsten aldrig specielt godt og føltes egentlig mest som spildte penge. Dermed ikke sagt at der ikke har været et par Classic moments iblandt, men det er ikke standard.

Jeg har et par gange oplevet at en prof pige var påvirket, og da er jeg skredet med det samme, da jeg ikke ønske at købe sex fra en kvinde der har behov for at drikke/indtage rusmidler for at komme igennem seancen. 

Jeg forstår udemærket at prostituerede m/k afviser påvirkede kunder, eller som trådstarter takker nej inden - alkohol (og andre rusmidler) svækker evnen til at være kritisk, hvilket aldrig er en god ting i dette game.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gomorra skrev, for 9 timer siden:

Jeg har, specielt i min yngre dage, blandet alkohol og købesex. Standardsituationen var en aften i byen uden scoring, efterfulgt af et besøg på et bordel - det var/er næsten aldrig specielt godt og føltes egentlig mest som spildte penge. Dermed ikke sagt at der ikke har været et par Classic moments iblandt, men det er ikke standard.

Jeg har et par gange oplevet at en prof pige var påvirket, og da er jeg skredet med det samme, da jeg ikke ønske at købe sex fra en kvinde der har behov for at drikke/indtage rusmidler for at komme igennem seancen. 

Jeg forstår udemærket at prostituerede m/k afviser påvirkede kunder, eller som trådstarter takker nej inden - alkohol (og andre rusmidler) svækker evnen til at være kritisk, hvilket aldrig er en god ting i dette game.

Jeg kender udmærket den situation, du beskriver.

For en del år siden var jeg med firmaet til en tidlig sommerfrokost, og her havde jeg på forhånd udset mig et "offer". Desværre (for mig) blev hun så scoret af en anden.

Jeg tog trist hjemad, og efter at være steget af bussen passerede jeg et thaibordel. Nå ja, det var senforår, og selvom man ikke til frokosten fandt hinanden, så fristedes man alligevel af Fanden.

Jeg dukkede ned i thaiklinikken og fik en aftale. De tilbød to piger, der gerne ville yde, men så langt ud på morgenen, viste jeg mig ikke i så god stand til at nyde.

Derfor har jeg ikke siden indtaget alkohol før et pigebesøg. Jeg har dog kendt til piger, der satte pris på en bitter eller lignende til en indledende samtale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...