Hop til indhold
JenniferRomantica

Arbejds telefon..

Recommended Posts

Halløjsa.. 

jeg ved sku ikke om det er den rette kategori den er kommet i men nu prøver jeg.. 

Jeg har i længere tid overvejet at få en arbejdstelefon.. Men jeg er sku lidt usikker på om de kære mænd kan finde ud af det der med ikke at ringe og kun skrive og om man få mange af de der "snakkere" der bare skriver og ringer men ikke mener noget med det.. Så derfor spørger jeg nu alle her dejlige kvinder herinde om i har haft god brug af en arbejdstelefon og om i har haft noget bøvl med det.? Hvad er jeres erfaring med det.?

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Alkoholikeren skrev, for 13 minutter siden:

Få nu bare en jobofon, og svar kun SMS.....ikke opkald....

Enig, enig :D:D  kom i sving søster og få dig tlf'en, og skriv du svarer SMS og efterlev det :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er sgu mange "dejlige kvinder" der svarer i denne tråd ;)

De arbejdende piger jeg kender får lige så mange syge sms'er som samtaler og lige så mange falske aftaler på sms som i samtaler.

Comes with the job, I dare say. Der er mange weirdos derude, og man må vel bare tage det onde med det gode, og fremfor alt ikke stole på dem man ikke allerede kender. Men en god idé er nok at ikke svare på skjulte nr, og som sagt at hurtigt blokere klaphattene.

 

call.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jennifer. Jeg kan ikke bryste mig af at være glædespige, men jeg byder lige ind alligevel..

Det var mest lige ang. din "frygt" for at modtage en masse opkald, hvilket du tilsyneladende ikke ønsker.

Nu er du jo Samsung-bruger, har jeg erfaret ;) Hvis du overhovedet ikke ønsker at modtage opkald på din arbejdstelefon, kan du eventuelt vælge en iPhone.

Derpå kan du inde under "Forstyr Ikke"-funktionen indstille det således, at alle indgående opkald automatisk går direkte på telefonsvareren, så du slet ikke ser dem. (Og oven i hatten kan du jo så evt. slå telefonsvarereren helt fra)

Du kan også indstille det således, at opkald fra kontakterne i din telefonbog får lov til at gå igennem.

(Er ikke bekendt med at det kan lade sig gøre på andet end iPhone - men det er da muligt)

 

EDIT: Det kan også lade sig gøre, hvis du fortsætter i Samsung, kan jeg se ;) I hvert fald blokering af alle numre.

Redigeret af J93

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 46 minutter siden:

Halløjsa.. 

jeg ved sku ikke om det er den rette kategori den er kommet i men nu prøver jeg.. 

Jeg har i længere tid overvejet at få en arbejdstelefon.. Men jeg er sku lidt usikker på om de kære mænd kan finde ud af det der med ikke at ringe og kun skrive og om man få mange af de der "snakkere" der bare skriver og ringer men ikke mener noget med det.. Så derfor spørger jeg nu alle her dejlige kvinder herinde om i har haft god brug af en arbejdstelefon og om i har haft noget bøvl med det.? Hvad er jeres erfaring med det.?

Knus Jennifer

Når du har anskaffet den, vil jeg anbefale dig at hente appen 180. Med den på telefonen kan du se, hvem der ringer, selv om vedkommende ringer fra "skjult nummer".

Så har du lidt bedre fat om nosserne på eventuelle pikspillere og lignende. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min telefon ringer nærmest uafbrudt, trods jeg frabeder mig netop det. - Jeg har måtte konkluderer at liderlige mænd læser med røven, men min telefon er altid på lydløs, så pyt! :D 

Jeg synes ikke at der er mange useriøse henvendelser, men de er der selvfølgelig, jeg synes dog hurtigt at man lærer at læse mellem linjerne og man får også relativt hurtigt gemt numrene på de værste åndsboller, som unægteligt vil være der i en overflod i starten. 

Jeg kan godt læse at jeg ikke sælger ideen særlig godt, men do it! Det er en virkelig rar og bekvem måde at kommunikere på, synes jeg. 

Husk for Guds skyld, at købe en telefon med et godt selfiekamera! :P

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle i dejlige "kvinder" der har svaret i tråden.. 

Er det payback for at svarer når i søger piger eller andet i efterlysninger.? Hahaha.. 

Ej spøg til side.. Mange tak for jeres svar:wub:.. Virkelig dejligt i kender så meget til det hele.. Hahaha.. 

Har lige haft den mest belevne samtale med en gæst så nu jeg helt høj (ja altså stadig ikke mere end de 150 cm men i overført betydning) og kan ikke falde i søvn.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Filippa

Er en arbejdstelefon ikke det første man skaffer sig? Eller har jeg misforstået noget? :)

Skriver i alle mine annoncer, at jeg kun modtager opkald når jeg arbejder, men at de er velkommen til at sende en sms eller mail. Plejer bare at sætte den på lydløs. Så hvis den ringer, så hverken ser eller hører jeg det. Det er så enkelt. Og når det så passer ind i mit private liv, så kan jeg besvare beskeder.

Redigeret af Filippa

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gør som Anastasia, lydløs eller slukket udenfor vagter. Og benhård mht lange SMS-samtaler, hvis folk er seriøse ringer de, hvis man beder dem om det. Som privat pige er man jo nødt til at have en arbejdstelefon, hvordan skal gæsterne ellers få fat i en? ;) Jeg havde også arbejdstelefon i begyndelsen, da jeg var på bordel, da jeg foretrækker den direkte kontakt med gæsterne, men der er det jo ikke et must.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Halløjsa.. 

jeg ved sku ikke om det er den rette kategori den er kommet i men nu prøver jeg.. 

Jeg har i længere tid overvejet at få en arbejdstelefon.. Men jeg er sku lidt usikker på om de kære mænd kan finde ud af det der med ikke at ringe og kun skrive og om man få mange af de der "snakkere" der bare skriver og ringer men ikke mener noget med det.. Så derfor spørger jeg nu alle her dejlige kvinder herinde om i har haft god brug af en arbejdstelefon og om i har haft noget bøvl med det.? Hvad er jeres erfaring med det.?

Knus Jennifer

jamen det kan de kære mænd IKKE finde ud af - i fald ikke dem allesammen :)

Og det kan jeg godt forstå , at de ikke kan. For den ene pige, vil KUN have sms , den anden pige vil KUN have opkald, imens den næste KUN besvarer mails , så jeg forstår altså godt , hvorfor de kære mænd ofte bliver forvirret og glemmer hvordan man som pige helst vil kontaktes . 

Du kan jo bare sætte din tlf på lydløs, de gange du ikke vil forstyrres af et opkald. Og ja, du vil uden tvivl få opkald af både wankere og knap så dannede herligheder, der vil snakke dig øret af med prutten om pris og "jamen- jeg -ved- ikke- om -jeg -kan , -for- jeg -skal- lige- tjekke -min -kalender- for- i -dag- først "  og alle mulige andre opfindsomme påfund af diverse karakter . Men dem skal du nok få lært at få styr på - ret hurtigt endda , for det er man nødt til . 

Og dem er der mange af , hver eneste dag . 

Men der er vel ingen forskel på at blive kontaktet på telefonen, frem for mail ? Eller hvordan har man før kunne komme i kontakt med dig ? På mail spotter man jo også hurtigt , om det er en seriøs eller useriøs henvendelse ? Så der er såmænd ikke så meget forskel , andet end at man får talt med en masse fjollehoveder hver dag ? 

Nogle piger slukker vistnok deres telefon når de ikke er på ? Det gør jeg aldrig. For jeg magter ikke at tænde den og modtage en hel dags henvendelser på en gang - jeg tager det hellere i opløbet og selv der, når jeg ikke at besvare alle. 

Du kan jo blokere dem som du ikke vil have ringer eller skriver til dig. Jeg smider altså af og til røret på, fordi nogen er så fjollede ,at det ikke bærer et godt sted hen, hvis jeg blev hængende i røret for at blive ved med at lytte til tåbeligheder. 

Men husk, at der ALTID er søde, venlige og helt fanstiske søde og uforglemmelige mennesker der også kontakter dig på telefonen. Dem må du aldrig glemme, for uden dem så var der nok ikke ret mange piger i branchen mere. Det er i hvert fald dem der holder mig "til ilden " og dem er der også masser af , det skal du altid huske :) 

 

Folk der bare snakker og aldrig bestiller tid ? åhh ja dem er der også. Heriblandt min mor. Hun ringer tit på min jobtelefon , ligesom mine venner og veninder gør - og de booker aldrig tid!. De snakker altid bare :)   Men de ringer til den , fordi de ved,at jeg oftest er ved min jobtelefon. Af og til, ved jeg ikke engang hvor min privat telefon er, fordi jeg ikke bruger den så ofte, fordi jeg synes det er meget sjovere at være ved min jobtelefon og når de alligevel også ringer på den, så ved jeg næsten ikke hvorfor jeg skal rende rundt med to telefoner hele tiden, så det ender altid med at jeg kun er ved min jobtelefon. 

Men jeg synes bestemt at du skal få dig en telefon , for du bestemmer jo selv hvornår, hvor meget og hvordan du vil bruge den :) 

Redigeret af Kamilla K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Iscenesat Virkelighed skrev, for 8 timer siden:

Jeg har måtte konkluderer at liderlige mænd læser med røven

Hvornår lærer i piger det, at vi liderlige mænd kun kan tyde billeder og tal :P Spøg til side. Som @Kamilla K påpeger det, så har hver pige sin egen foretrukne måde at blive kontaktet på. Misser man lige den, så kan man godt blive blokeret :wacko: Derfor læser jeg altid annoncen grundigt mht om det er fortrukket at modtage sms, opkald, email eller brevdue :) .... og alligevel er der nogle gange, at jeg ikke modtager et svar, selvom kontaktet som beskrevet i annoncen og på rigtig tidspunkt.

Jennifer, køb den og se hvor det bærer hen. Der er ingen regler. Hav den på lydløs og lær at sortere idioter fra på beskeder. Måske skal du have en indkøringsperiode, hvor du lige gør dig erfaringer med et nummer, og så skifter senere til et andet, når du ved hvordan du vil kontaktes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Playful skrev, for 10 minutter siden:

Hvornår lærer i piger det, at vi liderlige mænd kun kan tyde billeder og tal :P Spøg til side. Som @Kamilla K påpeger det, så har hver pige sin egen foretrukne måde at blive kontaktet på. Misser man lige den, så kan man godt blive blokeret :wacko: Derfor læser jeg altid annoncen grundigt mht om det er fortrukket at modtage sms, opkald, email eller brevdue :) .... og alligevel er der nogle gange, at jeg ikke modtager et svar, selvom kontaktet som beskrevet i annoncen og på rigtig tidspunkt.

Jennifer, køb den og se hvor det bærer hen. Der er ingen regler. Hav den på lydløs og lær at sortere idioter fra på beskeder. Måske skal du have en indkøringsperiode, hvor du lige gør dig erfaringer med et nummer, og så skifter senere til et andet, når du ved hvordan du vil kontaktes. 

Play - du glemte røgsignaler i oplistningen af kontaktmuligheder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sæt mobilen til at viderestille alle opkald til Telefonsvar så slipper i for at den ringer

Del dette indlæg


Link til indlæg
J93 skrev, for 11 timer siden:

 

 

EDIT: Det kan også lade sig gøre, hvis du fortsætter i Samsung, kan jeg se ;) I hvert fald blokering af alle numre.

På Samsung, kan enkelte numre ligeledes blokeres

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 24 minutter siden:

På Samsung, kan enkelte numre ligeledes blokeres

Tak for indspark :) Jeg nævnte det ikke, da jeg mener, man kan gøre det på alle platforme i dag. Og da Jennifer nok mere var ude efter at "forebygge" end at skulle blokere hvert nummer, der ringer til hende :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 10 minutter siden:

Jeg er IKKE kvinde. Derfor vil jeg ikke svare.  :lol:

Årrrh, har du ikke som alle andre et anima? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Viderestil opkald til telefon svarer, sæt på lydløs og bloker pik spillere...og stadig er der masser af folk man kan komme i kontakt med :D det lyder som en 20 timers arbejdsuge !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...