Hop til indhold
xx1967

Frække ida og miss ea

Recommended Posts

Guest chris 60

Søg herinde på deres navne, og du skal finde! ;-)

Miss Ea er i Randers i dag. Går lige og overvejer et besøg, skulle hun have en ledig tid til aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Har en aftale med Ida hjemme hos mig den 28.! Glæder jeg mig meget til efter al den positive omtale hun har herinde! Jeg har kikset et par aftaler pga. sygdom - hendes og min - men vi er næsten naboer, så hun vandrer hertil den 28. Så for en gangs skyld ikke klinik - så ryger vi lidt sjov tobak og går i gang! Så kan jeg forhåbentlig holde til et par timer eller så?! ;-) Troede egentlig ikke, hun gad, da jeg har skrevet nogle gange, men så dukkede hun pludseligt op ud af det blå på min sms i dag! Sagde så, hun vil komme den 28. Hmmm - eller rettere ummmm! Spændende!

Men da der er skrevet så meget godt om hende, så gider jeg nok ikke anmelde besøget, da jeg jo nok blot kommer til at gentage alle de andre!!? På den anden side - hun elsker jo komplimenter! Så måske alligevel. Vi får at se! Næste bliver så miss EA, kusinen, i ved?! Det ku' vist ikke blive begge den 28. Måske en anden gang, hvem ved?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
xx1967 skrev, den ‎05‎-‎02‎-‎2017 at 15:56:

Er der nogle det har prøvet de 2 skønhedsammen?????

 

nope desværre...men regner med at prøve årets bil 2017 Peugeot crossover her i weekenden :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, 1 time siden:

Har en aftale med Ida hjemme hos mig den 28.! Glæder jeg mig meget til efter al den positive omtale hun har herinde! Jeg har kikset et par aftaler pga. sygdom - hendes og min - men vi er næsten naboer, så hun vandrer hertil den 28. Så for en gangs skyld ikke klinik - så ryger vi lidt sjov tobak og går i gang! Så kan jeg forhåbentlig holde til et par timer eller så?! ;-) Troede egentlig ikke, hun gad, da jeg har skrevet nogle gange, men så dukkede hun pludseligt op ud af det blå på min sms i dag! Sagde så, hun vil komme den 28. Hmmm - eller rettere ummmm! Spændende!

Men da der er skrevet så meget godt om hende, så gider jeg nok ikke anmelde besøget, da jeg jo nok blot kommer til at gentage alle de andre!!? På den anden side - hun elsker jo komplimenter! Så måske alligevel. Vi får at se! Næste bliver så miss EA, kusinen, i ved?! Det ku' vist ikke blive begge den 28. Måske en anden gang, hvem ved?

Så må vi håbe det bliver til noget og ikke bliver aflyst som med nogle af de andre piger,  pga nogle af deres grænser blev overskredet! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidde og ryge fjolletobak sammen med en GP inden sex, er da en fantastisk god ide. Ironi kan forekomme  ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hev skrev, den 18/2/2017 at 10:24:

Sidde og ryge fjolletobak sammen med en GP inden sex, er da en fantastisk god ide. Ironi kan forekomme  ;) 

Det er vel en smagssag?

Hvis begge parter har lyst. GP'en har foreslået det? Eller i det mindste at gæsten på ingen måde har presset på. GP'en er tryg ved det. Og man i øvrigt kender hinanden fra tidligere besøg, eller kemien i hvert fald spiller - Så kan jeg ikke se problemet :)

Jeg tror, at dét at dele lidt af en joint sammen kan være lækkert nok i forbindelse med sex. Jeg har dog aldrig selv kombineret de 2 ting.

 

Synes ikke at dette er meget anderledes end at nyde et glas champagne el. lign. sammen med en sød GP, når man ankommer hos hende en sen aften :P (Og indtagelse af alkohol burde i mine øjne også kun forekomme under samme forudsætninger, som jeg nævnte øverst i mit indlæg)

Selvfølgelig er begge dele nok mest hensigtsmæssigt, hvis det sker under dagens sidste besøg.

 

Jeg forstår til gengæld ikke helt, at en GP vil gøre det i selskab med en, hun ikke har mødt før (Hvilket tilsyneladende er tilfældet for chris 60)

Og især ikke med en som chris 60. Der sjældent ender med at møde op til en aftale. Og som efterhånden har sig skabt sig selv et ry herinde med at misbruge glædespigernes tillid og tålmodighed - og ikke mindst spilde deres tid ;)

Redigeret af J93

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
hev skrev, den 18/2/2017 at 10:24:

Sidde og ryge fjolletobak sammen med en GP inden sex, er da en fantastisk god ide. Ironi kan forekomme  ;) 

ABSOLUT! ;)

D REN hygge :P 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Ea

Jeg har prøvet Oz sammen :)

Og det er ret frækt, vildt, vådt og pivfrækt..  Jeg får da en spøjteorgasma ud af det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
AalborgLook skrev, den 17/2/2017 at 15:39:

Så må vi håbe det bliver til noget og ikke bliver aflyst som med nogle af de andre piger,  pga nogle af deres grænser blev overskredet! 

 

Hmm...:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Stop nu med alt det fjolletobak, i bliver skæve af det og så er det ulovligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Gaffer skrev, for 14 timer siden:

Stop nu med alt det fjolletobak, i bliver skæve af det og så er det ulovligt

Hvem "I"??? :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
hev skrev, for 48 minutter siden:

Ida skulle da ryge fjolletobak med chris60 for et par uger siden  :shock: 

Aner stadig ik, hva I snakker om :huh:, men du ser fame chokeret ud @hev?!? :o 

Men j behøver altså ingen hjælpemidler t at være fjollet :lol: :P

Go weekend dengser ;)<3

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 5 minutter siden:

Aner stadig ik, hva I snakker om :huh:, men du ser fame chokeret ud @hev?!? :o 

Men j behøver altså ingen hjælpemidler t at være fjollet :lol: :P

Go weekend dengser ;)<3

 

 

 

 

Der er INTET i vejen med Cannabis som burde legaliseres og GOD WEEKEND Frække Ida :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
StudineMILF skrev, for 9 timer siden:

Der er INTET i vejen med Cannabis som burde legaliseres og GOD WEEKEND Frække Ida :P

HØRT!!! :)...OG alkohol sku forbydes! ;) 

Og m disse kloge ord fra mig og @StudineMILF, vender vi lige tilbage t et eller andet andet interessant ik, ...eller noget :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 20 minutter siden:

HØRT!!! :)...OG alkohol sku forbydes! ;) 

Og m disse kloge ord fra mig og @StudineMILF, vender vi lige tilbage t et eller andet andet interessant ik, ...eller noget :P 

Det ku da være meget frækt min pige så det gør vi lige nemlig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Ea
xx1967 skrev, den 4/3/2017 at 23:32:

Ea og Ida ryger da ikke fjolletobak;)

Nej selvfølgelig ikke??  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
J93 skrev, den 21/2/2017 at 00:59:

Og især ikke med en som chris 60. Der sjældent ender med at møde op til en aftale. Og som efterhånden har sig skabt sig selv et ry herinde med at misbruge glædespigernes tillid og tålmodighed - og ikke mindst spilde deres tid ;)

 

J93 skrev, den 21/2/2017 at 00:59:

Og især ikke med en som chris 60. Der sjældent ender med at møde op til en aftale. Og som efterhånden har sig skabt sig selv et ry herinde med at misbruge glædespigernes tillid og tålmodighed - og ikke mindst spilde deres tid ;)

Tja, der r nu noget om snakken -after all! 

J nu blevet aflyst og rykket rundt m tilstrækkeligt, sg ingen hold i ham og hans ord :huh:

@chris 60 fra mig t dig:

BAAAAAH!!!:twisted: Du fyret!!! :P

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu må du sgu lige tage dig sammen @Chris60 

Du er ude af spillet.

Get a grib. Det er da ulideligt at du konstant skal skrive som du gør. 

Vi er næsten naboer. Hvad fanden rager der andre hvor Ea bor. Hun er også en privat person bagved.

En dag har du sgu klodset i den og så overfor den forkerte GP. 

Så stop hellere nu med dit PIS! 

Redigeret af Baremig

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Baremig @Frække Ida
Havde en aftale med en pige i januar, men da jeg mødte op til tiden, var hun så rystet over hvordan ham Cris60 havde oprørt sig, at hun ikke kunne gennemføre aftalen.
Kan se han nu har slettet sin bruger, men han kommer nok igen med et nyt navn desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@AalborgLook 

Kan jeg sagtens følge hende i.

Han var også ude i at få mere og betale mindre. WHAT THE FUCK IS THAT. 

Ej. Ærligt så den sidste gang hvor han ellers skrev om han skulle besøge mig, var bevidst fra min side for at se at det gentog sig. 

Og hvor han skrivet han skal ud og drikke sig en kæp i øret. 

Så kan man ho umuligt være oplagt eller istand til noget besøg dagen efter. Ej jeg er nu glad for at jeg sagde fra og ikke kørte derned. Han er en ensom gammel enspænder der skaber problemer hvorend han er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...