Hop til indhold
AnnaLouisa

Discount sex

Recommended Posts

Guest Kamilla K
Jernsvinet skrev, for 9 minutter siden:

Det er desværre min erfaring at køber jeg en quickie/15 min - så beder pigen mig allerede efter 5 min om at blive færdig.

seriøst ??? Ejh du laver sjov , ikk ? 

Jeg beder ofte folk om at give mig en tur mere, hvis de kommer hurtigt  

Måske misfortolker jeg ordsproget : "Man skal smede ,imens jernet stadigt er varmt " en anelse...

men jeg ved simpelthen ikke hvad det ordsprog ellers skulle betyde ?? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 1 minut siden:

seriøst ??? Ejh du laver sjov , ikk ? 

Nej laver ikke sjov - og det er ikke kun hos udenlandske piger, jeg er stødt på det! - og så går gassen ligesom lidt af ballonen og det, der kunne være blevet til en quickie ender i en langtrukken og træls affære :(

Først da jeg tog mig råd til det og kun begyndte at købe mindst en ½ time, hvor jeg selv fik lov til at afpasse tiden og nogenlunde bestemme hvad, hvor og hvordan tingene skulle foregå, fik jeg gode oplevelser med glædespiger ;)

Jeg har så også fundet ud af, at få ½ timer i længden er billigere, end mange dårlige oplevelser med engangsydelser, som hurtigt kalder på nye køb, for at ryste de dårlige af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

undskyld at jeg betvivlede din seriøsitet  :( 

 

 Jeg kan ikke ligefrem prale med, at jeg ved hvordan det er, at besøge andre piger - faktisk så aner jeg intet om de andre piger

jeg ved kun hvordan jeg gør . 

Men min erfaring er, at det ofte ikke er den tid man bruger sammen , der er det afgørende

- det er essensen i den tid man er sammen, der skaber den endelige gestalt.  

En quickie kan bestemt være lige så god, som alt det andet- bare på en anden måde. 

Og omvendt :) 

 

Men jeg forstår fint at det er direkte vej til dårlig oplevelse, hvis man efter 5 min bliver bedt om at gøre sig færdig. 

Hvis nogen bad mig det, så ville jeg aldrig nogensinde føle noget rart ved det 

hvem pokker ville det ? ! 

Pigen må da heller ikke føle at det er rart , hvis hun er sådan ? Hun burde måske tage en pause fra branchen ? 

 undskyld igen - jeg troede virkelig , at du lavede sjov  :( 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 1 time siden:

 undskyld igen - jeg troede virkelig , at du lavede sjov

Det er OK - men heldigvis har vi Eroguide til at advare mod de piger, der er sådan og de seneste år synes jeg også, det er sjældnere at jeg ser anmeldelser af, hvor det er foregået på den måde med en dårlig oplevelse tilfølge - men der er stadig en del, hvor pigen ikke frembyder den største empati, er kold som is og nærmest venter på manden skal gøre sig færdig - hvilket han så forsøger efter bedste evne for hurtigst muligt at undslippe isjomfruens smalle lår ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Det er OK - men heldigvis har vi Eroguide til at advare mod de piger, der er sådan og de seneste år synes jeg også, det er sjældnere at jeg ser anmeldelser af, hvor det er foregået på den måde med en dårlig oplevelse tilfølge - men der er stadig en del, hvor pigen ikke frembyder den største empati, er kold som is og nærmest venter på manden skal gøre sig færdig - hvilket han så forsøger efter bedste evne for hurtigst muligt at undslippe isjomfruens smalle lår ;)

:( 

 Ked af at høre din beretning :( Håber at du trods alt, har fået flere gode , end dårlige oplevelser.

Ønsker jer alle en god aften med masser af medvind og varme <3

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 5 timer siden:

undskyld at jeg betvivlede din seriøsitet  :( 

 

 Jeg kan ikke ligefrem prale med, at jeg ved hvordan det er, at besøge andre piger - faktisk så aner jeg intet om de andre piger

jeg ved kun hvordan jeg gør . 

Men min erfaring er, at det ofte ikke er den tid man bruger sammen , der er det afgørende

- det er essensen i den tid man er sammen, der skaber den endelige gestalt.  

En quickie kan bestemt være lige så god, som alt det andet- bare på en anden måde. 

Og omvendt :) 

 

Men jeg forstår fint at det er direkte vej til dårlig oplevelse, hvis man efter 5 min bliver bedt om at gøre sig færdig. 

Hvis nogen bad mig det, så ville jeg aldrig nogensinde føle noget rart ved det 

hvem pokker ville det ? ! 

Pigen må da heller ikke føle at det er rart , hvis hun er sådan ? Hun burde måske tage en pause fra branchen ? 

 undskyld igen - jeg troede virkelig , at du lavede sjov  :( 

 

 

 

 

En quickie med dig, er det 2 timer eller hvad :D?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
postmand skrev, for 21 minutter siden:

En quickie med dig, er det 2 timer eller hvad :D?

hæ hæ :P  Hvorfor spørger du om noget , som du allerede ved ? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 2 minutter siden:

hæ hæ :P  Hvorfor spørger du om noget , som du allerede ved ? :D 

Så må jeg booke mere tid, doooooh. Fordi de der quickies der er bare noget lort :-o.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
postmand skrev, 1 time siden:

Så må jeg booke mere tid, doooooh. Fordi de der quickies der er bare noget lort :-o.

jeg synes da ellers, at to timer er nogle ret så frække "quickies"  ? :P:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AnnaLouisa skrev, den 4/2/2017 at 15:51:

"Kan jeg bestille 15 min sex?" 

" Hvad koster blow, og kun blow?" 

"Hvad koster en time,..?"  (Det står ret tydeligt på min fil,...)

Jeg sorterer dem hårdt fra. Jeg gider ikke bruge energi på det. Jeg mener faktisk at den ydelse jeg tilbyder er så fin i sig selv, at enhver prutten om prisen, bliver taget som en fornærmelse. 

15 min sex? Ellers tak. Jeg er ikke et wc, hvor man lige bliver tømt. Hvis jeg ikke har en eller form for nydelse i dette, så vil jeg næsten garantere du heller ikke får det. 

Faktisk svarer jeg sjældent på sms spørgsmål, hvori svaret står på min fil. Og jeg tænker osse at det er "typen der spreder med hagl" og knap nok ved hvem han har kontaktet,... 

 

Man kan virkelig blive træt på visse dage,.... ;O)

 

Har du prøvet at arbejde i detailhandlen ?

Uanset hvor dumme spørgsmål kunderne kommer med, så er det ris til egen røv at svare nedladende, afvisende eller afvise at svare (med hentydning til at prisen jo står i vinduet/på varen/på hylden)!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, den 5/2/2017 at 08:10:

Det er simpelthen så pisse irriterende!

Havnebumsen er nød til at nusse lidt rundt om hende få lidt myrekryb frem på hende kigge på hende nyde hende se brystvorterne blive klar fjerne det " overtændte" hun har lige når man kommer ind af døren så hun bliver så dejlig afslappet og med et saglig smil inden hun skal knaldes

Det er nu vældig fedt at have denne kvinde man har udvalgt nøgen i ens hænder! Det fandens ved det er man går ud af døren som en plukket hane :?

--    Det fandens ved det er man går ud af døren som en plukket hane :?     -    det er ingenting imod det der venter dig når du kommer hjem !?!?:huh: - hvis konen:evil: har en meeeeget stor HØNE at plukke med dig!!

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 1 time siden:

Har du prøvet at arbejde i detailhandlen ?

Uanset hvor dumme spørgsmål kunderne kommer med, så er det ris til egen røv at svare nedladende, afvisende eller afvise at svare (med hentydning til at prisen jo står i vinduet/på varen/på hylden)!

Ja for helvede,.. :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg er helt med på wc Følesen....der findes intet værre end en gæst som er hamrende ligeglad med om man, er den ene eller den anden pige....'et hul er et hul' type gæsten. De giver en en følese af at være et 'værktøj' til en udløsning og det er ufedt gange 10.000!

Men der findes vitterligt en del mænd som enten ikke kan holde længere, har økonomi eller tid til de længere seancer, men som stadigt er glade for lige præcis at Jeg er der, og sætter stor pris på mig som GP og menneske.....og de er velkomne uanset tiden/pengene de lægger. 

Mange gæster går og lægger til side i al hemmelighed ( det kan faktisk være temmeligt svært når man evt har fælles økonomi), og glæder sig lige så meget, som ham der måske køber 1 time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 19 minutter siden:

Jeg er helt med på wc Følesen....der findes intet værre end en gæst som er hamrende ligeglad med om man, er den ene eller den anden pige....'et hul er et hul' type gæsten. De giver en en følese af at være et 'værktøj' til en udløsning og det er ufedt gange 10.000!

Men der findes vitterligt en del mænd som enten ikke kan holde længere, har økonomi eller tid til de længere seancer, men som stadigt er glade for lige præcis at Jeg er der, og sætter stor pris på mig som GP og menneske.....og de er velkomne uanset tiden/pengene de lægger. 

Mange gæster går og lægger til side i al hemmelighed ( det kan faktisk være temmeligt svært når man evt har fælles økonomi), og glæder sig lige så meget, som ham der måske køber 1 time.

Hej TrineTease jeg foretrækker kvalitet og det giver du fuldt ud smukke..og jeg sætter stor pris på, at du er til som GP og  menneske.  TrineTease  dine ord her siger meget om dig søde, at dine kunder er velkomne uanset tiden/pengene de lægger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Jeg er helt med på wc Følesen....der findes intet værre end en gæst som er hamrende ligeglad med om man, er den ene eller den anden pige....'et hul er et hul' type gæsten. De giver en en følese af at være et 'værktøj' til en udløsning og det er ufedt gange 10.000!

Men der findes vitterligt en del mænd som enten ikke kan holde længere, har økonomi eller tid til de længere seancer, men som stadigt er glade for lige præcis at Jeg er der, og sætter stor pris på mig som GP og menneske.....og de er velkomne uanset tiden/pengene de lægger. 

Mange gæster går og lægger til side i al hemmelighed ( det kan faktisk være temmeligt svært når man evt har fælles økonomi), og glæder sig lige så meget, som ham der måske køber 1 time.

Jeg forstår og er helt med hvad du skriver,...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...