Gazco 8 Skrevet 4. Februar, 2017 Hej med jer ... Jeg søger en kvinder der som afslutning tilbyder at man kommer ud over hendes ansigt, tror det kaldes CIF (cum in face) Har besøgt et par stykker der tilbyder det (vil gerne prøve en ny) og jeg ved at det ofte ikke er noget pigerne reklamerer med, men alligevel tilbyder. Så hvis man hellere vil sende en mig en pm er det også super. Prisen er ikke så vigtig. På forhånd tak! Gazco Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soren1900 66 Skrevet 4. Februar, 2017 Den eneste, jeg lige kan komme i tanke om, er Maja hos Skibhuspigerne: http://skibhuspigerne.dk/Maja.htm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soren1900 66 Skrevet 4. Februar, 2017 Der er også en hel del af pigerne fra Mansiongirls, der tilbyder det - bl.a. Lilly og Viki, der er i huset lige for tiden, og Lorina, som kommer i næste uge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kati_arhus 717 Skrevet 4. Februar, 2017 Soren1900 skrev, for 35 minutter siden: Der er også en hel del af pigerne fra Mansiongirls, der tilbyder det - bl.a. Lilly og Viki, der er i huset lige for tiden, og Lorina, som kommer i næste uge. It doesnt look like Jylland ;P 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soren1900 66 Skrevet 4. Februar, 2017 kati_arhus skrev, 1 time siden: It doesnt look like Jylland ;P You're absolutely right. I wasn't aware that the question was posted in the Jylland-section - until now. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 5. Februar, 2017 Kati tilbyder det da selv, nu hun melder sig i tråden! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gazco 8 Skrevet 6. Februar, 2017 Tak til alle for svar og PM's! Men sig endelig til hvis der dukker flere op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gazco 8 Skrevet 25. Marts, 2017 Hey Der skulle vel ikke være dukket nogle flere forslag op? Bare "skyd" løs ..... om man så må sige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg