StudineMILF 9501 Skrevet 3. Februar, 2017 Hej Eroguide Jeg skulle tjekke mine aktiviteter på min Mobilepay konto og selvom jeg har betalt med mit kreditkort så har jeg på det sidste skullet verificere mig via sin mobil. Jeg ser så at der står at jeg har betalt til Eroguide, hvilket i havde lovet ikke ville ske. Dette kan min bankrådgiver nu se og hun undrer sig formentlig. Jeg prøvede det også 1 gang via Annoncelight. Jeg er desværre nødt til at stoppe med at betale noget herinde i fremtiden pga min anonymitet og privatliv men jeg vil meget gerne have en forklaring på hvordan det kan ske ? Vh StudineMILF 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plantard 115 Skrevet 3. Februar, 2017 For dårligt, og en skam hvis det skal koste os dit gode selskab 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 3. Februar, 2017 Har tjekket min konto og her står der EG MEDIA men hvorfor står der Eroguide IVS under Aktiviteter når jeg tjekker min Mobilepay konto ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Extinguisher 866 Skrevet 3. Februar, 2017 (edited) Vi har sendt spørgsmålet videre til Administrator og Maya K. Jeg er sikker på de vender tilbage a.s.a.p. Redigeret 3. Februar, 2017 af Extinguisher Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 4. Februar, 2017 StudineMILF skrev, for 12 timer siden: Har tjekket min konto og her står der EG MEDIA men hvorfor står der Eroguide IVS under Aktiviteter når jeg tjekker min Mobilepay konto ? Der skulle ganske rigtigt meget gerne stå "EG Media" på dit kontoudtog i din bank, da en betaling via MobilePay egentlig blot er en betaling med et betalingskort igennem MobilePay. Der står "Eroguide IVS" under aktiviteter hos MobilePay, fordi det er navnet på vores selskab. Vi er i gang med at undersøge om vi også kan få dette ændret til "EG Media". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 4. Februar, 2017 Administrator skrev, for 3 timer siden: Der skulle ganske rigtigt meget gerne stå "EG Media" på dit kontoudtog i din bank, da en betaling via MobilePay egentlig blot er en betaling med et betalingskort igennem MobilePay. Der står "Eroguide IVS" under aktiviteter hos MobilePay, fordi det er navnet på vores selskab. Vi er i gang med at undersøge om vi også kan få dette ændret til "EG Media". Tak for svar og god lørdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 4. Februar, 2017 EG Media synes jeg er tilpas anonymt. Googler man det, kommer der ikke noget frem, der skulle henlede opmærksomheder på sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 4. Februar, 2017 TheVoice skrev, for 1 time siden: EG Media synes jeg er tilpas anonymt. Googler man det, kommer der ikke noget frem, der skulle henlede opmærksomheder på sex. Nej men at der står eroguide under aktiviteter tænker jeg ikke er så godt. Ved ikke hvem der ser det her mobilepay og jeg vil gerne være diskret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 4. Februar, 2017 StudineMILF skrev, for 1 minut siden: Nej men at der står eroguide under aktiviteter tænker jeg ikke er så godt. Ved ikke hvem der ser det her mobilepay og jeg vil gerne være diskret. Nej... men nu skal man jo heller ikke kriminalisere at have et sexliv, det er trods alt en form for normalisering her i livet...endnu, der bliver i stigende form købt sexligetøj over nettet hvor firma navne opgives på kontoen...min bankrådgiver, uhaaaa det kunne blive mååårsomt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Februar, 2017 StudineMILF skrev, for 21 timer siden: Hej Eroguide Jeg skulle tjekke mine aktiviteter på min Mobilepay konto og selvom jeg har betalt med mit kreditkort så har jeg på det sidste skullet verificere mig via sin mobil. Jeg ser så at der står at jeg har betalt til Eroguide, hvilket i havde lovet ikke ville ske. Dette kan min bankrådgiver nu se og hun undrer sig formentlig ... Han læser såmænd nok med herinde alligevel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borge 34 Skrevet 4. Februar, 2017 TheVoice skrev, for 4 timer siden: EG Media synes jeg er tilpas anonymt. Googler man det, kommer der ikke noget frem, der skulle henlede opmærksomheder på sex. Det gør der nu. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 7. Februar, 2017 Nu har vi fået ændret, så der også står "EG Media" hos MobilePay i fremtiden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 7. Februar, 2017 Borge skrev, den 4/2/2017 at 13:55: Det gør der nu. Ja. Admin/mods burde asap slette denne tråd således man ikke kan google sig frem til sammenhængen mellem Eroguide og "EG Media". Og selvfølgelig lige få slettet url'en fra Google. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg