Hop til indhold
Rejsenetværk

Hjælp til søgeords optimering

Recommended Posts

Kære brugere på Eroguide.dk

Som det er mange af jer bekendt, der har jeg sammen med en kammerat startet:

Diskretudlejning.dk
Find stedet til jeres affærer og andre diskrete møder
http://diskretudlejning.dk/ 

I betragtning af så få midler vi har anvendt på markedsføringen, få billige annoncer og en pressemeddelelse.
Så har vi faktisk opnået en lovende begyndelse, både hvad angår bruger og annonce oprettelse, samt medie omtale.

Men herfra skal vi gerne vokse mere, sådan at vi en dag kan indføre brugerbetaling, for den service vi stadig yder gratis.

De udgifter vi har afholdt, og som vi ved vi får løbende, gør faktisk at brugerbetaling på sigt bliver en nødvendighed for at vi kan blive ved med at drive sitet.

Vi er nu nået dertil, at vi må overveje at købe os til en søgeords optimering af hjemmesiden, og eller en Google adwords kampagne.

Men vi er på herrens mark, og aner ikke hvordan vi bedst anvender de beskedne midler vi kan bruge til formålet.

Vi er klar over at vi sagtens kan brænde få tusinde kroner af, prøve det af og se om det giver noget.

Men vi sælger jo ikke et produkt endnu, og vi har ikke indtægter der kan bruges til formålet.

Vi skal kort sagt bare gerne have en masse flere gratis brugere, der opretter gratis annoncer, sådan at vi kan vokse os større hurtigere herfra.

Vi forsøgte os med 1000 kr i en uge på vores facebook profil, det gav noget, men det havde kostet 10000 kr at nå alle, som vi kunne havet nået indenfor de søgekriterier, som vi opsatte.

Faktisk så ligger vi allerede i top hos Google, når man søger på en del variabler, og det helt uden at vi har købt os til det.
Det er tydeligt at vores site er så unikt, at den bygger sin egen placering op på alt den interesse der allerede er for os.

Men, men men??

Forsøger vi at blive klogere på hvad vi får for pengene på Google eller facebook, så mangler vi simpelthen gode råd til at træffe de rigtige beslutninger.

Rent ud sagt, hvordan får vi med nogen sandsynlighed mest for pengene, når pengene er små til formålet.

Vi kan købe søgeoptimering i abonnement, vi kan købe en skræddersyet kampagne.

Men hvis I sidder nogle med ekspertisen til at råde os, vil I så komme med gode råd?

Både til en regulær google adwords kampagne, hvad I mener den skal koster over 2, 3 eller 4 uger, eller blot en søgeords optimering.

Hvad kan professionelle gøre for at søge optimere sitet, hvad tror I det koster, og kan det gøres som en engangs udgift uden løbende abonnement.

Jeg ved godt at der er tonsvis af blogs om emnet, men her vil vi gerne have alle de gode råd man kan læse om, omsat til konkrete omsættelige forslag.

Kan I tippe nogle, som I synes at vi skal betale for at gøre det?

Vi har primært annonceret på Annoncelight.dk, og skrevet i forum på Eroguide.dk
Her har vi overvejende ramt det publikum, som efterspørger steder til affærer og andre diskrete møder, og der er næppe mange flere at hente alene ved at informere den vej.
Omend vi stadig bruger Annoncelight.dk

Nu er behovet at komme ud på mere konventionelle platforme, for at nå det publikum, der kunne tænkes at ville leje ud til vores målgruppe.

Nogle har vi ikke råd til, andre har ikke svaret os, og vi har også fået afslag på at indrykke en annonce.

Men vi fik ja til et banner på den største Bed and breakfast guide:

De ændrede vores banner lidt, men nu er vi også der.

Nu må vi prøve Google og facebook, men kom gerne med forslag til overkommelig annoncering steder, hvor I tror at vi kan blive læst af nogle der har ejendomme, huse eller værelser, som de ikke har noget imod at leje ud til formålet.

Pt har vi 176 brugere (vi er selv de 2), som har indrykket 41 annoncer.
De har til nu indrykket 27 annoncer hvor de søger et sted, og 14 annoncer der tilbyder stedet.

Vi forestiller os at gode profiler, med både muligheden for at leje ud til formålet, og det økonomiske incitament til at gøre det kan udgøres af singlen eller parret, der er gået på efterløn, og som  har hus, lejlighed, eller anden ejendom, egnet til formålet.

Dem og alle andre potentielt interesserede, skal vi gerne nå ud til flere af, med vort budskab.

Mon ikke de over 150 af vores brugere, allerede er potentielle lejere.

Venlig hilsen
Rejsenetværk
Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 8 timer siden:
Kære brugere på Eroguide.dk

Som det er mange af jer bekendt, der har jeg sammen med en kammerat startet:

Diskretudlejning.dk
Find stedet til jeres affærer og andre diskrete møder

I betragtning af så få midler vi har anvendt på markedsføringen, få billige annoncer og en pressemeddelelse.
Så har vi faktisk opnået en lovende begyndelse, både hvad angår bruger og annonce oprettelse, samt medie omtale.

Men herfra skal vi gerne vokse mere, sådan at vi en dag kan indføre brugerbetaling, for den service vi stadig yder gratis.

De udgifter vi har afholdt, og som vi ved vi får løbende, gør faktisk at brugerbetaling på sigt bliver en nødvendighed for at vi kan blive ved med at drive sitet.

Vi er nu nået dertil, at vi må overveje at købe os til en søgeords optimering af hjemmesiden, og eller en Google adwords kampagne.

Men vi er på herrens mark, og aner ikke hvordan vi bedst anvender de beskedne midler vi kan bruge til formålet.

Vi er klar over at vi sagtens kan brænde få tusinde kroner af, prøve det af og se om det giver noget.

Men vi sælger jo ikke et produkt endnu, og vi har ikke indtægter der kan bruges til formålet.

Vi skal kort sagt bare gerne have en masse flere gratis brugere, der opretter gratis annoncer, sådan at vi kan vokse os større hurtigere herfra.

Vi forsøgte os med 1000 kr i en uge på vores facebook profil, det gav noget, men det havde kostet 10000 kr at nå alle, som vi kunne havet nået indenfor de søgekriterier, som vi opsatte.

Faktisk så ligger vi allerede i top hos Google, når man søger på en del variabler, og det helt uden at vi har købt os til det.
Det er tydeligt at vores site er så unikt, at den bygger sin egen placering op på alt den interesse der allerede er for os.

Men, men men??

Forsøger vi at blive klogere på hvad vi får for pengene på Google eller facebook, så mangler vi simpelthen gode råd til at træffe de rigtige beslutninger.

Rent ud sagt, hvordan får vi med nogen sandsynlighed mest for pengene, når pengene er små til formålet.

Vi kan købe søgeoptimering i abonnement, vi kan købe en skræddersyet kampagne.

Men hvis I sidder nogle med ekspertisen til at råde os, vil I så komme med gode råd?

Både til en regulær google adwords kampagne, hvad I mener den skal koster over 2, 3 eller 4 uger, eller blot en søgeords optimering.

Hvad kan professionelle gøre for at søge optimere sitet, hvad tror I det koster, og kan det gøres som en engangs udgift uden løbende abonnement.

Jeg ved godt at der er tonsvis af blogs om emnet, men her vil vi gerne have alle de gode råd man kan læse om, omsat til konkrete omsættelige forslag.

Kan I tippe nogle, som I synes at vi skal betale for at gøre det?

Vi har primært annonceret på Annoncelight.dk, og skrevet i forum på Eroguide.dk
Her har vi overvejende ramt det publikum, som efterspørger steder til affærer og andre diskrete møder, og der er næppe mange flere at hente alene ved at informere den vej.
Omend vi stadig bruger Annoncelight.dk

Nu er behovet at komme ud på mere konventionelle platforme, for at nå det publikum, der kunne tænkes at ville leje ud til vores målgruppe.

Nogle har vi ikke råd til, andre har ikke svaret os, og vi har også fået afslag på at indrykke en annonce.

Men vi fik ja til et banner på den største Bed and breakfast guide:

De ændrede vores banner lidt, men nu er vi også der.

Nu må vi prøve Google og facebook, men kom gerne med forslag til overkommelig annoncering steder, hvor I tror at vi kan blive læst af nogle der har ejendomme, huse eller værelser, som de ikke har noget imod at leje ud til formålet.

Pt har vi 176 brugere (vi er selv de 2), som har indrykket 41 annoncer.
De har til nu indrykket 27 annoncer hvor de søger et sted, og 14 annoncer der tilbyder stedet.

Vi forestiller os at gode profiler, med både muligheden for at leje ud til formålet, og det økonomiske incitament til at gøre det kan udgøres af singlen eller parret, der er gået på efterløn, og som  har hus, lejlighed, eller anden ejendom, egnet til formålet.

Dem og alle andre potentielt interesserede, skal vi gerne nå ud til flere af, med vort budskab.

Mon ikke de over 150 af vores brugere, allerede er potentielle lejere.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Uh ha det var noget af en mundfuld på sådan en helt almindelig fredag morgen :)

Nu kan jeg ikke læse om I allerede har foretaget en vurdering af hvem I henvender jeg til og hvem I evt. vil ramme ved at optimere ift. google. Jeg ville nok koncentrere mig om at annoncere på sider der allerede bevæger sig i samme genre(r) - altså sider omkring erotik og dating (klubberne, scor, datingsites mv.). Jeg tror ikke at en optimering vil skaffe jer nævneværdigt flere annoncer via google. Dem I skal nå, er dem der har, eller overvejer en affære eller laver noget "ved siden af"og som ikke allerede har stedet........og dette segment tror jeg desværre ikke er det største. De fleste der bevæger sig ud af den tangent har allerede et sted at mødes.

Med hensyn til betaling, så er det en barriere der ligeledes skal overvejes nøje. Hvis jeg var betalende hos jer og f.eks. fandt et sted til mig og min amour hos jer, så ville jeg ikke vedblive at være abonnent hos jer når kontakten til udlejer var på plads......det ikke give give mening for mig at betale jer for en kontakt der allerede er etableret.

Hvad med at lade udlejningen være gratis ? - og så udbygge sitet med betaling fra personer der søger efter en at have en affære med ? Evt. med en ny form for betaling/abonnement der skiller dig ud fra de øvrige sites?

Håber ikke at jeg har trukket den sorte nejhat for langt ned om ørene og ønsker jeg al mulig held og lykke......:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak fyr DK 34

Ja det er helt klart, at vi er langt fra at kunne indføre nogen form for bruger betaling, og den dag vi forhåbentlig kan gøre det, udgør det netop en udfordring at træffe den rigtige beslutning om hvad vi vil tage betaling for, og af hvem.

Og når vi kan tage betaling, skal citronen ikke presses, men hellere holdes på niveau som brugerne finde fair og acceptabel.

Ind til da drejer det sig for os om, at  så mange som muligt opretter en gratis bruger profil, og opretter gratis annoncer.

Og ikke mindst at de forbliver hos os, og det er faktisk lykkedes ret godt med dem vi har fået til nu.

Forhåbentlig betyder det at vi allerede har brugere og annoncører der træffer aftaler, og dermed annoncører der allerede tjener penge på deres annoncer, eller opnår gode aftaler.

Vi er klar over at vi bevidst har satset på en smal målgruppe indenfor en smal niche, og at rigtig mange der gerne vil udleje, ikke vil gøre det til de formål som vores brugere har.

Men hvis vi blot kan nå ud med budskabet til langt flere, som i princippet har muligheden for at kunne leje ud til vores brugere, så tror vi også på at mange nok gerne vil udleje til vores brugere, til at vi over tid kan opnå så mange udlejere, at vi på sigt kan blive kommercielt bæredygtig.

Danskerne er de 2 mest utro i verden med 46 % der har begået utroskab, og selvfølgelig er det for mange blot noget de gør en enkelt gang, eller få gange.

Men vi tror på at der er mange nok med et stort nok behov for stedet til affærer, eller andre diskrete møder, også selvom mange til nu har klaret sig på anden vis, til at vi kan blive et attraktivt tilbud, ved samle og synliggøre udbud og efterspørgsel på vores site.

Vi har nu behov for at nå udenfor de mere snævre miljøer på nettet, for at øge kendskabet til vores koncept hos dem der har noget som de kan leje ud, og ikke mindst har vi brug for at de seriøst vil overveje at  annoncere hos os.

Det behøver vi nok Google, og eller facebook til, men man kan meget  nemt kaste penge i et sort hul hos dem, og det vil vi bare gerne undgå at gøre.

Men hvis nogle har bud på andre brugbare kanaler, annoncering eller andet, så kom gerne med dem.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

æææh nu kan det godt være jeg helt har misforstået emnet...men er det ikke noget med der skal skrives nogle Meta-tags ind på jeres side?

Sådan at de der søgemaskiner kan finde jeres side?

Der må sidde en masse it-nørder derude der ved noget om det....

Skriv søgeord: Fræk, møde, piger, mænd, sex.... (så burde den få nogle hits ) :D:D:D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jo det er i høj grad spørgsmålet om at ramme de rette søge kriterier Cherie, men Google validerer også ens annoncer før vi får lov at indrykke dem.

Her er det lidt af en udfordring for os, at vi ikke holder os indenfor nogle snævrere bokse, men gerne vil bygge bro til nogle helt andre tematiske søgninger, såsom bolig, ejendommme, profiler der kan udleje etc.

Det er de vist ikke så vant til at man forsøger.

Paradokset er at vi ligger højt på søgninger, uden at vi hverken selv har defineret eller købt dem, men vi mangler at sammensætte en målrettet søgeoptimering, der bringer os ud af de erotiske miljøer, og i kontakt med nogle helt andre mennesker.

Det ender det nok med at vi må bede et bureau om at hjælpe os med, alt efter hvad det vil koste os.

Pt forsøger jeg mig med denne annonce, som jeg nok piller af igen - vi får se?

Fortæl andre om Diskretudlejning.dk
København
Vi vil sætte pris på at I fortæller alle, som I kan om:
Diskretudlejning.dk
Find stedet til her til jeres affærer og andre diskrete møder
Gerne jeres netværk på nettet, og eller i det virkelige liv.

Hvis ikke I kan gøre det åbent på facebook, eller i andre fora, så gør det gerne i lukkede grupper, og på PM eller mail, hvor I nu er aktive.

I bedste fald kan dette budskab sprede sig som mund til mund, og få opmærksomhed fra mange flere end blot jer der læser annoncen.

Jo flere nye brugere og annoncører, det er gratis, des bedre.

Helt særligt vil det være en stor hjælp, hvis I kan skaffe os flere nye brugere, der kan og vil oprette annoncer, hvor de tilbyder at vores brugere kan leje stedet til affærer og andre diskrete møder.

Venlig hilsen og tak for hjælpen
Diskretudlejning.dk
https://annoncelight.dk/showad/222652 

Kort sagt, lad jungletrommerne tale, hvis I kan og vil :-) 

Pt sidder jeg og kigger lidt på tast selv annoncer, om det er noget, men så skal man jo indrykke små annoncer i et utal af lokalaviser.

Nogle bud på billige tast selv muligheder, hvor man kommer ud til et større publikum, end bare lige lokalt i hver af 50 lokalaviser?

De der pakker som mediebureauer sælger, og hvor man bliver drysset ud over hjemmesider, der tjener på at læserne klikke på os, er der nogle der ved hvad sådan noget koster?

Venlig hilsen
Rejsenetværk
Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...