Hop til indhold
HGW

19 årig pige Kbh frisk - advarsel

Recommended Posts

Efterlyste tidligere erfaringer med, 19 årig pige Kbh frisk

https://annoncelight.dk/showad/222212

Tog chancen og selvom jeg synes 1.200,- for et kort lige på knald, er noget i overkanten, tog jeg chancen. Hun havde ikke stedet, så hun foreslog et solcenter. Bevares, 1.200,- for et knald i et solcenter er ikke noget jeg normalt giver. Det slap jeg heldigvis også for, for hun dukkede aldrig op. Hun skrev ellers kort inden, at hun var der lige om lidt, men ak... det var en fuser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klumb skrev, for 2 minutter siden:

"hun" bruger også et fake billede.. Der burde klokken ha ringet

Ahhh... checkede ikke en gang det på al.

Checkede de billeder hun sendte på mail og der dukkede intet op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klumb skrev, for 3 minutter siden:

Sådan kan det gå... Tog du så sol som plaster på såret? 

Hahaha.... dog ikke. Snuppede en kop kaffe ikke så langt derfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HGW skrev, Lige nu:

Hahaha.... dog ikke. Snuppede en kop kaffe ikke så langt derfra. 

Det oss bedre end at kneppe en ligegyldig dulle ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fatter ikke at du gad bruge tid på hende overhovedet. Hun er hverken til blow/kys/anal, skriver hun i annoncen. Så er der jo ikke så meget andet tilbage end en konventionel doggy eller missionær. Og det tager hun 1200 for i et halvoffentligt og ukomfortabelt solcenter. Lyder som spild af penge og tid. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 17 minutter siden:

Jeg fatter ikke at du gad bruge tid på hende overhovedet. Hun er hverken til blow/kys/anal, skriver hun i annoncen. Så er der jo ikke så meget andet tilbage end en konventionel doggy eller missionær. Og det tager hun 1200 for i et halvoffentligt og ukomfortabelt solcenter. Lyder som spild af penge og tid. :)

Folks lyster er vel ikke det der skal diskuteres. Nogen er til moren, andre datteren (+18). Og det er kun fint vi ikke søger det samme. 

Dem som er til det setup jeg gik efter idag, skal nok ikke regne med at få lysterne styret hos hende. Det var egentlig bare budskabet med beskeden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HGW skrev, for 7 timer siden:

Folks lyster er vel ikke det der skal diskuteres. Nogen er til moren, andre datteren (+18). Og det er kun fint vi ikke søger det samme. 

Dem som er til det setup jeg gik efter idag, skal nok ikke regne med at få lysterne styret hos hende. Det var egentlig bare budskabet med beskeden.

Fair nok. Hvis man specifikt har fantasier om at knalde i et solcenter, eller lignende, så kan jeg godt leve mig ind i det. Det var ingen bebrejdelse fra min side af. Det lyder bare ikke som den bedste handel, også selv om hun havde dukket op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coolfyr2 skrev, for 10 timer siden:

Hende har jeg vist mødt - ikke fake 

Kan du så af- eller bekræfte om billedet er af hende? 

Hvordan var det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HGW skrev, for 15 timer siden:

Efterlyste tidligere erfaringer med, 19 årig pige Kbh frisk

https://annoncelight.dk/showad/222212

Tog chancen og selvom jeg synes 1.200,- for et kort lige på knald, er noget i overkanten, tog jeg chancen. Hun havde ikke stedet, så hun foreslog et solcenter. Bevares, 1.200,- for et knald i et solcenter er ikke noget jeg normalt giver. Det slap jeg heldigvis også for, for hun dukkede aldrig op. Hun skrev ellers kort inden, at hun var der lige om lidt, men ak... det var en fuser

Den har jeg desværre også været på for nogle dage siden. Solcenter på Amager, men hun dukkede heller ikke op der :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
HGW skrev, 1 time siden:

Kan du så af- eller bekræfte om billedet er af hende? 

Hvordan var det? 

Det stemmer meget overens med hvad jeg så. 

Det var egentlig et godt møde, køn pige med høje kindben og en pæn krop dog havde hun liiiidt for travlt med at haste ud af døren da vi var færdige 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coolfyr2 skrev, for 23 minutter siden:

Det stemmer meget overens med hvad jeg så. 

Det var egentlig et godt møde, køn pige med høje kindben og en pæn krop dog havde hun liiiidt for travlt med at haste ud af døren da vi var færdige 

Billedet på hendes profil er ikke hende. Det har jeg nu også checket og den falder desværre igennem. 

Men fedt du mødte hende. Hvor foregik det? Lyder som om solcenter er det foretrukne sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jokket skrev, 1 time siden:

Den har jeg desværre også været på for nogle dage siden. Solcenter på Amager, men hun dukkede heller ikke op der :(

Jep, Amagerbrogade. Trist de ikke dukker op. Nå, men der er andre fisk i dammen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HGW skrev, for 33 minutter siden:

Billedet på hendes profil er ikke hende. Det har jeg nu også checket og den falder desværre igennem. 

Men fedt du mødte hende. Hvor foregik det? Lyder som om solcenter er det foretrukne sted. 

Mødte hende på mit hotel. 

Ærgerligt det ikke er hende - det kunne jeg ikke lige se. Hun havde en hel fin krop 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...