Hop til indhold
Sexeren

Odense Ny Vera Real photos

Recommended Posts

NoobGPexplorer skrev, for 26 minutter siden:

Ja det anede mig at problemet nok var generelt. Dette sted er simpelthen ikke seriøst nok til mig. 

Det med at tage gæster ind selvom man kan se at man ikke kan holde en aftale er vist ret udbredt. Man ved hvad man har (en gæst her og nu) og ikke hvad man får (måske udeblivelse). Men du kommer jo nok ikke igen så mon det kan betale sig på den lange bane

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 32 minutter siden:

Det med at tage gæster ind selvom man kan se at man ikke kan holde en aftale er vist ret udbredt. Man ved hvad man har (en gæst her og nu) og ikke hvad man får (måske udeblivelse). Men du kommer jo nok ikke igen så mon det kan betale sig på den lange bane

Tja. Hvis man har en gæst der bestiller tid en uge før og bekræfter aftalen dagen før og iøvrigt sender SMS 20 min før som der bliver givet besked om, så kan man da ikke være i tvivl om jeg dukker op eller ej?

Jeg er typen der planlægger mit besøg. Jeg har noteret mig at dette ikke er et sted jeg kan regne med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå men det blev så ikke enden på historien. 

Kort tid efter mit sidste indlæg, fik jeg en SMS fra vera. Jeg må erkende at jeg så tænkte med dilleren idet jeg aftalte et møde med hende, selvom hun egentlig ikke havde 'fortjent' det. 

Hendes undskyldning var at hun havde haft netværksproblemer. Det kan man så tro på eller lade være  

Så dermed fik jeg så en tur med Vera alligevel. 

Som nævnt ovenfor af en logebror, har hun sidste dag i morgen. Hun vil dig vende tilbage på et senere tidspunkt. Hvornår vides dog ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, den 11/5/2017 at 23:03:

Nå men det blev så ikke enden på historien. 

Kort tid efter mit sidste indlæg, fik jeg en SMS fra vera. Jeg må erkende at jeg så tænkte med dilleren idet jeg aftalte et møde med hende, selvom hun egentlig ikke havde 'fortjent' det. 

Hendes undskyldning var at hun havde haft netværksproblemer. Det kan man så tro på eller lade være  

Så dermed fik jeg så en tur med Vera alligevel. 

Som nævnt ovenfor af en logebror, har hun sidste dag i morgen. Hun vil dig vende tilbage på et senere tidspunkt. Hvornår vides dog ikke. 

Dejligt at du fik hende i enden - nå nej det hedder til sidst. Men hvordan var hun så?

Redigeret af stein
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 9 timer siden:

Dejligt at du fik hende i enden - nå nej det hedder til sidst. Men hvordan var hun så?

Enden var god haha. Faktisk har hun en suveræn røv efter min smag. :)

Hvordan hun var? Lidt passiv synes jeg. Ved det franske begyndte hun at sætte hætte på. Jeg stoppede hende og spurgte om super (der jo er inkluderet) og det var ok men jeg skulle åbenbart bede om det fra starten. 

Blow var fint uden at være prangende. 

Derefter sex i diverse positioner før jeg blev tømt i mega. 

Til sidst snakkede vi lidt. Hun er rigtig sød og venlig og tog sig god tid til mig. Sikkert pga de nævnte genvordigheder. 

Hun sagde at jeg meget gerne måtte komme igen når hun vendte tilbage og det var da rart at høre. 

Om jeg så gør det vil tiden vise. Jeg står ihvertfald ikke model samme cirkus en gang til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...