Hop til indhold
Guest Sweex

Kan ikke komme...hvorfor???

Recommended Posts

Guest Sweex

Nu gar jeg været sammen med den samme gp 2 gange, med 2 mdr. imellem.

Hun er, i min optik, den perfekte kvinde. Hun er virkelig lækker, sød, høj, veltrænet, smukke øjne, kort sagt, perfekt i mine øjne. 

Vi hygger os meget når vi er sammen og hun er nærværende og sød og har slet ikke berøringsangst. 

Jeg har ikke noget problem med at holde en pæn rejsning i den time jeg er sammen med hende, men jeg kan simpelthen ikke komme på normal  vis.

Første gang løb vi tør for tid og penge og jeg gik med fyldt lager. i dag bad jeg hende om at malke mig til jeg kom...

Er det bare mig der syntes at det er underligt, når nu hun er min drømme kvinde. Eller er det (bare) en eller anden form for mental barriere fordi min hjerne ikke vil stoppe med at være sammen med hende;) 

Jeg har ellers ikke haft problemet med andre gp'er og jeg har da været lidt rundt.

Nogen der har prøvet det samme og ved hvad fanden det går ud på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex skrev, for 19 minutter siden:

Nu gar jeg været sammen med den samme gp 2 gange, med 2 mdr. imellem.

Hun er, i min optik, den perfekte kvinde. Hun er virkelig lækker, sød, høj, veltrænet, smukke øjne, kort sagt, perfekt i mine øjne. 

Vi hygger os meget når vi er sammen og hun er nærværende og sød og har slet ikke berøringsangst. 

Jeg har ikke noget problem med at holde en pæn rejsning i den time jeg er sammen med hende, men jeg kan simpelthen ikke komme på normal  vis.

Første gang løb vi tør for tid og penge og jeg gik med fyldt lager. i dag bad jeg hende om at malke mig til jeg kom...

Er det bare mig der syntes at det er underligt, når nu hun er min drømme kvinde. Eller er det (bare) en eller anden form for mental barriere fordi min hjerne ikke vil stoppe med at være sammen med hende;) 

Jeg har ellers ikke haft problemet med andre gp'er og jeg har da været lidt rundt.

Tænker at det er noget mentalt. Specielt når du skriver at GP er den perfekte kvinde i dine øjne.......:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Er du blevet lun på hende? :-) måske en slags præsentations angst fordi du synes hun er så perfekt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det sker også for mig med de piger jeg er virkelig tændt på ... du koncentrerer dig om at tilfredsstille hende .... nogle gange hjælper det at holde pause i lidt tid også ellers bare gå til den igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maia skrev, for 47 minutter siden:

Er du blevet lun på hende? :-) måske en slags præsentations angst fordi du synes hun er så perfekt :-)

Tænkte det samme men ville ikke bringe det i spil som første kommentar :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex
Maia skrev, for 49 minutter siden:

Ved ikke om jeg er blevet lun på hende, men jeg har aldrig glædet mig SÅ meget til at se en gp, da jeg netop syntes hun er perfekt. så det kan da godt være det er præsentations angst :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex
den nysgerrige skrev, for 31 minutter siden:

Jeg ville sgu ha det lige modsat :shock:

Det troede jeg så også, men det skete så ikke :-o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex skrev, for 1 time siden:

Har oplevet det samme - det eller rejsningsbesvær - når pigen/kemien er for lækker/intens. Ingen af delene "privat" kun hos en gp - som jeg også beskrev det her:

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Sweex bare tag det helt roligt. Der er mange faktorer som kan spiller ind, f.eks. stress, et for lille kondom eller et som er monteret så det klemmer, præstations angst ovs. Jeg tror det er vigtigt at acceptere at kroppen ikke er en maskine, hvor man trykker på en knap for at ståpik og så trykker på en anden for at få orgasme. Hvis du kan mærke at du ikke kommer til klimaks, så træk på skulderne og tænk "det blev ikke denne gang så". I stedet for at kæmpe som en gal og ende med at gå forurettet sag og blive frustreret. Så er det bedre bare at kaste håndklædet i ringen og gøre comeback en anden god gang.

Det er også sket for mig et par gange, det tager jeg ikke så tungt. Det som virker mest negativt på mig er faktisk tidspress, jeg kan slet ikke nå klimaks hvis der er et ur der tikker hurtigt ned, derfor bestiller jeg aldrig mindre en end 30-60 min, så er tidsfaktoren taget ud af spil, det kan anbefales.

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg

Link til indlæg
GrayNinja skrev, for 17 minutter siden:

@Sweex bare tag det helt roligt. Der er mange faktorer som kan spiller ind, f.eks. stress, et for lille kondom eller et som er monteret så det klemmer, præstations angst ovs. Jeg tror det er vigtigt at acceptere at kroppen ikke er en maskine, hvor man trykker på en knap for at ståpik og så trykker på en anden for at få orgasme. Hvis du kan mærke at du ikke kommer til klimaks, så træk på skulderne og tænk "det blev ikke denne gang så". I stedet for at kæmpe som en gal og ende med at gå forurettet sag og blive frustreret. Så er det bedre bare at kaste håndklædet i ringen og gøre comeback en anden god gang.

Det er også sket for mig et par gange, det tager jeg ikke så tungt. Det som virker mest negativt på mig er faktisk tidspress, jeg kan slet ikke nå klimaks hvis der er et ur der tikker hurtigt ned, derfor bestiller jeg sjældent mindre en end 30-60 time, så er tidsfaktoren taget ud af spil, det kan anbefales.

Helt enig. - slap af! Nyd det, nyd hende og den oplevelse i har sammen. Jeg kommer ofte ikke - og er skide lige glad. Når jeg så kommer hjem , tager jeg en lang spiller og tænker på oplevelsen, hvorefter jeg får en lang god orgasme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
GrayNinja skrev, for 1 time siden:

Det er også sket for mig et par gange, det tager jeg ikke så tungt. Det som virker mest negativt på mig er faktisk tidspress, jeg kan slet ikke nå klimaks hvis der er et ur der tikker hurtigt ned, derfor bestiller jeg aldrig mindre en end 30-60 min, så er tidsfaktoren taget ud af spil, det kan anbefales.

Nu jeg tænker over det har jeg haft en kæreste der sagde "du har 3 minutter fra nu" og det hjalp mig for så kunne jeg slippe mine tanker om at hun skulle tilfredsstilles 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man ikke længere er helt ung, så begynder man at have seksuelle vaner. F.eks. hvis man onanerer på en bestemt måde hver gang, så bliver det svært at opnå udløsning hvis man onanerer anderledes end det man plejer.

Hvis man så har krydret sit sexliv med mange GP-besøg hos forskellige GP'ere, så kan man også få en seksuel vane, hvor "det fremmede" ved at besøge en ny/ukendt GP bliver triggeren for ens udløsning.

Derudover er jeg enig i, at hvis man besøger en GP som man forguder, så kan man helt glemme sig selv og derved få svært ved at opnå udløsning. Præstationsangst og andre forhold kan selvfølgelig også spille ind for manglende udløsning.

For at overkomme seksuelle vaner, glemme sig selv, præstationsangst osv., vil et langt cølibat (inkl. forbud mod onani) kunne hjælpe dig. Når du besøger din ynglings-GP efter cølibatet, vil hun forholdsvis let kunne "poppe" dig, og du vil herefter lettere kunne slappe af i hendes selskab.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex skrev, den 31/1/2017 at 18:02:

Tja løsningen skal vel findes i noget imellem jer to, da du ellers ikke har det "problem".

Jo, jeg har også prøvet det, men det var bare ikke sammen med drømmekvinden, nok snarere i forbindelse med tilfældig sex, uden den store gnist. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tjaa hvis du har det sådan, så køb to eller tre timer i stedet for en time, :) spøg til side, måske du ubevidst, fordi du vil have hende så længe som muligt, at hjernen ikke vil lade dig komme i hende, for så ved hjernen at samværet er slut....stat stiff bro...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...