hust66 0 Skrevet 30. Januar, 2017 Hejsa Er der nogle der kender frække Cille? det ser ud til at hun kommer til Frederikshavn meget snart. https://annoncelight.dk/showad/222139 Hilsen Hust Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madyrne 3 Skrevet 7. Februar, 2017 Ingen der har besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madyrne 3 Skrevet 6. Juni, 2017 nogen der har besøgt hende i Aalborg? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikster 37 Skrevet 9. Juni, 2017 Jeg har været der 2 gange. Man skal selvfølgelig være til piger med sul på kroppen. Men jeg havde det sjovt. Sidst var 10 minutter for 300, billigere bliver det vist ikke. Sød og rar at snakke med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frække-cille 52 Skrevet 10. Juni, 2017 Altid glad for at få lidt respons Både ris og ros og selvfølgelig hvad der kan forbedres, ellers lærer jeg jo aldrig Hav en god dag og nyd lidt godt af alle de dejlig GP' her i den korte sommer varme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjydetilbuttede 3 Skrevet 11. Juni, 2017 Har også besøgt hende en enkelt gang og kun positivt og sige. Glad smilende og super dejlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg