Hop til indhold
JenniferRomantica

Alex og Jenni inviterer..

Recommended Posts

Halløjsa alle i dejlige mænd herinde.. 

Så er det igen blevet den tid.. Vi synes nemlig det er alt for længe siden sidst, så derfor inviterer vi to dejlige tøser igen til sexparty:wub:.. 

Det kommer til at foregå i Romanticas hyggelige lokaler på Marstalsgade 6 2100.. Det løber af stablen fra klokken 12 til 15 torsdag d. 02/3, så tre dejlige frække timer med os til at opvarte jer, og tilfredsstille jeres lyster<3.. Vi glæder os helt voldsomt.. 

Da vi stadig er rimelig tæt på fastelavn på dette tidspunkt, har vi fundet nogle frække kostumer frem, som vi vil spankulerer rundt i så længe det få lov til at blive på kroppen.. Hehe.. I er mere end velkomne til også at medbringe noget sjovt udklædningstøj, og lege med på spøgen.. Kunne jo være sjovt hvis vi kunne have en "bedst udklædt" konkurrence, med en evt præmie:wub:.. Det er dog slet ikke et krav for at være med til vores lille fest.. Hehe.. Der vil blive serveret fastelavnsboller og varm kakao med flødeskum hvis man skulle lyst at bruge det til kakaoen;)..

Du kommer til at slippe 2300 stykker ussel mammon for denne oplevelse, hvor vi til gengæld lover at gøre vores for at du forlader matriklen godt tømt, og tilfredsstillet.. Vi har en idé om at vi gerne vil modtage helt op til 15 mænd så se at få lettet rumpetten og booke din plads.. Vil du være sikret kan du smide et depositum på 1000 kr..

Og her kommer der så nogle appetizers så i kan blive godt lækkersultne og forhåbentlig i humør til at deltage i vores lille fest..

 

20170115_161637.jpg20170115_160535.jpg20170115_160518.jpg

20161225_113719.jpg20161218_121524.jpgreceived_978236832232055.jpeg20170120_122846.jpg

 

Vi GLÆDER os helt vildt til at se jer alle til en fræk oplevelse..

Knus, kys og kram fra mig og @Alexandra

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, for 45 minutter siden:

Pigerne fra Romantica virker on fire just nu. Megafreckt med ere initiativ nu. Keep it up!:D /A

Ja vi lovede jo de kære mænd fra sidst at vi ville lave et nyt i marts.. Hehe.. Det har vist inspireret andre til noget i samme dur.. Det jo kun dejligt når man kan være en inspiration.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Jennifer, du er en sann stjerne vad gäller initiativ till party och det lille extre och ditt sätt att promota dine events her på eroguide er så gott!

Och att nu se Dina och Sandra arrangere sitt förste sexparty er bare så gott och spännende! Keep up this great stuff!:D

/A

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, for 6 minutter siden:

Ja Jennifer, du er en sann stjerne vad gäller initiativ till party och det lille extre och ditt sätt att promota dine events her på eroguide er så gott!

Och att nu se Dina och Sandra arrangere sitt förste sexparty er bare så gott och spännende! Keep up this great stuff!:D

/A

Du kender mig jo.. Hehe.. jeg er rimelig bidt af hele det her univers med sexparties..

Og at EG kan bruges til det er jo fantastisk når jeg i forvejen anvender det (lidt for) meget.. Hahaha.. 

Det glæder mig også helt vildt at andre få øjnene op for sexparties, og med et ønske om at vi måske på et tidspunkt i takt med at vores lokaler nede i kælderen bliver opgraderet, hvilket er i fuld gang, kan konkurrerer med mestrene i sexparties, så håber jeg det bliver en bragende succes, så tøserne vælger også at gøre det til noget fast for dem.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er inga tvivel om att du Jennifer njuter av disse partyn;) Och efter så mange party besök nu för mig så er det beste med dessa upplevelser att se både mennen och pigerne really getting off tillsammen.

Vad gäller det du skriver om mestrene i party i danmark anser jag att Romantica har meget gode partyn. Men i den lite mindre stilen. 

Seduction girls vet vi ju har de fetaste store partyn 2 ganger per år. De har alltid sold out och har super gode sexparties. Men Romanticas partyn er någe annet. Mindre men samtidigt mer intimt och privat känsle. Jag anser att både sorter er great på sine sätt.

Men skulle vare fett att se Romantica arrangere ett större party med fler piger senare. Men tills dess anser jag att ni gör det meget gott med det ni har nu. Och som sagt, supernice att se flere piger ta initiativ till dessa special events!!:D Mange tack! /A

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, for 26 minutter siden:

Ja det er inga tvivel om att du Jennifer njuter av disse partyn;) Och efter så mange party besök nu för mig så er det beste med dessa upplevelser att se både mennen och pigerne really getting off tillsammen.

Vad gäller det du skriver om mestrene i party i danmark anser jag att Romantica har meget gode partyn. Men i den lite mindre stilen. 

Seduction girls vet vi ju har de fetaste store partyn 2 ganger per år. De har alltid sold out och har super gode sexparties. Men Romanticas partyn er någe annet. Mindre men samtidigt mer intimt och privat känsle. Jag anser att både sorter er great på sine sätt.

Men skulle vare fett att se Romantica arrangere ett större party med fler piger senare. Men tills dess anser jag att ni gör det meget gott med det ni har nu. Och som sagt, supernice att se flere piger ta initiativ till dessa special events!!:D Mange tack! /A

Vi kunne godt have et ønske om at være fyld ud med deltager til alle parties og lige for tiden gå det op ad men langsomt.. Sidste party havde vi 10 deltager hvilket er rigtig dejligt.. Men stadig lidt for lidt til at vi tør tage en ekstra pige ind.. Det skal jo gerne kunne betale sig at holde disse arrangementer selvom det mest er af lyst at vi gør det og det er lysten der har gjort at vi har holdt ved selvom vi tit har været lige ved at droppe det fordi vi altid kun har lidt tilmeldte.. Heldigvis har vi holdt ved fordi så har det vist sig at der kom en del der ikke havde booket.. 

Vores ambition har altid været at holde det mindre og mere intimt end de store parties fordi vores lokaler egner sig bedre til det.. Men der var blandt andet en der i en anden tråd med et andet party nævnte at det var dejligt at se en af de veletablerede klinikker holde noget og det fortæller jo mig at vi enten ikke reklamere godt nok eller gør et eller andet, andet forkert siden vores parties ikke er blevet "opdaget".. Så der er stadig meget at lærer og allerede nu vil jeg sige at min erfaring med hele det her setup er blevet voldsomt meget større med tiden og jeg håber da vi på et tidspunkt få perfektioneret det hele nok til at vi ikke skal være nervøse for deltager antallet men bare kan være sikre på det hele kører hver gang.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De ende som alltid har sold out er ju Seduction. Och mange av deres deltager er ju faste party efter party. De har ju sine party samme veckor år efter år nu.

Mon cherie har mange deltager ibland men har fått cancel någre ganger.

Galores var ju kende för sine partyn förut men det var en tid sedan de hade party nu.

Jag anser du Jennifer gör ett meget gott arbete med att promota Romanticas partyn her på eroguide. Det er bare hoppas fler och fler våger prove dette koncept. Ett sexparty er ju lite mer hardcore och icke för alle, men då det nästan alltid er så god stemning er det super att se flere piger prove dette. Vi som är hooked på dette kommer ju då vi kan för våre kalendrar.

Hälsningar A

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, for 6 timer siden:

De ende som alltid har sold out er ju Seduction. Och mange av deres deltager er ju faste party efter party. De har ju sine party samme veckor år efter år nu.

Mon cherie har mange deltager ibland men har fått cancel någre ganger.

Galores var ju kende för sine partyn förut men det var en tid sedan de hade party nu.

Jag anser du Jennifer gör ett meget gott arbete med att promota Romanticas partyn her på eroguide. Det er bare hoppas fler och fler våger prove dette koncept. Ett sexparty er ju lite mer hardcore och icke för alle, men då det nästan alltid er så god stemning er det super att se flere piger prove dette. Vi som är hooked på dette kommer ju då vi kan för våre kalendrar.

Hälsningar A

Enig med Kattjakt om beskrivelsen av forskjellen på seduction og romanticas party. Mer intimt blir det på Romantica da det er mindre deltagere men det er jo også naturligt da plassen begrenser ett like stort deltagende. Ikke enig i at De ende som alltid har sold out er seduction. Vil nesten si at 10 deltagere på 2 eller 3 piger er udsolgt på ett sted som  Romantica. 2 på 10 er jo det samme som 4 på 20 .Hvordan skulle det blitt der med 20 + menn på fire kvinner.......ville blitt litt klamt og klaustrofobisk, kanskje spesielt i pausene for dem har man jo også. Uansett det hadde vært en morsom opplevelse om det noen gang skjedde hehe.....go for it Jen.....

Som deltagende på begge steder må jeg si meg enig at begge er store opplevelser på hvert sitt sett. Litt glad for at ikke alle steder er like. Forandring fryder, som vi sier i Norge.

Jeg tror februar blir litt vanskelig for meg både for Romantica og det på Cherie, men da må jeg jo få til ett gjensyn med Jennifer i Mars og ett nytt bekjentskap med Alex som jeg har misset to ganger nå. ... count me in for March :)

20170120_122846.jpg

Dessuten så har du så vakre øjne Jen :);):shock:

See ya

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, for 12 timer siden:

Ja Jennifer, du er en sann stjerne vad gäller initiativ till party och det lille extre och ditt sätt att promota dine events her på eroguide er så gott!

Och att nu se Dina och Sandra arrangere sitt förste sexparty er bare så gott och spännende! Keep up this great stuff!:D

/A

Enig Kattjakt ..... Jennifer er en sann stjerne på denne partyhimmel vi har i Danmark :) Hun er jo direkte inne å promoterer selv, hva er bedre en det. Burde være ett klart tegn til alle de drenge som ikke har prøvd dette før om at "this is it" 

Keep up the good work Jennifer, you deserve a full house. Aces full !!!

E

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er græsk inkluderet i de 2300 spir?

Er det muligt at møde op før tid og få et bad?

Skal man selv medbringe kondomer?

Må man kun "komme" i kondomet?

Er der nogen krav til deltagerne mht. alder, vægt, etnicitet, minimum "størrelse" m.m.?

Er double blowjob :wub: Go/No-Go?

Er der (lidt) lesbisk på programmet eller holder i jer helt adskilt?

Beklager på forhånd, hvis svarene burde være indlysende for mig :oops:.
 

Redigeret af Investoren
BJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Investoren skrev, for 3 timer siden:

Er græsk inkluderet i de 2300 spir?

Er det muligt at møde op før tid og få et bad?

Skal man selv medbringe kondomer?

Må man kun "komme" i kondomet?

Er der nogen krav til deltagerne mht. alder, vægt, etnicitet, minimum "størrelse" m.m.?

Er double blowjob :wub: Go/No-Go?

Er der (lidt) lesbisk på programmet eller holder i jer helt adskilt?

Beklager på forhånd, hvis svarene burde være indlysende for mig :oops:.
 

Desværre udfører ingen af os græsk ved disse arrangementer.. 

Man er mere end velkommen til at komme og få et bad inden vi gå i gang.. 

Der er kondomer i standart str..

Man må også godt komme ud over os altså på kroppen.. Romantica kører en ren "sikker-sex" politik.. Hvilket betyder at oral sex også er med kondom.. 

Vi byder alle dejlige, frække, respektfulde størrelse mænd af alle etniciteter og aldre velkomne..

Du kan nok godt være heldig at få et dobbelt blow hvis det skulle være ønsket.. 

Vi kysser og piller ved bryster men direkte lesbisk er det nok ikke.. Men vi holder os godt samlet og sørger for at holde os i kontakt med hinanden enten med øjnene eller hænder.. Hahaha..

Spørgsmål er mere end velkomne.. Det hjælper os som udbydere til at perfektionere vores annonce.. Så mange tak for dem.. 

Knus Jenni og Alex..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Investoren, Jennifer er en egte stjerne inom sex party. Det har hon visat flere ganger!:wub: Dessutom en meget dejlig och social pige att snacke med vilket er gott på party i pauser. Men Jenni vill icke ha pause....;) /A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Laksen skrev, for 8 timer siden:

Enig med Kattjakt om beskrivelsen av forskjellen på seduction og romanticas party. Mer intimt blir det på Romantica da det er mindre deltagere men det er jo også naturligt da plassen begrenser ett like stort deltagende. Ikke enig i at De ende som alltid har sold out er seduction. Vil nesten si at 10 deltagere på 2 eller 3 piger er udsolgt på ett sted som  Romantica. 2 på 10 er jo det samme som 4 på 20 .Hvordan skulle det blitt der med 20 + menn på fire kvinner.......ville blitt litt klamt og klaustrofobisk, kanskje spesielt i pausene for dem har man jo også. Uansett det hadde vært en morsom opplevelse om det noen gang skjedde hehe.....go for it Jen.....

Som deltagende på begge steder må jeg si meg enig at begge er store opplevelser på hvert sitt sett. Litt glad for at ikke alle steder er like. Forandring fryder, som vi sier i Norge.

Jeg tror februar blir litt vanskelig for meg både for Romantica og det på Cherie, men da må jeg jo få til ett gjensyn med Jennifer i Mars og ett nytt bekjentskap med Alex som jeg har misset to ganger nå. ... count me in for March :)

20170120_122846.jpg

Dessuten så har du så vakre øjne Jen :);):shock:

See ya

Ihh jamen så glæder vi os til at se dig.. Håber alt klapper så du har mulighed for at komme til marts.. 

Og mange tak.. Hehe..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så boys and men..

Se at få meldt jer til dette frække setup.. Der er stadig pladser at få;).. Indtil videre er der 10 pladser tilbage da vi har valgt at tage imod op til 15 mænd:D.. 

Vi glæder os helt utrolig meget til at se jer alle:wub:.. Det skal nok som altid blive hammer frækt og lækkert som altid..

Knus Jennifer og Alexandra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløjsa alle i dejlige mænd.. 

Jeg vil bare lige minde jer om at vi endnu engang inviterer til det mest intime og frække gangbang på Romantica i morgen fra klokken 12 til 15:wub:.. Så tre frække timer i selskab med to endnu frækkere piger..

Der er stadig pladser åbne til den nette pris af 2300 danske kroner.. 

Vi håber på at se en del af jer friske og frejdige i morgen med hejst "flag" til endnu en fræk oplevelse.. 

Vi holder fastelavnstema derfor kan i regne med både mig og Alexandra trækker i det frækkeste outfit hvad præcis bliver en overraskelse for de indviede;).. Hehe.. I er selvfølgelig mere end velkomne til selv at komme udklædt og evt vinde en præmie:wub:.. Vi serverer fastelavnsboller og varm kakao med flødeskum.. 

Vi kan garanterer at det bliver frækt, hyggeligt og en stor oplevelse når i deltager sammen med mig og Alex på slap line med forhåbentlig andre stive genstande.. Hehe..

Knus og Kys Jennifer og @Alexandra

20170115_160518.thumb.jpg.e0520cd93dac444d556af2ede2bb93f3.jpg.f93ed9cbed036240a69bd964710b2423.jpg20161218_121524.thumb.jpg.5809ce5789f8a8ed2433c84053f1a690.jpg.a8df1894bf237c565e3c47777ebbfe17.jpg20170115_160535.thumb.jpg.1ba6c8c162eb7263a63b2f71df8ddba6.jpg.5fcd37300b9b0b16a08deba2160e19ba.jpg20161225_113719.thumb.jpg.06f6593f6cb5ccc279139c6e4f8b12d7.jpg.d1dc662ce6a7d8c2b9a75e61a690f20d.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest martinn1981

Lyder helt fantastisk frækt - for jer piger. Tror dog, jeg ville blive lidt for jaloux hvis jeg skulle se en masse andre mænd kneppe dig, smukke... Hvis jeg skal tage dig, vil jeg have dig for mig selv ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest martinn1981

Tak for de lækre billeder, i øvrigt. Vild med det med stiletter og røde læber :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber I alle er klar til at frækkerterne Jennifer og Alexandra byder Jer indenfor til sexparty!!

på  TORSDAG D. 2/3 KL. 12-15

i Marstalsgade 6, på Østerbro. 

Tilmelding er ikke en betingelse, men en nødvendighed hvis du vil sikre dig en plads.

Tøserne er drønuartige og ELSKER sexparties,- så hvis du tænder på at se dem liderlige i timevis og få opfyldt deres fantasier om en masse mænd (og selvfølgelig selv "hjælpe" til med at gi' dem hvad de vil ha' ;-) ) synes vi bestemt at du er godt deltagermateriale!! Kom og vær med!! 

Hvis du ikke har deltaget før, kan du læse lidt om pigernes tidligere sexparties her på Eroguide :-) 

 

For mere info - www.romantica.dk eller ring på tlf. 39665737

 

Kys fra alle os på Romantica

Redigeret af Romantica
Skrevet forkert

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...