Baremig 1142 Skrevet 30. Januar, 2017 Vanderbilt skrev, for 1 minut siden: Den arm ser ud til at kunne uddele en seriøs røvfuld.. Jeg synes, du ser super dejlig ud, som du ser ud i dag, men jeg ville da lyve, hvis jeg ikke indrømmede, at det kunne have været nice at opleve dig, da du var allermest fit; jeg synes det ser fantastisk ud med sådan en veltrænet krop. Især er en veltrænet mave flot, synes jeg; her på fineste vis demonstreret af den tyske fitnessdronning Sophia Thiel: Lækker pige og krop 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vanderbilt Skrevet 30. Januar, 2017 Baremig skrev, for 5 minutter siden: Lækker pige og krop Ja, ikke? Hun har også arbejdet hårdt for det, bare se her: Inden hun gik i gang, vejede hun 80 kilo! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 30. Januar, 2017 Vanderbilt skrev, Lige nu: Ja, ikke? Hun har også arbejdet hårdt for det, bare se her: Inden hun gik i gang, vejede hun 80 kilo! Man kan meget med vilje og selv terapi 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finger 213 Skrevet 30. Januar, 2017 (edited) Du bør tænke på at øjnene er det vi genkender andre mennesker mest sikkert på. Hvis du ikke vil genkendes af nogen, der ikke bør vide hvad du går og laver, så bør du slette de billeder. Man behøver ikke resten af ansigtet. (Sikke mange gange jeg fik skrevet bør. Det har intet at gøre med at bør betyder skede på et husdyr.) Redigeret 30. Januar, 2017 af Finger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 30. Januar, 2017 (edited) Finger skrev, for 9 minutter siden: Du bør tænke på at øjnene er det vi genkender andre mennesker mest sikkert på. Hvis du ikke vil genkendes af nogen, der ikke bør vide hvad du går og laver, så bør du slette de billeder. Man behøver ikke resten af ansigtet. (Sikke mange gange jeg fik skrevet bør. Det har intet at gøre med at bør betyder skede på et husdyr.) Mine forældre ved hvad jeg laver. Mine børns far ved det og jeg er CVR registreret. Så jeg har intet at skjule. Vil folk mig ondt skal de være forberedt på de i sidste ende kommer til at skade sig selv mest. Redigeret 30. Januar, 2017 af Baremig 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 626 Skrevet 31. Januar, 2017 Baremig skrev, den 30/1/2017 at 11:30: Mange tak resten så sådan her ud: Kan godt være jeg skulle til det jydske alligevel *gg* Novra siger jég Bare 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 31. Januar, 2017 @Baremig jeg kan lide dig som du er. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 1. Februar, 2017 Baremig skrev, den 30/1/2017 at 17:25: Jeg har også øjne lige for at sætte prikken Og de er dejlige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovemusclegirls 29 Skrevet 4. Februar, 2017 Baremig skrev, den 30/1/2017 at 01:02: Sådan var min krops bygning for to et halvt år siden.. Kunne selv godt lide det og det synes kun ved markering. Når jeg stod almindeligt var det ikke at se.. Men er lidt nysgerrig på hvordan det ligger hos de forskellige mænd om deres syn på den slags. Nu om dage er jeg mere rund og med kurvede bløde former Der findes rigtig mange, som synes en muskuløs kvinde er flot. Jeg ved hvad jeg snakker om, da jeg har bevæget mig i de kredse i mange år og efterhånde har erkendt, at jeg har en fetish omkring det. Et par gange om året kommer der endda kvinder til Danmark, som lever af at spænde deres muskler for mænd, og det er ikke engang fordi de alle er super muskuløse, mange af dem er 'bare' atletiske. Mange af dem kombinerer deres session med wrestling, hvor de fleste tilbyder noget der hedder fantasy wrestling, som er når man wrestler/bryder og gerne vil tabe til kvinden Jeg har prøvet begge dele og det gør jeg meget gerne igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 4. Februar, 2017 lovemusclegirls skrev, for 6 timer siden: Der findes rigtig mange, som synes en muskuløs kvinde er flot. Jeg ved hvad jeg snakker om, da jeg har bevæget mig i de kredse i mange år og efterhånde har erkendt, at jeg har en fetish omkring det. Et par gange om året kommer der endda kvinder til Danmark, som lever af at spænde deres muskler for mænd, og det er ikke engang fordi de alle er super muskuløse, mange af dem er 'bare' atletiske. Mange af dem kombinerer deres session med wrestling, hvor de fleste tilbyder noget der hedder fantasy wrestling, som er når man wrestler/bryder og gerne vil tabe til kvinden Jeg har prøvet begge dele og det gør jeg meget gerne igen Sweet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pocketmoney 639 Skrevet 4. Februar, 2017 Baremig skrev, den 1/30/2017 at 10:56: Jeg ser sådan her ud nu : Meget meget bedre 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montgomery 45 Skrevet 4. Februar, 2017 (edited) Baremig skrev, den 30/1/2017 at 11:30: Det er jo direkte onanimateriale det der EDIT: Okay, det var måske en lidt for vulgær bemærkning. Men det er bare min hulemandshjernes måde at sige at det er et virkeligt lækkert og ophisende billede. Redigeret 4. Februar, 2017 af Montgomery 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 5. Februar, 2017 Montgomery skrev, for 14 timer siden: Det er jo direkte onanimateriale det der EDIT: Okay, det var måske en lidt for vulgær bemærkning. Men det er bare min hulemandshjernes måde at sige at det er et virkeligt lækkert og ophisende billede. Do it do it.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J93 263 Skrevet 5. Februar, 2017 (edited) Baremig skrev, den 30/1/2017 at 11:30: Mange tak resten så sådan her ud: Sweet lord. (Give me the strength not to wank) Det er da svært at komme udenom, at du også har været et tiltalende stykke kvindfolk før i tiden Måske formulerede jeg mig lidt forkert i mit første indlæg herinde, hvor jeg sagde at jeg ikke er til helt hakkede piger. For du er da også ret "hakket" på de billeder. Eller står i hvert fald knivskarpt. (Jeg synes det udtryk rammer bedre) Og det ser da drøngodt ud. Så længe at kvinden bare ikke bliver så muskuløs, at det feminine look begynder at forsvinde. (Og feminitet oser du stadig langt væk af - ikke mindst i kraft af de indbydende stillinger, du poserer i ) Det er mere når det er i stil af dette (bare for at tage et eksempel) at min interesse begynder at dale lidt: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/e8/3b/af/e83baf0c885553facf5663aac3264a78.jpg Redigeret 5. Februar, 2017 af J93 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Februar, 2017 Hej Baremig Til dit spørgsmål. Selvom du ser fantastisk ud på både de nye og gamle billeder, så ville jeg foretrække dit nuværende kvindelige look. På de gamle er du for muskuløs på arme, skuldre og bred ryg til min smag. God søndag til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen6 571 Skrevet 5. Februar, 2017 Glem det der oppumpede! Du er super lækker som du er nu - bare hold det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovemusclegirls 29 Skrevet 8. Februar, 2017 Baremig skrev, den 4/2/2017 at 20:20: Sweet Overvejer du at få større muskler igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 8. Februar, 2017 lovemusclegirls skrev, for 2 timer siden: Overvejer du at få større muskler igen? Nej.. ikke sådan.. men jeg skal da holde mig igang og ved lige Man bliver jo kun ældre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
curiousdan 10 Skrevet 9. Februar, 2017 Jeg er programmeret fra naturens side til at have en let muskelfetish, så jeg synes første billede er kanonfedt. På den anden side, er du også lækker som du er nu. Kan bare ikke forstå de mænd, som føler sig intimiderede af veltrænede kvinder, men sådan er vi så forskellige... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F67 96 Skrevet 6. Juli, 2017 Hvordan mon jeg har overset denne tråd? Baremig, du ser dejlig ud på alle dine billeder Men jeg må sige, at hvis du kommer til at stå lige så skarpt og stålhårdt som på de første billeder her i tråden, så PLEASE kom til Sjælland. Så lækkert trænede kvinder gør min hjerne til gele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 6. Juli, 2017 F67 skrev, for 1 time siden: Hvordan mon jeg har overset denne tråd? Baremig, du ser dejlig ud på alle dine billeder Men jeg må sige, at hvis du kommer til at stå lige så skarpt og stålhårdt som på de første billeder her i tråden, så PLEASE kom til Sjælland. Så lækkert trænede kvinder gør min hjerne til gele Hvis du nu havde interesseret dig lidt mere for pigen end billederne, ville du ved at læse nogle at hendes seneste indlæg have bemærket, at hun er stoppet i branchen som følge af et akut anfald at forelskelse. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg