Hop til indhold
Baremig

Er ikke længere ligeså vildt men hvad mener mænd om kvinder naturlige adrætte kropsbygning?

Recommended Posts

:ph34r:

Sådan var min krops bygning for to et halvt år siden.. 

Kunne selv godt lide det og det synes kun ved markering. 

Når jeg stod almindeligt var det ikke at se.. 

Men er lidt nysgerrig på hvordan det ligger hos de forskellige mænd om deres syn på den slags. 

Nu om dage er jeg mere rund og med kurvede bløde former :rolleyes:

IMG_0339.JPG

Redigeret af Baremig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finger skrev, for 19 minutter siden:

Det ser godt ud ud, men lidt intimiderende, når man selv er en tyndfed sofakartoffel.

Hehe mange tak. Jeg havde sgu også gjort mit til at få den form uden udefrakommende stimulanser. 

Jeg har altid været meget adræt af bygning i mine yngre dage men med tiden med graviditeter, amning og æren samt ansvaret for mine små kid.. Er jeg nu formet som en vaskeægte kvinde <3 

Jeg har en høj smertetærskel og udholdenhed. Og også er med til jeg kan holde til at udføre mine bedrifter for jer skønne mænd :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det er ganske pænt som du står på billedet der :)

Til gengæld er sådan nogle helt hakkede "bikini fitness"-modeller på INGEN måde min kop te. Jeg synes nemt at det kan blive for meget.
Selvfølgelig også hos mænd, men i højere grad hos kvinder. (Det er vist en meget normal mening at have?)

Men ja, jeg vil give @Finger ret. Og det er da aldrig rart som mand, at møde en kvinde og så være i tvivl om, hvorvidt man ville kunne vinde en armlægningskonkurrence med hende eller ej :D

Lige mht. dig:
Nu har jeg personligt set et ansigtsbillede af dig, fra dengang du var tyndere. Jeg synes ærlig talt, at dine nuværende lækre bløde former - også har gjort dit ansigt langt pænere end dengang :)

Redigeret af J93

Del dette indlæg

Link til indlæg
J93 skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes det er ganske pænt som du står på billedet der :)

Til gengæld er sådan nogle helt hakkede "bikini fitness"-modeller på INGEN måde min kop te. Jeg synes nemt at det kan blive for meget.
Selvfølgelig også hos mænd, men i højere grad hos kvinder. (Det er vist en meget normal mening at have?)

Men ja, jeg vil give @Finger ret. Og det er da aldrig rart som mand, at møde en kvinde og så være i tvivl om, hvorvidt man ville kunne vinde en armlægningskonkurrence med hende eller ej :D

Lige mht. dig:
Nu har jeg personligt set et ansigtsbillede af dig, fra dengang du var tyndere. Jeg synes ærlig talt, at dine nuværende lækre bløde former - også har gjort dit ansigt langt pænere end dengang :)

:rolleyes:<3 

Tak J93

Del dette indlæg

Link til indlæg

Meget slanke og markerede kvinder synes jeg er flot. Men hvis musklerne buler for meget bliver det for maskulint for mig. 

I hvert fald i forhold til hvad jeg kan se, af forskellige typer i det motions center jeg går i. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man så forestiller sig det er knap halvt så tydeligt nu og kombinerer med de foto French har vedhæftet i mit indlæg på dagens fisse kan jeg kun sige jeg synes det er guf for øjet men nu er  jeg jo selv af den skabning der går DOWN UNDER!! så ofte en kvindelig potentiel offer kommer min vej :P 

Redigeret af Baremig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki
Baremig skrev, for 8 timer siden:

Men er lidt nysgerrig på hvordan det ligger hos de forskellige mænd om deres syn på den slags. 

IMG_0339.JPG

Jeg er selv trænet, men foretrækker helt klart en mere kurvet kvinde end den trænede type ;-). Jeg har det især stramt med kvinder der har meget muskelmasse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min tissetrold bliver også noget størrer en gang i mellem.
Det er ikke noget jeg træner, men sker helt af sig selv når jeg ser sådan nogle billeder som i denne tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finger skrev, Lige nu:

Det er tortur rettet mod os sjællændere

Åh ha Finger :oops:

Jeg må vist hellere komme på

akut visit så kan i sgu da bare samle mig op et sted og så knalder vi da bare hvor det nu gør sig muligt :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Baremig skrev, for 53 minutter siden:

Jeg ser sådan her ud nu : 

IMG_0109.PNG

IMG_0132.JPG

IMG_0129.JPG

image.jpg

Du ser rigtig dejlig ud, fantastiske bryster du har ;)

Vil sige at jeg nok mere er til dig, som du er nu :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Game6 skrev, for 7 minutter siden:

Hehe mange tak. 

Det er jeg så egentlig også selv. Men er stadig ligeså stærk som før :P 

og det er ikke i luften :rolleyes:

Redigeret af Baremig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det eneste jeg ikke vender mig om efter er ...  nok meget store kvinder..  har alle dage haft en svaghed for slanke kvinder og dem med former der ikke bliver helt vildt store *g*
Det er til trods for jeg selv er i besiddelse af ca 15 kg for meget på kroppen.

Nu kan man/jeg ikke se så meget andet end din arm fra "dengang" men ville under ingen omstændigheder være noget jeg  fandt ubehag ved at nyde.

Når det så er sagt , så er dine sidste billeder som du har lagt op herinde i tråden , ganske enkelt Øjeguf ;)

Er næsten helt ærgelig over der er SÅ langt derover ;)

Du er en flot flot kvinde 

Redigeret af Naboen
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gladfordet
Game6 skrev, 1 time siden:

Hoooold da ferie - du er lækker. SMUK :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Baremig skrev, 1 time siden:

Mange tak <3 

resten så sådan her ud:

IMG_0001.jpg

IMG_0002.jpg

Ja, jeg er stadig imponeret :)

Kom til Sjælland !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Baremig skrev, for 14 timer siden:

IMG_0339.JPG

Kære Baremig:)

Der er en bil til enhver - der er et hus/lejlighed til enhver - der er også en kvinde til enhver mand - der er en mand til enhver kvinde - - -

Med det mener jeg, at spektret for hvad der er " indenfor normalt" mht det højde contra vægt har et meget stort spænd - der er noget til alle, også ude i yderpunkterne - tynd eller overvægtigt. Kig ude i "samfundet, - ude i virkeligheden" så er der ind imellem par hvor den ene part eller begge er lidt "bamsede", hvorfor ved vi ikke og hvad der er deres "lim" ved vi heller ikke (da ihvertfald sjældent) - - jeg tror det mere drejer sig om dette:

- - -  hvis man skal have det godt sammen, så skal man også have noget godt at snakke sammen om :) + :)  Det, - som det drejer sig om er, at have det godt sammen. Den usynlige lim der kitter K og M sammen.

- -  

Selv kan jeg godt lide, at kvinder udover "normal vægt" har sådan en lille smule ekstra fordelt de rigtige steder =  - former fremhæves -  runde former - vuggende bevægelser  - dejlig bløde - osv,  noget i retning af : " more to love<3" = så bliver jeg sgu blød i knæene og solgt.

Jeg møder dem:wub:  tit derude -  det er det der gør dagen til en god eller en endnu bedre dag. 

Mange hilsner

Nyder livet

- - -  jeg glemte lige   - -  husk at rigtige kvinder spiser 2 gange dessert:)

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Baremig skrev, for 16 timer siden:

IMG_0339.JPG

Kære Baremig

Jeg må da ærligt indrømme at jeg godt kan lide lidt muskler på en kvinde(alt med måde selvfølgelig), og at jeg nok foretrækker denne udgave, også selv om jeg syntes du ser skøn ud med de mere bløde former. 

For mit vedkommende spiller nok to ting en rolle. For det første er jeg selv lidt af en fitness nørd, og er selv godt muskuløs og bredskuldret. For det andet tænder jeg også lidt på fysisk stærke og dominerende kvinder. Kan ikke forklare hvorfor, men sådan har det altid været. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vanderbilt
Baremig skrev, for 18 timer siden:

IMG_0339.JPG

Den arm ser ud til at kunne uddele en seriøs røvfuld.. :)

Jeg synes, du ser super dejlig ud, som du ser ud i dag, men jeg ville da lyve, hvis jeg ikke indrømmede, at det kunne have været nice at opleve dig, da du var allermest fit; jeg synes det ser fantastisk ud med sådan en veltrænet krop. :)

Især er en veltrænet mave flot, synes jeg; her på fineste vis demonstreret af den tyske fitnessdronning Sophia Thiel:

0acbf5fc40f8beeb0d261c4c39679806.jpg

sophia1.jpg

Sophia-Thiel-111.jpg

Sophia-Thiel-10.jpg

9ce4087dacc77af85ea80243de8d1dcd.jpg

455415527.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...