Hop til indhold
JenniferRomantica

Seksuelle quirks..

Recommended Posts

Okay.. Så jeg har opdaget jeg har sådan en del mærkelige ting der nemt kan ske under sex.. F.eks hvis jeg få oral og få kommer og manden så fortsætter så griner jeg.. Hahaha.. Virkelig mærkeligt.. Jeg få total grineflip.. Men jeg tror det fordi jeg bliver så oprigtigt glad helt inde i sjælen.. Det sker mest når jeg virkelig stoler på manden.. 

Hvad med alle jer andre.. Har i nogen underlige et eller andet der hænger sammen med sex.? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Okay.. Så jeg har opdaget jeg har sådan en del mærkelige ting der nemt kan ske under sex.. F.eks hvis jeg få oral og få kommer og manden så fortsætter så griner jeg.. Hahaha.. Virkelig mærkeligt.. Jeg få total grineflip.. Men jeg tror det fordi jeg bliver så oprigtigt glad helt inde i sjælen.. Det sker mest når jeg virkelig stoler på manden.. 

Hvad med alle jer andre.. Har i nogen underlige et eller andet der hænger sammen med sex.? 

øh, griner du fordi du kommer eller fordi manden fortsætter?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kommer tit til at sparke personen hvis vedkommende fortsætter efter jeg er kommet.. ren refleks, er et meget følsomt menneske :rolleyes:

Redigeret af Claire

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 21 minutter siden:

Ja, hvis jeg har forstået dit lidt uklare indlæg rigtigt, så er det vitterligt mærkeligt.

De kvinder, jeg besøger/har besøgt, agerer helt anderledes. De griner ikke, men sukker/stønner højt, når jeg rammer rigtigt. Jeg lader dem så hvile lidt efter, at de har nået højdepunktet, men ikke ret længe, før tungen giver dem en tur til, mens de endnu er i gear.

Nogle piger tager gerne tredie tungerunde med, men når jeg mærker en hånd med et let pres på min pande, så ved jeg, at hun skal have en pause. Og når hun siger fra på den måde, ved jeg, at hun har været glad og tilfreds med "turen". 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 27 minutter siden:

Ja, hvis jeg har forstået dit lidt uklare indlæg rigtigt, så er det vitterligt mærkeligt.

De kvinder, jeg besøger/har besøgt, agerer helt anderledes. De griner ikke, men sukker/stønner højt, når jeg rammer rigtigt. Jeg lader dem så hvile lidt efter, at de har nået højdepunktet, men ikke ret længe, før tungen giver dem en tur til, mens de endnu er i gear.

Nogle piger tager gerne tredie tungerunde med, men når jeg mærker en hånd med et let pres på min pande, så ved jeg, at hun skal have en pause. Og når hun siger fra på den måde, ved jeg, at hun har været glad og tilfreds med "turen". 

Jeg synes bare det kilder af helveds til.. Hvis jeg er kommet.. Jeg stønner og sukker jo også helt op til.. Hehe.. Mest siger jeg ja når det rigtig godt.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 37 minutter siden:

Jeg kommer tit til at sparke personen hvis vedkommende fortsætter efter jeg er kommet.. ren refleks, er et meget følsomt menneske :rolleyes:

Jeg spjætter og griner.. Så jeg kender godt den der refleks ting.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Jeg synes bare det kilder af helveds til.. Hvis jeg er kommet.. Jeg stønner og sukker jo også helt op til.. Hehe.. Mest siger jeg ja når det rigtig godt.. 

Det er jo nok et spørgsmål om, hvordan man opfatter ord som f.eks "kilde". Sproget er jo en spændetrøje, som ikke formår at udtrykke (alle) oplevelser og sentimenter.

Om man kalder det A eller B, så har jeg kun mødt tilfredse piger – måske endda taknemlighed?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest wishbone32

Ved en virkelig god sutter, i stedet for bare en udløsning.

Kan jeg nogle gange få, en slags orgasme der sidder og summer i det meste af kroppen.

Muskelspændinger der gør mine fingre kan låse fast i lidt tid, og et smil som bare sidder fast af samme grundt og svært ved at snakke rent.

Indtil det meste af den følelse går væk igen :)

Virker måske spøjst, men føles 1000 gange bedre, end bare en simpel udløsning :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har flere gange haft oplevelsen af som om at have mit hoved i en bogpresse, når jeg har ligget mellem en kvindes lår og slikket hende til orgasme... det er et dejligt sted at være - men til tider også lidt farligt :P

Redigeret af Filosoffen
tastfejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Det er jo nok et spørgsmål om, hvordan man opfatter ord som f.eks "kilde". Sproget er jo en spændetrøje, som ikke formår at udtrykke (alle) oplevelser og sentimenter.

Om man kalder det A eller B, så har jeg kun mødt tilfredse piger – måske endda taknemlighed?

Jeg er ikke så meget taknemmelig som jeg er glad helt ind i knoglerne og sjælen.. Hehe.. Måske også når man ligger og er glad og tilfreds med et smil på læben det er nemmere at komme til at grine.. Jeg synes helt bestemt det kilder som i kilder altså ligesom hvis nogen kilder en under fødderne bare endnu vildere.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Jeg er ikke så meget taknemmelig som jeg er glad helt ind i knoglerne og sjælen.. Hehe.. Måske også når man ligger og er glad og tilfreds med et smil på læben det er nemmere at komme til at grine.. Jeg synes helt bestemt det kilder som i kilder altså ligesom hvis nogen kilder en under fødderne bare endnu vildere.. 

Nu er jeg jo en gammel mand, og ord kan derfor have forskellig betydning.

Du har en følelse af, at det "kilder". Det er så din beskrivelse af, hvad der fysiologisk sker, og det er fint, bare der sker "noget". Jo, jeg har besøgt piger, der har sagt pænt "tak" – det har så ikke været de helt unge, men nogen, der har været lidt tættere på min egen alder. :)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vanderbilt
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Argh.. Der lidt forskel.. Men man kan vel også kalde squirting for en quirk.. Hahaha.. 

En såkaldt squirk? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Altså fordi jeg kommer.. Hvis han så fortsætter så kilder det helt vildt.. 

Det kender jeg godt fra min hustru. - Når hun kommer (oftest med et højt langtrukkent hyl), bliver jeg nærmest sparket væk, og jeg skal ikke forsøge at slikke videre lige med det samme. - Så plejer at stikke pikken i hende (med vanskeligheder fordi klitoris og feltet omkring hendes skede på det tidspunkt er særdeles overfølsomt), - og så tager vi den på den facon.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

Grine.... ja, grine....

Jeg kender en pige, der begynder at grine, lige så snart hun mærker nydelsen ved at blive slikket og leget med. Og det fortsætter og accelererer, når hun kommer. 

Hun skriger eller stønner ikke. Hun griner bare. Og det er totalt fedt og dejligt at lege med hende. I det hele tager er hun en ret glad pige.

Hun gik dog alligevel til lægen og spurgte, om det var normalt.

Det mente han ikke, men han tilføjede, at der ikke var noget problem i det, og hun bare skulle blive ved med at grine :-):-) 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg
wishbone32 skrev, den 28/1/2017 at 17:52:

Ved en virkelig god sutter, i stedet for bare en udløsning.

Kan jeg nogle gange få, en slags orgasme der sidder og summer i det meste af kroppen.

Muskelspændinger der gør mine fingre kan låse fast i lidt tid, og et smil som bare sidder fast af samme grundt og svært ved at snakke rent.

Indtil det meste af den følelse går væk igen :)

Virker måske spøjst, men føles 1000 gange bedre, end bare en simpel udløsning :)

Blowjob,  med orgasme, uden udløsning, er FUCKING epic ! Sådan et godt blæs i en times tid, hvor man bliver holdt lige på kanten hele tiden.. Ja tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, den 28/1/2017 at 17:09:

MIn ex gav mig engang en flad fordi det simpelthen blev for meget for hende *GG* 
hun mente det var den eneste måde at få mig til at stoppe på .. hvilket nok er sandt ,,,, Men Hey kan da ikke gøre for jeg elsker det *GG*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Naboen skrev, for 45 minutter siden:

MIn ex gav mig engang en flad fordi det simpelthen blev for meget for hende *GG* 
hun mente det var den eneste måde at få mig til at stoppe på .. hvilket nok er sandt ,,,, Men Hey kan da ikke gøre for jeg elsker det *GG*

Der kommer også nogen gange et punkt, hvor jeg syntes manden er helt selv ude om det :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...