Hop til indhold
Bondageguy36

Pigerne betaler 50 % af deres indtjening

Recommended Posts

Hej Boys ! 

 

Når nu liderligheden tager over og i render til de Østeuropæiske piger, hvad synes i så om at de SKAL betale 50 % til bordelmutter, eks de store steder i Vejle, Esbjerg og Herning. Der sidder nogen bagved der virkelig udnytter pigerne til det yderste og forlanger at de skal betale 50 % af deres indtægt, hvis de vil arbejde på stederne. Det er rufferi af særlig grov karakter, hvordan har i det med det ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

...... eller er der nogen, der har overvejet at boycotte stederne?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Det er let nok at have de rigtige meninger, når man sidder bag skærmen og vil være hellig på eroguide.dk

Noget andet er at lyne op når du ser afrikanske kvinder byde sig til på Vesterbro eller når bukserne bliver stramme når vi ser fotos af kønne unge russiske piger.

I øvrigt ved vi da heller ikke hvem der beskytter de danske GP'er? Rockere eller indvandrerbander? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har da set en annonce hvor der blev annonceret efter piger i Polen. Der skulle pigen aflevere 50 % af indtjeningen eller 40 % plus bidrag til annoncering. De populære piger kan dog muligvis forhandle sig til bedre vilkår. På thaistederne skal pigerne efter sigende også aflevere 50 % af indtjeningen. Men de danske bordeller er jo heller ikke gratis at arbejde på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bondageguy36 skrev, for 1 time siden:

Hej Boys ! 

 

Når nu liderligheden tager over og i render til de Østeuropæiske piger, hvad synes i så om at de SKAL betale 50 % til bordelmutter, eks de store steder i Vejle, Esbjerg og Herning. Der sidder nogen bagved der virkelig udnytter pigerne til det yderste og forlanger at de skal betale 50 % af deres indtægt, hvis de vil arbejde på stederne. Det er rufferi af særlig grov karakter, hvordan har i det med det ? 

Hvis du sidder inde med viden om sådanne ulovligheder, har du vel anmeldt det til politiet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det har jeg ikke, tror du pigerne tør og stå frem, der skal jo beviser på bordet før politiet overhovedet gider at gøre noget som helst ved det, og hvis piger taler, har de ingen job. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smart i en fart skrev, 1 time siden:

hvorfra ved du at de skal af med halvdelen af hvad de tjener,er det bare noget du tror?

Nej det er bestemt ikke noget jeg tror, jeg har hjulpet flere polske piger til at få deres eget sted, så de ikke skal dele med nogle kyniske griske polakker der står bag de polske piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 58 minutter siden:

Det er let nok at have de rigtige meninger, når man sidder bag skærmen og vil være hellig på eroguide.dk

Noget andet er at lyne op når du ser afrikanske kvinder byde sig til på Vesterbro eller når bukserne bliver stramme når vi ser fotos af kønne unge russiske piger.

I øvrigt ved vi da heller ikke hvem der beskytter de danske GP'er? Rockere eller indvandrerbander? 

Der er ikke nogen der beskytter de Danske GP. Langt de fleste danske piger arbejder selvstændigt og betaler en daglig husleje på det sted de nu er, uanset om de laver 1 eller 10009 er huslejen den samme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Bondageguy36 skrev, for 2 minutter siden:

Der er ikke nogen der beskytter de Danske GP. Langt de fleste danske piger arbejder selvstændigt og betaler en daglig husleje på det sted de nu er, uanset om de laver 1 eller 10009 er huslejen den samme. 

Hold nu op!

http://nyheder.tv2.dk/article.php/id-33227024%3Abordeller-måtte-betale-beskyttelse.html

http://politirapporten.nu/2014/12/bordel-lukket-naegtede-at-betale-til-kriminelle/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Betaler de 50 % af omsætningen til en bagmand er det en sag for Politiet.

Har man en begrundet mistanke såsom en pige der er søgt væk, må hun jo kunne vidne om stedet (hun mister jo ikke jobbet så)

Jeg vil slet ikke udelukke at det sker! men jeg stoler nu ikke på alt hvad der bliver sagt i pillowtalk og tilfældige brugere af internettet.

Så til trådstarter: anmeld det til politiet og referer til din veninde som er søgt væk….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Bondageguy36 skrev, for 23 minutter siden:

Hallo det er 13 år siden, alt har ændret sig siden da. 

HAHAHAHA 

Der er masser af eksempler på min påstand,  men forsæt du bare med at benægte fakta. Du er jo i branchen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 10 minutter siden:

...... Har man en begrundet mistanke såsom en pige der er søgt væk, må hun jo kunne vidne om stedet (hun mister jo ikke jobbet så) .......

Nej, men som jeg har forstået "systemet", så ryger hun ud af landet grundet manglende opholds- og arbejdstilladelse. Og derfor tier hun hellere end at risikere at ryge tilbage til f.eks Nigeria :(.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Nej, men som jeg har forstået "systemet", så ryger hun ud af landet grundet manglende opholds- og arbejdstilladelse. Og derfor tier man.

En Polak? hun kan da som EU borger ansøge om arbejdstilladelse det er da ikke et større problem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 4 minutter siden:

En Polak? hun kan da som EU borger ansøge om arbejdstilladelse det er da ikke et større problem

Nej, men nu talte jeg mere alment om piger, f.eks gadepigerne, der kommer/bliver hevet til Danmark fra mere eksotiske egne.

Men branchen er vel generelt set ret  lukket og tilknappet?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

En pige som ikke vil samarbejde med politiet ( feks af frygt for konsekvenserne ) bliver 'hjulpet' på vej af 90 dages tilbageholdelse af Dansk politi....EU borger eller ej. Det bliver godt nok kaldt 'beskytttelse'.....men det føles nok ikke sådan for pigen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Liderlig-fyr skrev, for 10 minutter siden:

En Polak? hun kan da som EU borger ansøge om arbejdstilladelse det er da ikke et større problem

Kan man få en arbejdstilladelse til prostitution ? Eller søger man den bare til et 'ikke specifikt' job?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bondageguy36 skrev, for 4 timer siden:

Hej Boys ! 

 

Når nu liderligheden tager over og i render til de Østeuropæiske piger, hvad synes i så om at de SKAL betale 50 % til bordelmutter, eks de store steder i Vejle, Esbjerg og Herning. Der sidder nogen bagved der virkelig udnytter pigerne til det yderste og forlanger at de skal betale 50 % af deres indtægt, hvis de vil arbejde på stederne. Det er rufferi af særlig grov karakter, hvordan har i det med det ? 

Jeg vil gerne spytte lidt i kassen :)

 

Jeg har talt med flere piger, som er meget glade for arrangement. De kan ikke sproget (annoncer mm.), de har ingen arbejdsadresse etc. 2 af disse shoppede rundt mellem "stederne". Jeg har også talt med piger, som er gået "solo". Det har også sine fordele. De har f.eks. deres frihed til f.eks. at holde en fridag, omvendt har de en masse risici.

 

Derfor er jeg frisk på at betale for sex med en pige, som betaler 1/2 af omsætningen 

 

 

 

Redigeret af Faunus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 24 minutter siden:

Kan man få en arbejdstilladelse til prostitution ? Eller søger man den bare til et 'ikke specifikt' job?

Trinemuz du har helt ret. En arbejdstilladelse er ikke noget man trækker i en automat. Heller ik selv om man er EU borger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 42 minutter siden:

HAHAHAHA 

Der er masser af eksempler på min påstand,  men forsæt du bare med at benægte fakta. Du er jo i branchen. 

Masser af eksempler på din påstand ? Jamen så nævn lige nogle, du aner ikke hvad du snakker om, du er helt væk i den debat her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 39 minutter siden:

En Polak? hun kan da som EU borger ansøge om arbejdstilladelse det er da ikke et større problem

Man kan ikke ansøge om arbejdstilladelse, du skal have en kontrakt i hånden fra en arbejdsgiver, og det får de prostituerede nok ikke lige. 

Redigeret af Bondageguy36

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Bondageguy36 skrev, for 7 minutter siden:

Masser af eksempler på din påstand ? Jamen så nævn lige nogle, du aner ikke hvad du snakker om, du er helt væk i den debat her. 

Du burde skifte alias til Komiske Bondageguy36 ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...