Hop til indhold
Guest Vestegnen

Reklamer

Recommended Posts

Guest Vestegnen

I dag var jeg nok en gang nede for at tømme min postkasse for reklamer. Det burde ikke være nødvendigt, for jeg har et " Reklamer - nej tak" klistermærker på postkassen.

Desværre bliver reklamerne pakket ind i et omslag, hvor der står noget i retning af, at reklamerne skal omdeles uanset mærket på postkassen.

Pga. det omslag skal jeg hver uge smide reklamer ud.

Er der nogle af jer som har en idé til hvad jeg kan gøre for at slippe for dem?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tjaa hvis du kan alliere dig med 20/25 andre, så tager postdanmarks opslag af, tager alle reklamer og smider i et postkasse, og ligger en an skrevet med meget store bogstaver, at det er reklamer der er omdelt, trods et nej til reklamer, og næste gang er i 50 der gør den lille øvelse, efter et par gange stopper det...

Del dette indlæg

Link til indlæg

På omslaget står dit navn og adresse. Derfor er det en såkaldt adresseret reklame, og den er (desværre) lovlig at belemre folk med. Jeg har også et skilt, og efter at det kom op, blev omslaget med uvelkomne ting betydelig tyndere. Helt slippe for skidtet tror jeg ikke, man kan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 12 minutter siden:

Robinsonlisten som du kan tilmelde dig på inde på borger.dk

Eller også kontakte det firma som har sendt dig noget og sig at du ikke vil have deres skrald, så må de ikke sende til dig igen

http://www.forbrug.dk/Artikler/Test-og-raad/Spam-og-reklamer/Spam-og-reklamer/Robinsonlisten?tc=6C5E2504942D4AEDAD614666E58FB9D9

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vestegnen skrev, 1 time siden:

I dag var jeg nok en gang nede for at tømme min postkasse for reklamer. Det burde ikke være nødvendigt, for jeg har et " Reklamer - nej tak" klistermærker på postkassen.

Desværre bliver reklamerne pakket ind i et omslag, hvor der står noget i retning af, at reklamerne skal omdeles uanset mærket på postkassen.

Pga. det omslag skal jeg hver uge smide reklamer ud.

jeg mener at der er et et sted på nettet hvor man kan gå ind og vælge hvilke reklamer man ønsker at modtage på den måde og hvilke man ikke gør. Altså hvis du fravælger byggemarkeder så kommer der ingen fra den branche....kan desværre ikke huske hvad det hedder :)

Det er vist nok Robinsonlisten som nævnt tidligere i tråden ;)

Redigeret af DK fyr 34
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vestegnen

Tak for jeres råd. Jeg har været inde på borger.dk og set, at jeg for længst har tilmeldt mig Robinsonlisten, men det har desværre ikke hindret reklamerne i at vælte ind i postkassen hver uge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kaster omslaget med min adresse i affaldet og reklamerne i nærmeste røde postkasse. Så kan postnord have fornøjelsen af at sortere en gang til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gungner skrev, for 2 minutter siden:

Jeg kaster omslaget med min adresse i affaldet og reklamerne i nærmeste røde postkasse. Så kan postnord have fornøjelsen af at sortere en gang til.

Det gjorde jeg faktisk også engang. Måske man skulle genoptage den trafik. Så kan de lære det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chris 60
Borende X skrev, for 12 timer siden:

Det gjorde jeg faktisk også engang. Måske man skulle genoptage den trafik. Så kan de lære det.

Godt nok underligt, at i ikke respekteres for "Reklamer Nej Tak" - skiltet, som udleveres fra postdk/postnord. Jeg har i de 4 år, jeg har været tilmeldt ordningen, kun fået reklamer een gang! Og efter min tilmelding til Robinsonlisten, får jeg heller ikke adresserede reklamer mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...