Hop til indhold
Guest Trinetease

Annoncelight

Recommended Posts

Guest Trinetease

Kunne det gøres muligt at købe 'super annoncer' et par dage frem? Som det er nu så skal man sidde oppe til kl 24 for at døgnet skifter og de så er 'sat til salg' for den næste dag. 

Det er simpelthen for bøvlet :-( 

 

IMG_0334.PNG

I følge forsiden er der blanke huller, men når man vil købe pladsen er den ikke til salg.....det er altså lidt æv.

Redigeret af Trinetease

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er med Diskretudlejning.dk VIP medlemmer for 499 kr om måneden med vort website.

Når vi ikke er det, kan vi kun købe en superannoncer fra dag til dag, men når vi køber 200 point for 800 kr af gangen, kan vi som VIP booke alle de datoer frem i kalenderen, hvor der er ledige pladser.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg kan se på forsiden at der er ledig annonce plads på forsiden, men når jeg vil købe den kan jeg ikke, og jeg har point til det, meget meget mystisk :-/ 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørgsmål til admin. Nu betaler jeg jo til AL i 30dage af gangen. Ens annonce er aktiv frem til midnat når man har aktiveret den, men man skal selv aktivere den.

de 30dag jeg betaler for, er det de 30dage den er aktiv, eller er det bare 30dage i træk uanset om den så er aktiv eller ej?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 10 minutter siden:

Spørgsmål til admin. Nu betaler jeg jo til AL i 30dage af gangen. Ens annonce er aktiv frem til midnat når man har aktiveret den, men man skal selv aktivere den.

de 30dag jeg betaler for, er det de 30dage den er aktiv, eller er det bare 30dage i træk uanset om den så er aktiv eller ej?

30 dage er 30 dage, uanset om din annonce er aktiv eller ej, var svaret da jeg spurgte om selvsamme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 26 minutter siden:

30 dage er 30 dage, uanset om din annonce er aktiv eller ej, var svaret da jeg spurgte om selvsamme. 

Nå ok...

Jaja, det ka jo være admin sparer op til en tur i høet med ClaireClaire, siden han slowjuicer citronen på den måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var ellers af den overbevisning at pigerne herunder især Claire, p.g.a. den lave pris for annoncering, sparede sammen til en tur i høet med mig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 3 timer siden:

Nå ok...

Jaja, det ka jo være admin sparer op til en tur i høet med ClaireClaire, siden han slowjuicer citronen på den måde.

Selvom man måske kunne tro at vi har en guldrandet forretning, så er det altså en forkert opfattelse. I vores sidste regnskabsår, såvel som det forrige, kom vi ud med et pænt underskud. Vi har lagt en masse arbejde i at skabe en platform vi selv er tilfredse med og som stadig udvikler sig. Men det koster naturligvis penge at både drive sådan en platform, men også at hele tiden udvikle den.

Vi tror selvfølgelig på at vi kan tjene de penge ind, som vi har skudt i projektet i fremtiden og forhåbenligt også selv tjene lidt penge engang i fremtiden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, for 1 minut siden:

Selvom man måske kunne tro at vi har en guldrandet forretning, så er det altså en forkert opfattelse. I vores sidste regnskabsår, såvel som det forrige, kom vi ud med et pænt underskud. Vi har lagt en masse arbejde i at skabe en platform vi selv er tilfredse med og som stadig udvikler sig. Men det koster naturligvis penge at både drive sådan en platform, men også at hele tiden udvikle den.

Vi tror selvfølgelig på at vi kan tjene de penge ind, som vi har skudt i projektet i fremtiden og forhåbenligt også selv tjene lidt penge engang i fremtiden. 

Kan i ikke bare fjerne den der lille kommando der siger, at vi skal ind dagligt og aktivere den annonce vi har betalt for?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, Lige nu:

Kan i ikke bare fjerne den der lille kommando der siger, at vi skal ind dagligt og aktivere den annonce vi har betalt for?

Det er i hvert fald noget jeg vil prøve at diskutere med resten af teamet, om vi skal indføre så VIP annoncøreres annoncer automatisk skal blive aktive hver dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, for 8 minutter siden:

Det er i hvert fald noget jeg vil prøve at diskutere med resten af teamet, om vi skal indføre så VIP annoncøreres annoncer automatisk skal blive aktive hver dag :)

Hvornår er man VIP? Altså nu betaler jeg bare for en almindelig annonce, er det for meget at forlange, at i ikke deaktivere den hver aften?

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
kati_arhus skrev, for 9 timer siden:

I think that activate each day gives web site`s owners more money, I dont know what is a name for this in english, but it works quite like SPAM, 'clickable; of the website = money

Am I wright?

 

And yes, it is so cumbersome :D

No, you are certainly not right. We don't earn more money because you have to activate your ad every day. We don't get paid by views or clicks. We either sell our banner ads for a specific time period or earn money for each lead or sale we getting at the advertisers website.

We could earn pretty good money by views, if we wanted to show popup/popunders to all our visitors. But we don't like that type of ads, an therefor we don't use them.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oh, it is a huge surprice, that was the only reason wchich I invent why I have to activate add each day :) So, yes, it will be a HUGE convenience if it will be not nessesary in future :)

 

Hope you will make it :)

Best regards

Kati

Redigeret af kati_arhus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat
Skrevet mandag klokken 21:38 · Rapporter indlæg
Claire skrev, den ‎30‎-‎01‎-‎2017 at 21:08:
 
Kan i ikke bare fjerne den der lille kommando der siger, at vi skal ind dagligt og aktivere den annonce vi har betalt for?
 
Admin svarede
 
Det er i hvert fald noget jeg vil prøve at diskutere med resten af teamet, om vi skal indføre så VIP annoncøreres annoncer automatisk skal blive aktive hver dag :)
----------------------------
Det er et meget interessant svar af Admin!
 
Men det er som VIP ikke kun spørgsmålet, om vores annoncer automatisk bliver aktive hver dag, men også at vi lynhurtigt glider ned af listen når vi aktiverer vores annonce.
 
Jeg sidder dagligt og overvejer om jeg skal aktivere Diskretudlejning.dk tidligt, eller senere på dagen, om det er bedre med kortere tid højere oppe på listen, eller om det er bedre med længere tid længere nede på listen.
 
Man kan så købe plus point, og konstant bruge et point af gangen dagen lang for at rykke op på listen, men det har vi ikke gjort til nu, og jeg tvivler på at det har værdi for os at gøre det.
 
Men det har helt klart værdi at ligge på forsiden som super annonce i 24 timer for 100 kr/25 point.
 
Hvis Annoncelight indfører automatisk aktivering, kunne jeg godt tænke mig at Websites fik deres egen liste på forsiden, og ikke kun på listen under overskriften" Websites øverst på forsiden.
 
Vi er så få hjemmesider der annoncerer på Annoncelight, at vi hurtigt drukner i mængden af andre annoncører, medmindre vi konstant bruger 100 kr i døgnet på at ligge på forsiden.
 
Det kunne jeg godt tænke mig en ændring af, eventuelt også det som vi så betaler for det, hvis det er nødvendigt, men 3000 kr om måneden er for meget for os, som vi opnår for lidt for, hvis vi gør det.
 
Eventuelt kunne man slå klinikker og websites sammen på en liste, for at give os en større synlighed i mængden af alle de andre annoncører der giver 169 kr om måneden for at være VIP, vi andre betaler 499 kr, og det helt rimeligt.
 
Hvad med at indføre muligheden for at købe pay by klik klik kampagner, som på Google og hos facebook?
 
Så har man en konto, hvor man betaler for de klik man får, og Annoncelight vil selv have et incitament for at holde os så synlig som muligt på forsiden, for at vi betaler mest muligt for vores annonce.
 
Ok det kan måske bliver den dyreste løsning som annoncør, men man kan jo have en stopklods i form af et max beløb, som skal fornyes for at fortsætte når det er opbrugt.
 
Det ville også være godt hvis en sådan konto kørte simultant på både Annonceligth og Eroguide, for at maksimere trafik og klik.
 
Vi for vores part kunne godt tænke os at Sugardating.dk ville samarbejde om en sådan liste, for også at kunne trække på deres trafik.
 
De har en politik om ikke de ikke vil have reklamer, og man må heller ikke oprette en profil hvor man linker til andre websites.
 
Men hvis man kunne sammorde trafikken for alle 3 websites, kunne det få stor værdi for anoncørerne at betale pr klik, som hos Google og facebook.
 
Ikke mindst kan man mere målrettet ramme en dedikeret målgruppe, end hos giganterne, hvor trafik og klik meget mere sandsynligt er værdiløse for os.
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk
Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nu har jeg forsøgt mig med denne mulighed, det kan man godt bruge mange point, hvis man vil holde sig øverst på den måde.
 
Ryk din annonce til toppen af listen
 
Når du køber en opdatering af din annonces placering bliver dens placering fornyet, dette betyder at dine annoncer rykkes op ad listen. Dine annoncer vil stadigvæk bevæge sig ned af listen som normalt, når andre brugere opretter nye annoncer, eller opdaterer deres egne placeringer
 
Hvis du er VIP vil din annonce blive rykket helt øverst i listen, ellers vil din annonce bliver vist lige under den sidste VIP annonce.
 
Jeg har bemærket at denne annonce konstant ligger lige under de øverste 6 superannoncer?
 
Mød Danmarks frækkeste piger
 
Mød nye piger til sex i dag 
I dag, kl. 06:27
 
Udlev dine frække fantasier med en af vores medlemmer, det behøver ikke at være med en kæreste. Badults er kendt for at være lidt frækkere end mange andre gode dating sider - vi gør dating let igen!
 
Samtidig har annoncen såvidt jeg kan se, som den eneste dette ikon:
 
annoncelight ( orange baggrund )
 
Hvilket ikon er det, er det et produkt man kan købe, og hvorfor ligger denne annonce tilsyneladende, som den eneste altid som den første lige under de øverste 6 superannoncer på forsiden.
 
Hvorfor ikke udvide de 6 superannoncer med en række til, med plads til 6 annoncer?
 
På min skærm vil det overhovedet ikke ødelægge synligheden af de annoncer, der ligger lige under.
 
Hvad med lidt rabat, hvis man køber 200 point, og reserverer dem alle forlods på en gang, til 8 superannoncer?
 
Eventuelt ved at udvide med en række mere, hvor ens rabatannoncer så placeres lige under øverste række?
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk
Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...