Hop til indhold
Rejsenetværk

Hvis man er blokeret

Recommended Posts

Jeg kan forstå at man ikke selv kan se om andre har blokeret en, fint nok.

Men hvad nu hvis der bliver ved med at stå not read yet, hvis man har sendt en bruger en pm.

Bør man så bare regne med at den pågældende nok har blokeret en, hvis vedkommende er så ofte online, at denne kunne have læst ens pm?

For hvis således, der er det næste logiske skridt ikke at sende flere pms, hvis det sandsynlige er at man er blevet blokeret.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg har opfattet systemet, kommer der i tilfælde af blokering en meddelelse om, at afsendelse af PB ikke er mulig.

Hvis du ser din meddelelse som ikke læst, har modtageren nok tænkt "åh nej, ikke ham igen. Jeg tør ikke åbne" :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hjorten
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Som jeg har opfattet systemet, kommer der i tilfælde af blokering en meddelelse om, at afsendelse af PB ikke er mulig.

Hvis du ser din meddelelse som ikke læst, har modtageren nok tænkt "åh nej, ikke ham igen. Jeg tør ikke åbne" :D

haha Borende x den var god .. tror også det er som du beskriver at folk bare ikke har læst pm om det er fordi man tænker åh nej ikke ham igen eller andet .. som mig selv tænker den læser jeg lige senere . og glemmer det . gg 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske er det i mit tilfælde bare udtryk for en skræk for at åbne en pm, som man frygter er en hel roman :? 

Det har nogle prøvet at modtage, også uden at de efterfølgende er løbet skrigende bort ;-)

Det har aldrig været min spidskompetance at udtrykke mig i korthed, men jeg har også sendt meget kortfattede pms til andre.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Nu har jeg ikke oplevet at blive blokeret, så vidt jeg ved. Men jeg sætter en ære i at besvare en pm fra hvem som helst, der kommer med en kommentar/forespørgsel o.lign.på en pæn, ordentlig måde - og det har de heldigvis alle været. Om pm'en er lang eller kort er mig ligemeget, blot den er holdt i et ordentligt sprog. Det samme har heldigvis indtil videre været tilfældet den modsatte vej, og tak for det! Og jeg har absplut heller ikke blokeret nogen - hvorfor skulle jeg det, når de "taler" ordentligt? Langt eller kort er mig ligemeget. Noget kan siges kort, andet kan måske ikke.

Go' dag til jer. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Når du er blokeret så er dine 4 kilometer lange klummer om stort og småt usynlige for dén som har blokeret dig. Godt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Rejsenetvaerk

Jeg er helt enig med dig i, at man skulle kunne se, hvem der har blokeret én.

Så kunne man lade være med at svare på personangreb fra handles, der alligevel ikke ser svaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og kunne det laves, så man heller ikke kan se replies fra en der er blokeret, så løser det også mange udfald

@OnslowHvordan skal den forståes, der kommer vel ikke personangreb på en der har blokeret??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man blokerer et menneske herinde som man helst ikke vil høre  mere fra, hvordan kan vedkommendet så skrive 'PB til en når man har sat hak i alt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 3 timer siden:

Får man ikke besked, hvis man bliver banned i en tråd? Og hvorfor man bliver banned?

Du har nok generet en af "vennerne" ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funktionær skrev, for 16 timer siden:

Du har nok generet en af "vennerne" ;-)

 

Det har du garanteret ret i - det er ikke altid nemt at finde hoved og hale i den enkelte moderators holdning og slet ikke indbyrdes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jo ikke megen grund til at skrive til dig at du er banned når du ikke kan læse indenad (banned en meget mild sanktion iøvrigt) . I indlægget lige ovenover får du klokkeklart at vide at vi ikke gider personfnidder i tråden - hvorefter du med den største selvfølge fortsætter.  Så der ingen grund til specifikt at uddybe. Men når du nu gerne vil udstille det - så be my guest.

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg
Extinguisher skrev, for 2 minutter siden:

Der er jo ikke megen grund til at skrive til dig at du er banned når du ikke kan læse indenad (banned en meget mild sanktion iøvrigt) . I indlægget lige ovenover får du klokkeklart at vide at vi ikke gider personfnidder i tråden - hvorefter du med den største selvfølge fortsætter.  Så der ingen grund til specifikt at uddybe. Men når du nu gerne vil udstille det - så be my guest.

Så det er din form for måde at køre biksen på, det er fornemt, du ville klare dig fint ude i verden med den holdning!

For øvrigt, så mener jeg da, jeg gav udtryk for, hvad min holdning til "ulykken" er, den skider du så bare på!

Redigeret af Vildmand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...