Hop til indhold
deralte

Hotteluna Aalborg

Recommended Posts

Ratata skrev, for 7 timer siden:

 

Hun ser godt nok gæstfri ud - tar' du ikke en for holdet?

Hej Ratata. Det var rart at få noget at vide om hvordan hun er. Jeg er et socialt anlagt menneske, men jeg kunne alligevel ikke drømme om at tage en for holdet. Jeg besøger kun dem jeg selv synes om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

ØØØØØØhhh OK - godt ord igen. Troede du syntes om hende , når du efterlyste omtale af hende... :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender hende ikke, men ud fra hendes billeder så syns jeg hun ser ud til at ha rundet de påståede 26 mere end en gang,, 

Det eneste positive jeg vil mene der er ved den annonce, er at stedet hun opholder sig har været drevet i mange år, så der kan være en rimelig chance for at hun rent faktisk tilbyder det hun skriver :-)

 

Venligst Claesen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, for 3 timer siden:

Hej Ratata. Det var rart at få noget at vide om hvordan hun er. Jeg er et socialt anlagt menneske, men jeg kunne alligevel ikke drømme om at tage en for holdet. Jeg besøger kun dem jeg selv synes om.

Kan du så ikke synes så meget om hende at du aflægger hende et besøg. 

Så kan du Evt.  smide en anmeldelse herinde bagefter. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 24 minutter siden:

Kan du så ikke synes så meget om hende at du aflægger hende et besøg. 

Så kan du Evt.  smide en anmeldelse herinde bagefter. ;-)

Jeg lægger gerne en anmeldelse, hvis pigen, jeg besøger, siger, det er ok, at jeg gør det. Det, jeg studsede lidt over ved Ratatas besked, var "tage en for holdet". Jeg besøger kun en pige for min egen skyld, og efterhånden er jeg mere omhyggelig med at høre, om der er nogen, der kender hende. Det er træls at vende i døren. Hvad jeg er begyndt at gøre konsekvent, hvis fotos ikke passer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, for 7 timer siden:

Det, jeg studsede lidt over ved Ratatas besked, var "tage en for holdet". 

 

Jeg troede du havde været her så længe på det her forum, at du kendte udtrykket: "At tage en for holdet". - Beklager

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, for 15 timer siden:

 

Jeg troede du havde været her så længe på det her forum, at du kendte udtrykket: "At tage en for holdet". - Beklager

Jo jeg har været her længe, men jeg bryder mig bare ikke om udtrykket. Hav en god dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, for 22 timer siden:

Jeg lægger gerne en anmeldelse, hvis pigen, jeg besøger, siger, det er ok, at jeg gør det. Det, jeg studsede lidt over ved Ratatas besked, var "tage en for holdet". Jeg besøger kun en pige for min egen skyld, og efterhånden er jeg mere omhyggelig med at høre, om der er nogen, der kender hende. Det er træls at vende i døren. Hvad jeg er begyndt at gøre konsekvent, hvis fotos ikke passer. 

 

deralte skrev, for 3 minutter siden:

Jo jeg har været her længe, men jeg bryder mig bare ikke om udtrykket. Hav en god dag.

Udtrykket er nedværdigende for en GP som jeg. Respekt herfra :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...