Hop til indhold
19 cm glæde

Glory hole tøs

Recommended Posts

19 cm glæde skrev, 1 time siden:

Hej er der nogen der har prøvet glory hole tøsen i horsens ?

Men...Er man sikker på det er en tøs bag hullet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøver i skrivende stund at ringe til hende og lave en aftale. Hun skriver i dag at hun booker fra kl. 8:00, men har endnu ikke taget telefonen efter 7 opkald efter kl. 8:00.

https://annoncelight.dk/showad/222377

I hører mere hvis jeg får en aftale.

Glatbandit

Redigeret af Glatbandit
Link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Netop hjemvendt fra besøg hos gloryhole tøsen.

Nu kunne jeg jo vælge at sige, at det er en stor svedig mand der er bag forhænget, med det formål at have hende for mig selv.

Men så er jeg bange for at det kun er mig der skal holde liv i hendes forretning og dermed tvinge hende til at lukke alt for tidligt.

For sandheden er, at det 100% er en kvinde, med en særdeles fræk mund der både ved hvad hun skal sige og gøre med munden.

Det er et forhæng med hul i man stikker pikken i gennem, hvilket gør at man kan nyde hendes kærtegn på nosserne som jo ikke var muligt hvis det var en plade med et hul i.

Hold kæft hvor kan hun suge og sutte. Og hun nyder tydeligvis når man sprøjter.

Og kan man samtidig holde den frække dialog igang hører man hende stønne med pikken i munden. God detalje.

Absolut et besøg værd. Jeg gik i hvert fald derfra med et bredt smil. Og så til sølle 500,-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glatbandit skrev, for 5 timer siden:

Netop hjemvendt fra besøg hos gloryhole tøsen.

Nu kunne jeg jo vælge at sige, at det er en stor svedig mand der er bag forhænget, med det formål at have hende for mig selv.

Men så er jeg bange for at det kun er mig der skal holde liv i hendes forretning og dermed tvinge hende til at lukke alt for tidligt.

For sandheden er, at det 100% er en kvinde, med en særdeles fræk mund der både ved hvad hun skal sige og gøre med munden.

Det er et forhæng med hul i man stikker pikken i gennem, hvilket gør at man kan nyde hendes kærtegn på nosserne som jo ikke var muligt hvis det var en plade med et hul i.

Hold kæft hvor kan hun suge og sutte. Og hun nyder tydeligvis når man sprøjter.

Og kan man samtidig holde den frække dialog igang hører man hende stønne med pikken i munden. God detalje.

Absolut et besøg værd. Jeg gik i hvert fald derfra med et bredt smil. Og så til sølle 500,-

Tak for din opdatering - det lyder som en rigtig god oplevelse.

Fik du mulighed for at se hende inden i gik i gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da det åbentbart er et hit, burde andre GP-er kopier det. De råber op om nedgang - fornyelse er måske en mulighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pollerik skrev, for 3 timer siden:

Da det åbentbart er et hit, burde andre GP-er kopier det. De råber op om nedgang - fornyelse er måske en mulighed. 

Man kunne ret enkelt lave det med et mørkt forhæng og så klippe et aflangt hul i en passende højde, så det ville passe til de fleste fyre. Telefonpigen viser så fyren ind og beder ham gøre sig klar bag forhænget, hvorpå hun går ud og lidt efter kommer ind igen ..... :D

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, nu er menuen blow og anal bag forhænget... sjovt at det lige præcis kun er anal der tilbydes... er vi heeeelt sikre på, at det er kvinde, som sidder der?:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
DonX skrev, for 1 time siden:

Ja, nu er menuen blow og anal bag forhænget... sjovt at det lige præcis kun er anal der tilbydes... er vi heeeelt sikre på, at det er kvinde, som sidder der?:huh:

Måske kan det være lidt sværere at tilbyde vaginalt samleje, når det skal foregå stående og igennem et hul i et forhæng ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhrn skrev, 1 time siden:

Er hendes annonce væk synes ikke jeg kan finde den

Hun var kun på fra 10-14 i dag - Så nok derfor hun har slettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...