Hop til indhold
StudineMILF

Frister et HOTELOPHOLD med en GPer nogen ?

Recommended Posts

Er der nogen som har prøvet og tage 1 overnatning på hotel med en GP´er eller kunne tænke sig det ? Jeg ved ikke om det for længe og holde hinanden ud. :lol:

Jeg har gået og tænkt lidt over og tilbyde sådan noget, fordi det er hyggeligt  og der er gode tilbud på sådanne ophold rundt omkring i landet, som da skal prøves hvis interessen kunne være der.

Håber på et par svar og ellers hav en KNALDGOD TIRSDAG. :P 

Min står på Engelsk Krimi :)

Kram

StudineMILF <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bmand skrev, for 7 minutter siden:

Spot on. Det lyder fedt

Ja og så kan man nøjes med 1 mand som jeg godt kan lide det. Dejligt at høre at det kunne have interesse. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har et par gange tilbudt dinnerdate med overnatning men kun til kunder jeg har mødt før. Det skal helst være med en man kan holde ud, penge er bare ikke alt. Det skal også være sjovt.

kan kun anbefale de lange aftaler.

vi kan tage et ophold sammen. Gerne med noget wellness:wub: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

har prøvet det, og må sige det var ganske hyggeligt... det er vigtigt at der er kemi for når sexen er testet af et par gange så kommer samtale og hygge på banen ! hvis ikke der er kemi så er det nogle laaange pauser :S (også prøvet det, takkede for besøget og sendte pigen hjem).

Jeg er fra sjælland og tit i jylland med overnatninger, derfor ville det passe fint i min kalender hvis der kom gode bud. Gerne kreative bud og dele fantasier ;-) hvis du har ideer så bare fyr løs :P

måske ses vi hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde et hotelophold med en GP for et par år siden.
Vi startede med at der blev pille godt og grundigt under hendes kjole på vej fra banegården til hotellet i bilen. Vi gik direkte op på værleset og tog en fræk hurtig omgang under dynen.
Gik ned i wellnes området og hyggede, uden det blev færkt. Tog en omgang mere på værelset, og efter aftensmaden blev det til 3. tur da vi gik i seng.
Næste morgen var jeg ikke til så meget sex mere, så det blive mest til at jeg slikkede hende og eller lidt nussen.

En skøn og meget intens måde at hygge på, men det er vigtigt at man kan snakke og fungere sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 17 minutter siden:

Jeg har et par gange tilbudt dinnerdate med overnatning men kun til kunder jeg har mødt før. Det skal helst være med en man kan holde ud, penge er bare ikke alt. Det skal også være sjovt.

kan kun anbefale de lange aftaler.

vi kan tage et ophold sammen. Gerne med noget wellness:wub: 

Nej det skal ikke koste så man blir fattig men som sagt koster opholdet jo da det med mad så det blir lidt dyrere. Klart at det bliver en anden pris med en fast og også klart bedre for her kender man hinanden. :)

Wellness ville være dejligt hvor man kan varme langsomt op i saunaen eller spaen :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 8 minutter siden:

Havde et hotelophold med en GP for et par år siden.
Vi startede med at der blev pille godt og grundigt under hendes kjole på vej fra banegården til hotellet i bilen. Vi gik direkte op på værleset og tog en fræk hurtig omgang under dynen.
Gik ned i wellnes området og hyggede, uden det blev færkt. Tog en omgang mere på værelset, og efter aftensmaden blev det til 3. tur da vi gik i seng.
Næste morgen var jeg ikke til så meget sex mere, så det blive mest til at jeg slikkede hende og eller lidt nussen.

En skøn og meget intens måde at hygge på, men det er vigtigt at man kan snakke og fungere sammen.

Ja så meget vigtigt at man har set hinanden før tænker jeg. Det lidt trist at køre flere km og ikke vide om man har kemien for en længere aftale. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
privatbrugeren skrev, for 19 minutter siden:

har prøvet det, og må sige det var ganske hyggeligt... det er vigtigt at der er kemi for når sexen er testet af et par gange så kommer samtale og hygge på banen ! hvis ikke der er kemi så er det nogle laaange pauser :S (også prøvet det, takkede for besøget og sendte pigen hjem).

Jeg er fra sjælland og tit i jylland med overnatninger, derfor ville det passe fint i min kalender hvis der kom gode bud. Gerne kreative bud og dele fantasier ;-) hvis du har ideer så bare fyr løs :P

måske ses vi hehe

Er det mig du spørger ? :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
privatbrugeren skrev, for 4 minutter siden:

ja da :) ville da være tosset ikke at se om det kunne blive anderledes og måske bedre end hvad jeg har prøvet ;)

:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej StudineMILF

Har ikke prøvet det på hotel, med i sommerhuset.

Det kom på tale, da GPen først havde en tid sidst på aftenen, hvilket jeg ikke var så vild med. Så efter et par timer skrev hun, at gav jeg aftensmad, kunne hun være der ca. 2030, jeg indvilgede.

Efter maden, rykkede vi ind foran flammerne i brændeovnen, med vores rødvin, det blev mere og mere intimt og det endte med, at vi havde sex på gulvet. Da vi var færdig, lå vi lidt og sludre, da kun ikke gjorde tegn til, at bryde op, gik jeg på badeværelset for, at vaske sjoveren, da jeg kom tilbage i stuen var hun væk. Der var kommet lys i soveværelset og sengen lå hun og vred sig, mens hun viskede, at jeg skyldte hende en orgasme mere.

Det endte med, at vi spiste morgenmad sammen :)

Det høre med, at vi havde mødt hinanden en enkel gang på en klinik inden.

Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, for 3 minutter siden:

Hej StudineMILF

Har ikke prøvet det på hotel, med i sommerhuset.

Det kom på tale, da GPen først havde en tid sidst på aftenen, hvilket jeg ikke var så vild med. Så efter et par timer skrev hun, at gav jeg aftensmad, kunne hun være der ca. 2030, jeg indvilgede.

Efter maden, rykkede vi ind foran flammerne i brændeovnen, med vores rødvin, det blev mere og mere intimt og det endte med, at vi havde sex på gulvet. Da vi var færdig, lå vi lidt og sludre, da kun ikke gjorde tegn til, at bryde op, gik jeg på badeværelset for, at vaske sjoveren, da jeg kom tilbage i stuen var hun væk. Der var kommet lys i soveværelset og sengen lå hun og vred sig, mens hun viskede, at jeg skyldte hende en orgasme mere.

Det endte med, at vi spiste morgenmad sammen :)

Det høre med, at vi havde mødt hinanden en enkel gang på en klinik inden.

Pite

Hej Pite

Det lyder rigtig hyggeligt og frækt.:-P

Også at i overnattede sammen selvom det ikke var aftalt. Sådan en ægte GPer tror jeg at mange mænd ville være glade for at møde. :-P

Kram

SM :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, 1 time siden:

Er der nogen som har prøvet og tage 1 overnatning på hotel med en GP´er eller kunne tænke sig det ? Jeg ved ikke om det for længe og holde hinanden ud. :lol:

Jeg har gået og tænkt lidt over og tilbyde sådan noget, fordi det er hyggeligt  og der er gode tilbud på sådanne ophold rundt omkring i landet, som da skal prøves hvis interessen kunne være der.

Kram

StudineMILF <3

Det kunde vare superlækker, men så skal man jo ha mødt op en gang eller flere i forvejen sådan man kender hinanden lidt, men det går jo at løse ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Soothingone skrev, Lige nu:

Det kunde vare superlækker, men så skal man jo ha mødt op en gang eller flere i forvejen sådan man kender hinanden lidt, men det går jo at løse ;)

Jeg er helt enig men pænt svært med mig da jeg intet sted har og lege normalt.og det så fristende med sådan et ophold og gerne med wellnes. Jeg  ELSKER at hygge. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, 1 time siden:

Kram

StudineMILF <3

Det lyder rigtig frækt - kan vi få en smagsprøve på hvad sådan en overnatning kan indeholde - jeg ved godt du har lagt billeder op tidligere, men lad os da få en teaser mere ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Funktionær skrev, for 5 minutter siden:

Det lyder rigtig frækt - kan vi få en smagsprøve på hvad sådan en overnatning kan indeholde - jeg ved godt du har lagt billeder op tidligere, men lad os da få en teaser mere ;-)

Hvis jeg får mulighed for at være alene hjemme ja men ellers ikke. Tråden her var ikke for at reklamere men for at spørge om det noget som i mænd synes om. Jeg er jo til sådanne aftaler af længere tid da jeg elsker og nusse og hygge længe UDEN at man føler sig presset af en klokke der ringer. I er de bedste og spørge herinde :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan abselut anbefale det og har selv haft fornøjelsen af et ophold på hotel med en gp, hvor at man kunne køre hinanden sådan rigtig sex trætte - også selv om det der blev tanket ny energi med en god middag og wellness :wub: 

Go fornøjelse hvis du finder selskabet til det :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg takker for dit tilbud og Pollerik melder klar. Da det er dig der betaler, bestemmer du jo hvor turen går hen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 2 timer siden:

Kram

StudineMILF <3

Lyder dejligt :-)

Har selv prøvet GP'er på hotel en del gange men ikke til overnatning desværre... Og det er mest fordi prisen for samme er udover mit budget :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 2 timer siden:

Kram

StudineMILF <3

Ja. Hvis kemien er der, så kan det være vildt fedt. Hvis gæsten afholder alle omkostninger, vil jeg mene at 5.000 er en fair pris for 12 timer, hvor der forventes en eller to "omgange". Ved større behov for sex, så skal prisen måske lidt opad.

Jeg har en som jeg altid giver 10-15.000 for en nat, men så er min forventning til ydelser også derefter...og mit forbrug af kunstige stimulanser ligeså:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...