Hop til indhold
wobleren

Lise(Fabia?) og veninde - nogen erfaringer?

Recommended Posts

Ja det er utvivlsomt Lille Lise Fabia. Jeg nåede ikke at få en aftale med hende sidst hun var aktiv, men jeg regner med at besøge hende snart.

Teksten i annoncen er da ret underholdende: :D

Ved useriøse snak lægges der på aromatisk da, vi er ludere og ikke psykologer!!

Annoncen har en lidt anden stil en Lises tidligere annoncer. Det er Lise på billedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

enig i, at billedet stammer fra hendes tidligere annoncer, men har du set hende IRL ? hendes mål er lidt fascinerende... lille numse men mega store bryster, givetvis næppe guds værk, men det generer nu ikke mig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 16 timer siden:

 

Teksten i annoncen er da ret underholdende: :D

Ved useriøse snak lægges der på aromatisk da, vi er ludere og ikke psykologer!!

Hahaha, konge sætning, den vil jeg overveje i mine fremtidige annoncetekster :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er overhovedet ikke mobning, mon ikke de fleste er med på at der skulle stå automatisk? ;-)  Jeg morede mig over "vi er ludere, ikke psykologer....", men måske skal man netop være i vores sko, så man ved hvad vi sommetider må lægge øre til ;-) 

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg
wobleren skrev, for 8 timer siden:

enig i, at billedet stammer fra hendes tidligere annoncer, men har du set hende IRL ? hendes mål er lidt fascinerende... lille numse men mega store bryster, givetvis næppe guds værk, men det generer nu ikke mig ;-)

Nej, jeg har ikke set/mødt hende, men jeg formoder at hendes billeder (og bryster) er ægte indtil det modsatte er bevist. :)

Jeg ville blot informere om hvilken af pigerne der var på billedet, hvis nogen skulle være i tvivl. Hvis man søger kan man finde en gammel annonce med et par billeder mere. Den anden pige Rosa kan jeg ikke huske at jeg har set annoncere før.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 21 timer siden:

Ja det er utvivlsomt Lille Lise Fabia. Jeg nåede ikke at få en aftale med hende sidst hun var aktiv, men jeg regner med at besøge hende snart.

Teksten i annoncen er da ret underholdende: :D

Ved useriøse snak lægges der på aromatisk da, vi er ludere og ikke psykologer!!

Annoncen har en lidt anden stil en Lises tidligere annoncer. Det er Lise på billedet.

Troede ikke man måtte kalde dem "ludere". Men mindes nu en dansk GP der selv kalder sig LUDER da hun mener det lige akkurat er det hun er. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Liv

Enig i, at det er forfriskende ærlig sprogbrug "vi er ludere, ikke psykologer...." bruger normalt selv termen "glædespige" da L-ordet kan have negativ klang hos nogle.... men er stor tilhænger af at kalde en spade for en spade. Det vigtigste er da at være afklaret med, hvad man er (også hvis man(d) er en spade.... sidstnævnte møntet på mig selv, ingen andre)

Del dette indlæg


Link til indlæg
wobleren skrev, for 2 timer siden:

@Liv

Enig i, at det er forfriskende ærlig sprogbrug "vi er ludere, ikke psykologer...." bruger normalt selv termen "glædespige" da L-ordet kan have negativ klang hos nogle.... men er stor tilhænger af at kalde en spade for en spade. Det vigtigste er da at være afklaret med, hvad man er (også hvis man(d) er en spade.... sidstnævnte møntet på mig selv, ingen andre)

Okay, det var så meningen med sætningen jeg fandt morsom ;-) Jeg synes luder er et rigtig grimt ord, piger må kalde sig selv, hvad de har lyst til, jeg bruger ordet sexarbejder eller prostitueret..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
wobleren skrev, for 3 timer siden:

@Liv

Enig i, at det er forfriskende ærlig sprogbrug "vi er ludere, ikke psykologer...." bruger normalt selv termen "glædespige" da L-ordet kan have negativ klang hos nogle.... men er stor tilhænger af at kalde en spade for en spade. Det vigtigste er da at være afklaret med, hvad man er (også hvis man(d) er en spade.... sidstnævnte møntet på mig selv, ingen andre)

Det er jo ikke dét det handler om. Det handler om, at nogle ynkelige mænd tilsyneladende tror, at prostituerede er lommepsykologer, ligesom der er mænd, der tror at pigerne hygger sig med a skrive sms'er frem og tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da nogle stakler der aldrig kommer længere end til telefonen. Jeg tror bare de ringer til pige efter pige og ævle løs mens de spiller pik, desværre.

Men man skal heller ikke være totalt afvisende for småsnak, jeg har før droppet et pigebesøg fordi hun virkede kold og ligeglad i telefonen eller ikke gad svare på et enkelt spørgsmål eller 2 på sms........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig skal man ikke være totalt afvisende, men der er forskel på at svare på et spørgsmål eller to, og så de kaskader af spørgsmål vi sommetider bliver overdænget med. Heldigvis lærer man hurtigt, hvornår der er tale om seriøse spørgsmål og hvornår det bare er gratis pikspilleri, det gælder både SMS og samtaler ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget enig med T.Hansen.... man kan lytte sig til utroligt meget ud fra en GP's stemme... derfor foretrækker jeg altid en kort samtale pr. tlf. Det svigter sjældent, at det der lyder godt, også er det... Omvendt er det blevet en ufravigelig (og dermed selvopfyldende) regel at man skal holde sig væk, hvis hun lyder træt, uoplagt eller på anden bare ikke glad ved udsigten til et besøg...

Omvendt har LIv givetvis ret i, at GP'erne overdænges med mere eller mindre useriøse henvendelser fra diverse liderlige karle, der sidder og rykker sig i banditten mens de overvejer, om de skal gøre arbejdet færdigt selv eller ofre det koster for god service.....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...