kaskap79 363 Skrevet 24. Januar, 2017 StudineMILF skrev, for 1 time siden: Jeg tror at man af og til har lyst til at være lidt anonym og bare komme ud med nogle frustrationer og dette mener jeg også at EG kan bruges til, så hatten af for dig Roxanne og skriv du bare løs. Kh StudineMILF Hvis man er mand nok til at booke en GP'er, så er man også mand nok til at aflyse hvis det bliver nødvendigt. Ikke at aflyse er mangel på respekt for de kvinder der yder utroligt meget for at glæde os. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roxanne 85 Skrevet 24. Januar, 2017 aarhussyd skrev, for 2 timer siden: Dette forum går jo netop ud på at "hænge folk ud" for gode el. dårlige oplevelser.. så, uden dit profil navn på Sugardaters antager jeg dig for at være fake Skeptisk som du er, håber jeg du stadig kan nyde skrivelsen, for om ikke for formuleringen, og så er du jo med i debatten nu. Jeg tror du lidt er ude efter at provokere lidt, det er Fair, men vil jo aldrig ændre hverken din eller min opfattelse og mening. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 212 Skrevet 24. Januar, 2017 Jeg føler med dig, men der er godt nok mange svindlere og mange med urealistisk høje forventninger på Sugardaters, og det er nok med til at gøre mændene mere overfladiske. Jeg er selv flov, når jeg ikke kan overholde en aftale, eller hvis jeg alligevel ikke kan finde tid nogle uger i træk, og jeg kunne ikke finde på at udeblive fra en aftale uden afbud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 24. Januar, 2017 aarhussyd skrev, den 23/1/2017 at 16:17: Min kyniske vurdering er at det er fri fantasi ! når sugarbabes bliver omtalt / hængt ud her inde er det altid med profil navn - denne person har ikke skrevet sit profil navn - og "vil have frirum" - come on - hvor naive er vi herinde.. Det tager en kyniker at se en kyniker mig en romantiker at se en romantiker. Prøv at lev livet og se det der er levende og ikke kun det der handler om penge og manipulation - det er såååå meget skønnere det liv man så har Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 24. Januar, 2017 Tjaa når jeg bliver brændt af, så siger bare ærgerligt Sonny boy, der er ikke andet at sige til det, om indlægget er faktuelt eller ej gider jeg ikke spekulere i, tror at det er en pigeting at lufte sin frustrationer, og en mandeting at sige bare ærgeligt, uden at vide det konkret, så tror jeg mange mænd også brændes af, snydes bedrages af babes, i nogle tilfælde hvor der har været drysset lidt sukker....så det er grundvilkår når sex og penge mødes... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skotte 19 Skrevet 25. Januar, 2017 PhileasFogg skrev, den 23-01-2017 at 08:53: Kære Roxanne, jeg er rørt over dit følsomme indlæg, og bliver naturligvis harm over den ligegyldighed din SD udviser... Jeg har indtil fornyelig været SD i ca 5 år, har haft masse fantastiske, mindre fantastiske og enkelte dårlige oplevelser, men er stoppet nu da ligegyldigheden omkring aftaler, kommunikation og almindelig dannelse efterhånden var blevet så stor at jeg ikke længere havde lyst til at eksponere mig for disse skuffelser og uindfriede forventninger. Jeg har som dig en portion "hjerte" med i spillet - da jeg først og fremmest mener at det er een af grundpillerne i SD universet, men også fordi jeg ser pengene som "midlet" - ikke målet.. Den forudsætning mener jeg, skaber de bedste oplevelser... - for begge parter. Ville bare ytre min sympati... og ønske dig pøjpøj med fremtidige SB eventyr...;-) PF jeg er enig i at det er blevet enormt overfladisk uden hjerte, og indlevelse fik f eks i går et tilbud om to piger osv, bad om at få åbnet for fotos på den ene, taler med hende og det eneste svar jeg får, er hvor meget har i aftalt de har altså ikke talt sammen, i dag er der stadig ikke svaret , eller åbnet for fotos, det er bare en jagt på penge , og det bliver indholdsløst, og ligegyldigt 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sugardater 4 Skrevet 12. Februar, 2017 (edited) Roxanne skrev, den 22/1/2017 at 21:08: Kære daddy Jeg er træt. Jeg er træt af at vente på dig, spændt, forventningsfuld og med sommerfugle i maven, for blot at blive brændt af, pakke sommerfuglene sammen, og gå alene og trist hjem en kold januar aften. Vi har jo skrevet sammen en uge nu, aftalt alt, og du forklarede mig, hvor meget du glædede dig. Det gjorde jeg også. Virkelig. Jeg har brugt det meste af dagen på, at gøre mig smuk for dig. Jeg var tidligt oppe, så jeg kunne nå hver detalje. Jeg har fået helt ny neglelak på, har gjort hele min krop blød og barberet - for dig. Jeg skiftede tøj 4 gange, fordi jeg bare gerne vil være fin - for dig. Men nu er jeg kommet hjem.. det var en lang og kold tur for mig, for hotellet var ikke tæt på mit hjem. Og mens jeg gik der, så tænkte jeg på, om du mon tænkte på mig.. Jeg er kold, jeg er udmattet, jeg er skuffet, ked af det og vred.. For selv om, at du har fundet mig på SD, så betyder det ikke, at du blot var et nr i køen, eller at du må behandle mig, som noget mindre end et menneske. Vores præmisser er sære. Reglerne er bøjet og brækket til ukendelighed. Jeg ved, at vi hver især kan tillade os meget, og aldrig må forvente et helt reelt menneske på den anden side af skærmen. Jeg prøver at holde drømmen i live. Drømmen om de gode oplevelser, de hemmelige kys og det sjældne og forbudte venskab .. men du gør det svært for mig. Desuden er du slet ikke den første. Du er faktisk nr 3 i træk, som aldrig dukkede op, og aldrig skrev igen. Jeg ved godt, at man kan ombestemme sig, og mange uforudsigelige ting kan ske. Det er sex og det er penge.. men jeg tør godt at fortælle dig, at det er meget mere end det. https://sugardaters.dk/show?alias=mikesbike Og en mand i 30'erne fra vejle.. som har blokeret. https://sugardaters.dk/show?alias=daddy48 Her er nogle af dem Redigeret 12. Februar, 2017 af Sugardater Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 12. Februar, 2017 Roxanne skrev, den 22/1/2017 at 21:08: Kære daddy Jeg er træt. Jeg er træt af at vente på dig, spændt, forventningsfuld og med sommerfugle i maven, for blot at blive brændt af, pakke sommerfuglene sammen, og gå alene og trist hjem en kold januar aften. Vi har jo skrevet sammen en uge nu, aftalt alt, og du forklarede mig, hvor meget du glædede dig. Det gjorde jeg også. Virkelig. Jeg har brugt det meste af dagen på, at gøre mig smuk for dig. Jeg var tidligt oppe, så jeg kunne nå hver detalje. Jeg har fået helt ny neglelak på, har gjort hele min krop blød og barberet - for dig. Jeg skiftede tøj 4 gange, fordi jeg bare gerne vil være fin - for dig. Men nu er jeg kommet hjem.. det var en lang og kold tur for mig, for hotellet var ikke tæt på mit hjem. Og mens jeg gik der, så tænkte jeg på, om du mon tænkte på mig.. Jeg er kold, jeg er udmattet, jeg er skuffet, ked af det og vred.. For selv om, at du har fundet mig på SD, så betyder det ikke, at du blot var et nr i køen, eller at du må behandle mig, som noget mindre end et menneske. Vores præmisser er sære. Reglerne er bøjet og brækket til ukendelighed. Jeg ved, at vi hver især kan tillade os meget, og aldrig må forvente et helt reelt menneske på den anden side af skærmen. Jeg prøver at holde drømmen i live. Drømmen om de gode oplevelser, de hemmelige kys og det sjældne og forbudte venskab .. men du gør det svært for mig. Desuden er du slet ikke den første. Du er faktisk nr 3 i træk, som aldrig dukkede op, og aldrig skrev igen. Jeg ved godt, at man kan ombestemme sig, og mange uforudsigelige ting kan ske. Det er sex og det er penge.. men jeg tør godt at fortælle dig, at det er meget mere end det. Kan sagtens følge dig i det du skriver. Har alt alt for ofte prøvet det samme, men desværre bare som sugar daddy. der er bare så meget useriøsitet på det sted, og er virkeligt synd for de piger der rent faktisk er seriøse, og mener det de skriver og aftaler.. Hvor ville jeg ønske at en pige som dig boede på disse kanter (Esbjerg) for i er virkeligt en mangelvare. Håber ikke du har mistet modet helt, og at du trods alt får mange gode og dejlige oplevelser fremover. knus Youngatheart PS: Super godt skrevet forøvrigt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 13. Februar, 2017 aarhussyd skrev, den 23/1/2017 at 16:17: Min kyniske vurdering er at det er fri fantasi ! når sugarbabes bliver omtalt / hængt ud her inde er det altid med profil navn - denne person har ikke skrevet sit profil navn - og "vil have frirum" - come on - hvor naive er vi herinde.. Nå for pokker..var det lige dig aarhussyd. Sjovt nok at du lige netop dukker op med så "smukt" et indlæg. ;-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 13. Februar, 2017 PhileasFogg skrev, den 24/1/2017 at 08:04: Roxanne, jeg er fuldstændig enig i dine betragtninger! Dog, mht forskellen mellem SB og GP.... Jeg forstår udemærket at mange mænd har svært ved at se forskellen... Sugardating universet synes jeg, er desværre blevet gennemsyret af en GP "ånd" hvor essensen efterhånden er økonomi/modydelse, fremfor oplevelse/fordybelse. For at give et eksempel - Jeg fik i sin tid en mail fra en SB som havde fundet et par Hilfiger støvler kr 2.400 som hun gerne ville have... Hun foreslog derfor at vi skulle mødes på kundetoilettet i selve butikken for at udføre akten, hvorefter jeg så kunne akkompagnere hende op til kassen for at betale disse støvler... Da jeg høfligt afslog, fik jeg en sviner tilbage og blev anklaget for at ødelægge det for andre SDer og at jeg tillige ikke havde forstået sugardating konceptet... Afslutningsvis vil jeg dog ikke lægge skjul på, at jeg savner min SD tid - der var også rigtig mange dejlige og spændende oplevelser.. PF Kan absolut kun give dig ret i det du skriver. Sugardating har taget lidt overhånd. I mine tanker er sugardating ikke det samme som en glædespige. Jeg tror naivt på at de gør det fordi de elsker sex, og kombinerer det med sugar (penge/gaver). Men de yngre piger på stedet går fuldstændig amok alt for ofte, og forlanger horrible beløb/gaver for en halv times hygge (nærmest efter et stopur), og der ryger kæden af for mig, hvor jeg pludseligt står med luksus glædespiger (tror de selv), og hele konceptet er kørt af sporet. Personligt har jeg selv 2 faste piger (med hver deres kvalifikationer), som begge helt klart gør det af glæden for sex, og det gode selskab med hyggesnak osv, uden skelen til et minutur der står og tikker. Hos begge piger var første gangs besøget aftalt til 1000kr, og hvis kemien var til stede, ville de efterfølgende besøg koste 700 kr. Det synes jeg viser tegn på at det ikke kun er for pengenes skyld, men også fordi de elsker både hyggen, sexen, og samværet som en helhed. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg