Hop til indhold
Hank40

Victoria Varde

Recommended Posts

Okay jeg ville personligt ikke besøge hende her, der er simpelthen for mange alarmklokker, døgnåbent er en af dem og 600 kroner for en time hvor normal prisen ligger på 1800-2100.

og tydeligt google translate hold nu op hold dig væk, jeg ville i hvert fald

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det lyder som en letsindig satsning, og er det sikkert også, men ved man, at forgængeren Christy på samme adresse og til samme pris overraskede flere brugere positivt, så er der jo altid en chance... og i det lys giver trådstarters spørgsmål god mening.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/56844-cristy-søndergade-13a-varde/#comment-453450

mvh

Jesse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slankevictoria
Romantikeren skrev, den ‎21‎-‎01‎-‎2017 at 21:53:

Okay jeg ville personligt ikke besøge hende her, der er simpelthen for mange alarmklokker, døgnåbent er en af dem og 600 kroner for en time hvor normal prisen ligger på 1800-2100.

og tydeligt google translate hold nu op hold dig væk, jeg ville i hvert fald

that's your choice sorry that I can't write danish and because I have open 24 doesn't mean that I dont do any thing else I just try to meet the customer at the time that is good for him but it's up to you sorry that you will miss me

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slankevictoria
Pinkman skrev, den ‎21‎-‎01‎-‎2017 at 22:52:

Ja, det lyder som en letsindig satsning, og er det sikkert også, men ved man, at forgængeren Christy på samme adresse og til samme pris overraskede flere brugere positivt, så er der jo altid en chance... og i det lys giver trådstarters spørgsmål god mening.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/56844-cristy-søndergade-13a-varde/#comment-453450

mvh

Jesse

thanks for your kind words and I try to give good service

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slankevictoria skrev, for 30 minutter siden:

thanks for your kind words and I try to give good service

I might come by Varde very soon......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slankevictoria
Hank40 skrev, for 24 minutter siden:

I might come by Varde very soon......

hi Hank40

your are very welcome and I will do my very Best that the time will be hot and relaxing

Del dette indlæg


Link til indlæg

har haft travlt og har først set denne tråd nu. Jeg har været hos slanke victoria i varde var usikker hvad jeg skulle forvente da hendes annonce på side 6 er lidt hvor alarm klokkerne ringer som også er nævnt her. Men her blev fordommene gjort til skamme. Det er helt sikker victoria på billederne og hun var sød og smilende hun fandt hurtig menu kortet frem og jeg valgte 1 time til 600 kr

for mig er hendes ben bare dejlige rigtige lange ☺ hun er tynd uden at være total spinkel og jeg vil gætte på b skåle vi havde en dejlig stund sammen uden at komme i for mange detaljer.

ville jeg komme igen tja det vil jeg ikke afvise hvorfor jeg er lidt tøvende er at victoria ikke kysser og det føler jeg for mig manglet i min verden hvor det for andre intet betyder

men helt sikker valuta for pengene føler jeg pas godt på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg i dag hos Victoria. Prisen var 1000 for en ½ time og ikke 600 for en time.

Pigen er for slank (mager) efter min smag og derfor burde jeg være gået igen. Havde en lidt halvflad oplevelse, hvilket nok mere skyldes mig end hende. Der manglede ikke iver eller imødekommenhed fra hendes side og hun havde ikke travlt. Hun var bare ikke min type kvinde, kan jeg se nu i bagklogskabens lys.

D

Del dette indlæg


Link til indlæg

For tiden er mit max for en halv time 1000 kr.

Min dårligste oplevelse sidste år betalte jeg 1100 kr for en halv time.

Den bedste oplevelse kostede 700 kr for 2 timer.

Jeg kan klart ikke genkende, at man skal betale 1800-2100 som normal timepris

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slankevictoria
deerhunter skrev, den ‎01‎-‎02‎-‎2017 at 22:04:

Var på besøg i dag hos Victoria. Prisen var 1000 for en ½ time og ikke 600 for en time.

Pigen er for slank (mager) efter min smag og derfor burde jeg være gået igen. Havde en lidt halvflad oplevelse, hvilket nok mere skyldes mig end hende. Der manglede ikke iver eller imødekommenhed fra hendes side og hun havde ikke travlt. Hun var bare ikke min type kvinde, kan jeg se nu i bagklogskabens lys.

D

look at my name that shot not be a suprice for you about my body ..... I enjoy the time but i am sorry that you ditten get what your want i tray my best evry time to give the best service about the price i have a menu cart where the prices stand i ask you menny times what you want on the menu i have hafe a houer for 1000 yes but right now i have 1 houer for 600 if you chose hafe a houer its your choice not mine your ditten want the speciel offer so wat can i do

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slankevictoria
Den grå skrev, den ‎01‎-‎02‎-‎2017 at 23:07:

For tiden er mit max for en halv time 1000 kr.

Min dårligste oplevelse sidste år betalte jeg 1100 kr for en halv time.

Den bedste oplevelse kostede 700 kr for 2 timer.

Jeg kan klart ikke genkende, at man skal betale 1800-2100 som normal timepris

so you see my speciel offer of 1 houre is aceptable for you the high prices your talking about is danish girls if your think ther prices is to high then you have to take it whit them

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Åbenbart siger menykortet....en halv time til 1000 kr, tilbud på 1 time til 600 kr hmmmm det er da et tibud der vil noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slankevictoria
Thai style skrev, for 14 timer siden:

Do you still have 1 hour for 600 kr? do you have shower? do you shower with your customers?

yes i still have 1 hour for 600 and i have shower but dont shower whit clients

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slankevictoria
Grækeren skrev, den ‎04‎-‎02‎-‎2017 at 15:54:

Åbenbart siger menykortet....en halv time til 1000 kr, tilbud på 1 time til 600 kr hmmmm det er da et tibud der vil noget.

the menu card was in the house i have chosen to make the speciel offer that fit me

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Victoria i går.   Aftalt en time til 600 + 200 mere, da jeg spurgte til GFE.Blot synet af hendes krop gjorde,at jeg måtte have glæden af gensidig blid,tillidsskabende kontakt.

Stor tak til Victoria for en uforglemmelig time i hendes varme univers.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også sige god for hende. Sød og dejlig chokoladebrun pige, som oven i købet taler udmærket engelsk. Meget slank, det skal der ikke herske tvivl om, men med en smuk krop. Hun virkede lidt mut ved ankomsten, og i lang tid følte jeg, at det for hende kun var noget, der hurtigt skulle overstås, men hun blødte op, og pludselig var hun smilende og glad og lige til at kysse - hviilket hun dog ikke tillader. Ikke på munden i hvert fald. Hun vidste dog ikke noget om forårstilbuddet til 600 kr, og jeg føler mig ikke helt overbevist om, at det er hende selv, der har skrevet indlæggene i denne tråd. Jeg endte med at give hende 1000 kr, og tror vi havde næsten en time sammen. Jeg lægger vægt på at hygge mig med GP'en og snakke med hende, og også på det punkt gav Victoria mig en dejlig oplevelse. That'a girl, Victoria. Vær sød og blid ved hende - det lægger hun vægt på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...