Hop til indhold
Mildur

Cristy Søndergade 13A Varde

Recommended Posts

Har længe gået og kigget på hende her:

http://side6.dk/resultatside/?q=christy

Her til morgen fik jeg så lejlighed til at besøge hende.

Jeg skal lige sige, at jeg intet kendskab har til stedet. I andre tråde kan jeg se at det har et halvdårligt renomme, men jeg oplevede det som... bare et sted.

Hun svarer på telefon, taler engelsk. Men besvarer ikke SMS og mail. Egentlig synes jeg det er fedest at lave SMS-aftaler. SÅ ved man hvad der er aftalt. Men her tog jeg så chancen.

Billederne af hende er nogenlunde vellignende- omend hun er lidt "dullet" op på billederne. Jeg synes hun er en kvinde der lige præcis ikke skal "dulles" op-  det gør ikke noget godt for hende. Jeg kom meget tidligt på morgenen, og fik hende helt frisk fra nattesøvnen. Og det tiltaler så min smag, en kort chemise, morgenhår- skøn og kvindelig. Vi brugte lang tid på soft sengehygge. Jeg er generelt så hamrende fascineret af kvindekroppe, så jeg kan bruge laaang tid på at føle, kramme, kysse og massere. Og her passede kemien så bare, fornemmede jeg. Jeg havde en klar fornemmelse af af hun nød at være afslappet, modtagende. Der blev plads til både lidt smågrinen og afslapapning uden ord. Og med knepperi ind imellem, men det var ikke her den store oplevelse lå for mig. Efterfølgende lidt småsnakken, endda af mere privat karakter som jeg ikke synes det er rimeligt at referere i et offentligt forum.

Kommer jeg igen: Jeg synes jeg fik noget rigtig fint med fra hende, så ja. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, skulle ikke betale ekstra ydelser. Hun tilbød en sød lille dildopakke- altså til hende selv. Efterfølgende tænkte jeg at den kunne jeg egentlig godt have taget med, den havde passet fint ind i vores opsætning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er af hende. Men som jeg skriver, "dullet op". Hendes bryster er store og dejlige. Skal dog lige sige at hun har haft noget bøvl med brystvorterne, så de var meget ømme. Hun bad om at de fik nogenlunde fred, hvilket jeg respekterede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så kan jeg da lige tilføje, at de billeder der ligger på sexpiger.dk af Christy på samme adresse IKKE ligner. Et par af dem kan i bedste fald være taget for 10 år siden, et par af dem er slet ikke hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Holm69 skrev, for 2 timer siden:

Okay hvad tog hun for den der dildo pakke?. Og ved du hvor lang tid hun er i varde ?

200 kr for dildopakke som jeg lige husker det.

Ved ikke hvor lang tid hun er i Varde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte i dag Christy. Ankom uanmeldt ved frokosttid og blev lukket ind af en dejlig kvinde med gevaldigt store bryster. Jeg synes 600 for en time er for lidt, så jeg gav hende de 800 jeg havde. Vaskede hænder og hun vaskede missen.

I sengen ville hun rigtig gerne røres og kæles ved - især brysterne. Vorterne er svære at finde på de store brune areoler, og svære at gøre stive. Men hun var vild efter at få dem nulret og slikket. Det samme med missen. Først lå hun på ryggen 10 min og slikkede hende og kælede hendes meloner. Derefter en 69, hvor jeg lå nederst. Hun praktisk talt masede missen ned i mit ansigt og jeg kæmpede for at få vejret og for at få hende til at komme. Hver gang jeg flyttede mine hænder ned på hendes bagdel og at kontrollere begivenhederne lidt og sikre, at jeg fik luft, så flyttede hun dem tilbage til sine store brune nødder ;-) En lidt sjov forestilling. Alt i mens hun guffede løs på min sjover - desværre med kondom.

Hun kunne ikke komme og efter ½ time gav vi op (og jeg fik ilt igen). Så red hun mig og med den foregående behandling kom jeg efter ½ min. Så højlydt at hun lagde hånden på min mund og grinede.

Derefter lidt afslappet snak og nusseri. Jeg hjalp hende med hendes mobil med diverse. Når jeg ligger ved en nøgen storbarmet kvinde, så bliver jeg hurtigt klar igen. Det bemærkede hun og spurgte - you want to fuck again ? og grinede.  På med ny gummi og jeg tog hende hårdt forfra, fra siden og doggy. Gik derfra dobbelt tømt efter 45 min.

Dejlig kvinde og dejligt at have god tid. Kommer bestemt igen :-)

D

Del dette indlæg


Link til indlæg
deerhunter skrev, 1 time siden:

Besøgte i dag Christy. Ankom uanmeldt ved frokosttid og blev lukket ind af en dejlig kvinde med gevaldigt store bryster. Jeg synes 600 for en time er for lidt, så jeg gav hende de 800 jeg havde. Vaskede hænder og hun vaskede missen.

I sengen ville hun rigtig gerne røres og kæles ved - især brysterne. Vorterne er svære at finde på de store brune areoler, og svære at gøre stive. Men hun var vild efter at få dem nulret og slikket. Det samme med missen. Først lå hun på ryggen 10 min og slikkede hende og kælede hendes meloner. Derefter en 69, hvor jeg lå nederst. Hun praktisk talt masede missen ned i mit ansigt og jeg kæmpede for at få vejret og for at få hende til at komme. Hver gang jeg flyttede mine hænder ned på hendes bagdel og at kontrollere begivenhederne lidt og sikre, at jeg fik luft, så flyttede hun dem tilbage til sine store brune nødder ;-) En lidt sjov forestilling. Alt i mens hun guffede løs på min sjover - desværre med kondom.

Hun kunne ikke komme og efter ½ time gav vi op (og jeg fik ilt igen). Så red hun mig og med den foregående behandling kom jeg efter ½ min. Så højlydt at hun lagde hånden på min mund og grinede.

Derefter lidt afslappet snak og nusseri. Jeg hjalp hende med hendes mobil med diverse. Når jeg ligger ved en nøgen storbarmet kvinde, så bliver jeg hurtigt klar igen. Det bemærkede hun og spurgte - you want to fuck again ? og grinede.  På med ny gummi og jeg tog hende hårdt forfra, fra siden og doggy. Gik derfra dobbelt tømt efter 45 min.

Dejlig kvinde og dejligt at have god tid. Kommer bestemt igen :-)

D

Smag og behag- og kemi, kan jo være forskellig. Men jeg synes jeg kan genkende det meste du skriver i din beretning. Så jeg er helt enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 9 minutter siden:

Kan i sige lidt om hendes krop / figur......hun er lidt svær at bedømme i størrelse ud fra billederne.

Jeg tror billederne (dem der er på annoncen lige pt.) er af ældre dato. Og jeg er i det hele taget i tvivl om de er ægte. Jeg husker hende som mere mørk i huden (positivt for mig).

Brysterne på billederne ser meget rigtige ud. Fyldige og lækre. Hendes krop er også fyldig, ikke udpræget løs, men fyldig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har lidt på sidebenene, hvilket er ganske tiltalende. Bagdelen er ikke stor, men fast og har måske fået lidt hjælp der - også. Brysterne er jo dejlige og nærmest udenfor skala. En dygtigere kirurg kunne nok have lavet et flottere resultat og bevaret fuld følelse til hendes "nippels" (der var et eller andet, der ikke var, som det skulle være - selvom hun var følsom). Læberne er fyldige og mulige at lokke et kys ud af :-) De holder desuden godt fast om vilddyret, når hun giver blow. Alt i alt en dejlig kvinde.

D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, den 15/6/2016 at 08:38:

Jeg tror billederne (dem der er på annoncen lige pt.) er af ældre dato. Og jeg er i det hele taget i tvivl om de er ægte. Jeg husker hende som mere mørk i huden (positivt for mig).

Brysterne på billederne ser meget rigtige ud. Fyldige og lækre. Hendes krop er også fyldig, ikke udpræget løs, men fyldig.

Hvor meget markere er vi ude i?Kipketer-sort eller Remee-brun?

Del dette indlæg


Link til indlæg
mrboobsnow skrev, for 7 timer siden:

Hvor meget markere er vi ude i?Kipketer-sort eller Remee-brun?

Nu har jeg aldrig set nogen af de to herrer i dæmpet sovekammer-belysning. Men sådan en mellemting vil jeg mene :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var atter et lille besøg hos denne dejlige kvinde.

Ankom kl 9 og selvom der stod et par karl-smart biler udenfor, var hun ganske fri og villig :-) Gav hende 800, for 600 er for luset for en time. Der var kram og gensyn og det er altid dejligt. Jeg spurgte hende, om hun aldrig gav blow uden, hvortil hun svarede "yes, if you pay more". Så 200 skiftede hænde og jeg fik et super godt blow uden, hvor intet blev glemt. Slikke-pinden var voldsomt stiv og eksplosionsfarlig, så da hun efter 15 min satte først gummi på og derefter sig selv på, kom jeg hurtigt. En stram mis og et par voldsomme store bryster i ansigtet er guf !!

Så lå vi lidt og hyggede og kælede. Hun pillede og snart var jeg klar igen. Jeg tog hende doggy og da hun begyndte at kæle med sig selv, tog jeg hende i side-missionær, så hun kunne kæle videre med sig selv og jeg med hendes bryster, samtidigt med at vi bollede. Det gjorde vi i ca. 20 min i højere og højere tempo, desværre uden at hun kom. Men hellere det, end at hun faker.

Vi slappede lidt af og snakkede. Og jeg var egentlig klar til at gå. Men da hun så vendte bagdelen til mig og stødte bagud, var jeg solgt :-) Ind med den regnfrakkeklædte fyr og med en hånd på hendes bagdel og en anden begravet i hendes brune kokos-nødder, kom jeg atter efter et par minutters motionering.

Gik derfra efter knap en time, hvor hverken hun eller jeg havde travlt. Sjældent (i hvert fald indenfor de seneste år) har dele af mig fået så meget motion ;-)

D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ringede til hende her til aften, spurgte så om super fransk kostede ekstra i den time til 600,-  hun tilbød da i hvert fald dansk uden til 200,- ekstra :/  Det var lidt nedtur at høre da jeg selv er vild med at give fransk til pigen, men det føler jeg ikke rigtig for mere....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Christy- sød ung pige, vil vurdere sidst i tyverne - brysterne er dejlige store , dig lidt for faste, men hun har ikke noget imod noget opmærksomhed på dem - fik et bad inden og efter og lidt god snak - selve akten var ok og kom 2 gange - det var ret varmt i rummet og hun ville gerne have jeg lavede arbejdet. 

Hun fik 800 da 600 som nogen skriver er latterligt lidt for 1 time.

absolut et af de bedre fund - sød og pæn, let til grin - men følte ikke rigtig kemien var der - men det går jo begge veje - kunne godt finde på at besøge hende igen 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt hende. Kemien var der bare ikke,  så trods en pæn og dejlig pige,  var det ikke en fantastisk oplevelse. Men til 600kroner klager jeg heller ikke - jeg fik taget trykket, og kan klare mig til næste gang, jeg får lyst til et godt stykke kød.

PS - de bryster var STORE

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen

Jeg har også haft fornøjelsen af Christy i går lørdag :) - og det var VALUE FOR MONEY :)

Lad os være enige om dette: Hun er en sød sjæl, ligesom vikingekongen vil jeg også vurdere hende til at være sidst i tyverne, og lys og positiv af sind. 

Enkelte kg for meget, men det til trods stadigvæk dejlig fast og stram krop.

Let at tale med, og modtagelig for de ønsker jeg havde for den time (50 min) jeg var hos hende :)

Et dejligt BJ - efterfulgt af en udløsning som var markant og gjorde glad.

Brysterne: JA de er store og de er 100% naturlige, ingen fysiske indgreb hos hende. Og så er hendes brystvorter følsomme, så hun prøver på at beskytte dem lidt så det ikke stikker af for hende ;)

Kan sagtens være jeg kommer der igen!

Og for 600 kr.? Når man ved hvad man ellers kan få for det beløb, så er det et FUND TIL PENGENE!

Det giver også mulighed for at lægge lidt ekstra hvis man synes det har været godt ;)

God fornøjelse :)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...