Hop til indhold
Guest Sweex

Se mig, jeg har en stor pikkemand ???

Recommended Posts

Bertolt Brecht skrev, Lige nu:

Ork min er 48,7, du skal du bare drikke .mere

Kender det. Ved ikke hvor mange piger jeg i min fuldskab har forulempet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Prinz skrev, for 50 minutter siden:

Kvinder der sælger sex bruger sjovt nok billeder der er taget "fra en god side på en god dag" eller ligefrem af andre der er bedre skåret end dem selv. Så selvfølgelig er det helt iorden at skrive i sin anmeldelse om det man møder lever op til det som man stilles i udsigt ;) 

Jeg er ikke selv tilhænger af at beskrive stramhed i anmeldelser og gør det ikke selv. Men jeg har måttet sande at det ganske enkelt HAR betydning for en del mænd der køber sex. Jeg må derfor sige at jeg hælder til at det er ok at skrive om det, når det i så udpræget grad har betydning.

Har svært ved at forstå, at det overhovedet skal diskuteres, at der laves anmeldelser på dette anmeldelsesforum. :-) det er op af bakke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bertolt Brecht skrev, for 1 minut siden:

Beklager 48,7 er min IQ, jeg kobler en respirator til når jeg skal skrive, ellers kniber det med at trækkr vejret samtidigt

Så forstår jeg bedre

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 19 minutter siden:

Kender det. Ved ikke hvor mange piger jeg i min fuldskab har forulempet

En anerkendt metode, er at omdefinerer meter systemet, så skal man enten bombe en bygning i Paris, hvor de opbevarer reference målebåndet, eller blot klippe 5-10 cm af sit eget målebånd, alt efter temperament.......... shit de shots slår hårdt .......

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 4 timer siden:

Mange fyre/mænd har meget høje tanker om deres ven dernede :) langt størsteparten jeg har været i nærkontakt med, har nok 14-16 cm at gøre godt med, og en del mindre end det, men i deres øjne kan den jo godt opfattes som 20-25 cm !! 

- og som de fleste ved, er en stor svupper ikke nødvendigvis ensbetydende med at ejermanden kan bruge den til noget der er værd at skrive hjem om ;)

Kære DK fyr 34:)

- et godt skriv fra dig med dine observationer om mænds pikke.

Mener jeg kan bekræfte dine udsagn?!?!  -  ja nu skal du høre : for nogle år siden havde jeg en kæreste hvor vi, 1 -2 gange/uge, var midtpunkt i gangbang i en swingerklub, og tro mig, - jeg har mht mænds pikke  - set mangt og meget forskelligt.

Det foregik i selve gangbang rummet og ofte med en hob af såvel danske som udenlandske liderlige bukke:P stående med stiv pik og utålmodige efter at få den dyppet i kærestes fisse:wub:

Nu er det også sådan, at jeg tidlig i min ungdom startede med en håndværkeruddannelse hvor en tommestok indgår som et nødvendigt værktøj - dvs  måle - måle - måle --- efterhånden indøves ganske enkelt også med "øjemål",:shock: at vurdere,  altså sådan cirka, længde/bredde/afstande/osv.

Det skete jo også under disse gangbang, at jeg selv blev trængende efter min kærestes fisse og stod i køen med stiv pik - og jeg kender da så sandelige min egen længde/omkreds. Og med al det om et øvet "øjemål" og min egen størrelse, så mener jeg faktisk at kunne bekræfte : at mange har 14 - 16 cm  og en del flere har mindre end det.

Jeg erindrer kun en ældre dansker med mega svaber og godt tyk pik  - men det hjalp ham sgu ikke meget - den nægtede at rulle sig ud i fuldt flor --- han kunne ikke få den ind, og kneppe kunne han slet ikke!!!! - så om bagest i køen igen - og igen slap - og igen slap  - kom igen næste uge makker. Han var skide irriterende fordi han optog plads og tid, og han forstod ikke en brik af det, så efter nogle aftener bortviste jeg ham permanent fra gangbang rummet.

Så ordsproget hellere en lille og vågen end en stor og doven det har jeg da oplevet blandt deltagere i gangbang med min kæreste.

Det er langt vigtigere, at de mandlige deltagere er i stand til, at gennemføre et ordentlig samleje (som også kan være råknep) -  det er måden det gøres på!!  og faktisk synes jeg voksne mænd er de bedste  - og det kan vel ikke forbavse.

Mht hvor meget mænd studerer:shock: hinandens udstyr, så ved jeg det simpelthen ikke. Det er ikke noget jeg selv bruger mange tanker på, og for mit eget vedkommende blev det meget hurtigt "hverdag" på en helt anden måde, nemlig at holde styr flokken af liderbukke, desværre --  alt for få kender betydningen af ordet pli 

Så når jeg læser om piklængder på over 18 - 19 cm    -  tja -   er vedkommende nu også helt sikker på han har styr på den rigtige måleteknik + måske nye briller + ærlighed + højere selvværd  - - ;):)

Mange hilsner

Nyder livet 

- og et vellykket gangbang ????   -  " når hun humpede hjem på æggestokkene med et fedt smil i hele femøren :)

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 47 minutter siden:

Kære DK fyr 34:)

- et godt skriv fra dig med dine observationer om mænds pikke.

Mener jeg kan bekræfte dine udsagn?!?!  -  ja nu skal du høre : for nogle år siden havde jeg en kæreste hvor vi, 1 -2 gange/uge, var midtpunkt i gangbang i en swingerklub, og tro mig, - jeg har mht mænds pikke  - set mangt og meget forskelligt.

Det foregik i selve gangbang rummet og ofte med en hob af såvel danske som udenlandske liderlige bukke:P stående med stiv pik og utålmodige efter at få den dyppet i kærestes fisse:wub:

Nu er det også sådan, at jeg tidlig i min ungdom startede med en håndværkeruddannelse hvor en tommestok indgår som et nødvendigt værktøj - dvs  måle - måle - måle --- efterhånden indøves ganske enkelt også med "øjemål",:shock: at vurdere,  altså sådan cirka, længde/bredde/afstande/osv.

Det skete jo også under disse gangbang, at jeg selv blev trængende efter min kærestes fisse og stod i køen med stiv pik - og jeg kender da så sandelige min egen længde/omkreds. Og med al det om et øvet "øjemål" og min egen størrelse, så mener jeg faktisk at kunne bekræfte : at mange har 14 - 16 cm  og en del flere har mindre end det.

Jeg erindrer kun en ældre dansker med mega svaber og godt tyk pik  - men det hjalp ham sgu ikke meget - den nægtede at rulle sig ud i fuldt flor --- han kunne ikke få den ind, og kneppe kunne han slet ikke!!!! - så om bagest i køen igen - og igen slap - og igen slap  - kom igen næste uge makker. Han var skide irriterende fordi han optog plads og tid, og han forstod ikke en brik af det, så efter nogle aftener bortviste jeg ham permanent fra gangbang rummet.

Så ordsproget hellere en lille og vågen end en stor og doven det har jeg da oplevet blandt deltagere i gangbang med min kæreste.

Det er langt vigtigere, at de mandlige deltagere er i stand til, at gennemføre et ordentlig samleje (som også kan være råknep) -  det er måden det gøres på!!  og faktisk synes jeg voksne mænd er de bedste  - og det kan vel ikke forbavse.

Mht hvor meget mænd studerer:shock: hinandens udstyr, så ved jeg det simpelthen ikke. Det er ikke noget jeg selv bruger mange tanker på, og for mit eget vedkommende blev det meget hurtigt "hverdag" på en helt anden måde, nemlig at holde styr flokken af liderbukke, desværre --  alt for få kender betydningen af ordet pli 

Så når jeg læser om piklængder på over 18 - 19 cm    -  tja -   er vedkommende nu også helt sikker på han har styr på den rigtige måleteknik + måske nye briller + ærlighed + højere selvværd  - - ;):)

Mange hilsner

Nyder livet 

- og et vellykket gangbang ????   -  " når hun humpede hjem på æggestokkene med et fedt smil i hele femøren :)

Godt skrevet !!! - og meget velformuleret :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nis skrev, for 4 timer siden:

Man kan bare tage en lineal eller et målebånd og bum... længden er verificeret.

Et målebånd er bedre, speciel hvis man starter i røvhullet og måler derfra. Prøv det - Det giver nogle dejlige store mål for pikkemand. Gennemsnit dybden på en skede ligger på 7-til 10 cm. sååå hvis hvis nydelsen ligger i skeden behøver man nok ikke en pik på de berømte +20 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er den for lille laver man starter man bare med at "propellen" og så griner hun. Herefter kører man "propellen helt ind i "Hangaren" så forstummer grinet. Stønner ikke højt nok, så tag en flykaptajn hat på knolden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår nogen gange godt de mænd med en pik over gennemsnittet finder det nødvendigt at skrive i anmeldelsen.. Jeg ved det selv fra de mænd med store tissemænd jeg har været sammen med.. De er faktisk tit ærgerlige over det fordi de aldrig kan kneppe helt igennem og altid skal passe på..

Jeg har tit hørt "er du godt klar over du er den eneste der har kunne klarer det på den måde".. Og nu skal det ikke opfattes hverken som en salgsteknik eller som om jeg ikke kan lide gennemsnitlige og små tissemænd for generelt elsker jeg dem bare uanset størrelse.. Hahaha.. 

Men jeg tænker at det vel et eller andet sted må være dejligt for de mænd der har problemer med at finde en pige der kan klarer det at så få at vide at den pige (som anmeldelsen handler om) er en mulighed uden at direkte skulle skrive til en fremmed mand og spørge på størrelsen af pikken.. Hahaha..

Der er selvfølgelig nok nogen der overdriver eller pynter på sandheden.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 9 timer siden:

Jeg tror mange måler deres pik med den samme lineal som de måler de fisk de fanger. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg hedder i virkeligheden Roberto og kommer fra Mexico. (Ja jeg er god til dansk) Kunne aldrig drømme om at nævne min penis-størrelse i en anmeldelse. Ønsker jo ikke at give jer andre mænd mindreværds-komplekser eller skræmme pigerne væk. ;)

Roberto

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 19 timer siden:

Hold nu. Jeg kan ikke forhindre folk i at skrive en anmeldelse, men jeg kan og vil frabede mig det og jeg kan og vil, informere kunden om at han ikke kan besøge mig igen.

Der vil være grund til at jeg ikke besøger dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 19 timer siden:

Hold nu. Jeg kan ikke forhindre folk i at skrive en anmeldelse, men jeg kan og vil frabede mig det og jeg kan og vil, informere kunden om at han ikke kan besøge mig igen.

Dobbelt post! 

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 28 minutter siden:

Der vil være grund til at jeg ikke besøger dig. 

Og det er også helt i orden :) jeg selektere på mange faktorer for at få en god oplevelse, dette er en af dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Claire skrev, for 21 timer siden:

Skal det forståes som dem som har skrevet en anmeldelse af dig ikke er velkomne længere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 1 minut siden:

Skal det forståes som dem som har skrevet en anmeldelse af dig ikke er velkomne længere?

Eh det er jo lidt svært at sige, der er jo flere anmeldelser af mig og ofte er det pga fejlkommunikation mellem mig og personen og en enkelt gang ved jeg ikke hvem personen var.
Hvis jeg specifikt har bedt en person om ikke at gøre det og han er ligeglad og gør det alligevel, så skal han ikke besøge mig igen, så har han ikke respekteret mig og mine grænser og så er det egentlig ligemeget, hvor positivt anmeldelsen måtte være. Det er vel forståeligt nok, er det ikke? :) Tillid er vigtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Claire skrev, for 1 minut siden:

Eh det er jo lidt svært at sige, der er jo flere anmeldelser af mig og ofte er det pga fejlkommunikation mellem mig og personen og en enkelt gang ved jeg ikke hvem personen var.
Hvis jeg specifikt har bedt en person om ikke at gøre det og han er ligeglad og gør det alligevel, så skal han ikke besøge mig igen, så har han ikke respekteret mig og mine grænser og så er det egentlig ligemeget, hvor positivt anmeldelsen måtte være. Det er vel forståeligt nok, er det ikke? :) Tillid er vigtigt.

ok på den måde. Har ikke læst 3 siders indlæg om ligegyldigheder igennem så konteksten er nok misset.

Frabeder Courtisanen sig en anmeldelse skriver man velsagtens kun anmeldelsen hvis man er utilfreds med besøget. Og så er det jo ligegyldig om man er velkommen fremadrettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, Lige nu:

ok på den måde. Har ikke læst 3 siders indlæg om ligegyldigheder igennem så konteksten er nok misset.

Frabeder Courtisanen sig en anmeldelse skriver man velsagtens kun anmeldelsen hvis man er utilfreds med besøget. Og så er det jo ligegyldig om man er velkommen fremadrettet.

Enig, nu har jeg naturligvis tilfredshedsgaranti, omend ingen nogensinde har benyttet sig af det (vælger at tro at alle har været tilfredse :rolleyes:
Men hvis folk ikke syntes det var super fedt, vil de nok ikke holde sig tilbage for at nævne det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex
Claire skrev, for 1 time siden:

nu har jeg naturligvis tilfredshedsgaranti

Er det så noget med at man får "klatten" tilbage, hvis man ikke er tilfreds med hvordan den blev afleveret :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 1 time siden:

Enig, nu har jeg naturligvis tilfredshedsgaranti, omend ingen nogensinde har benyttet sig af det (vælger at tro at alle har været tilfredse :rolleyes:
Men hvis folk ikke syntes det var super fedt, vil de nok ikke holde sig tilbage for at nævne det.

Kan ikke udtale mig på alles vegne - men tilfredshed her fra :)  og nej - jeg er ikke en fedterøv i hverken pekuniær eller symbolsk betydning :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex skrev, for 17 minutter siden:

Er det så noget med at man får "klatten" tilbage, hvis man ikke er tilfreds med hvordan den blev afleveret :P

Jep, hvis i brokker jer spytter jeg den lige direkte i hovedet på jer :lol: 

Highlow skrev, for 10 minutter siden:

Kan ikke udtale mig på alles vegne - men tilfredshed her fra :)  og nej - jeg er ikke en fedterøv i hverken pekuniær eller symbolsk betydning :)

Hvis du var utilfreds ville jeg nok kategorisere dig som psycho :lol: vi ses snart (og for lige at vende tilbage til topic.. High har en stor pik!)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, den ‎20‎-‎01‎-‎2017 at 19:01:

..det tænker jeg nu om alle der skriver "anmeldelser", om de så nævner pik størrelse eller ej :rolleyes:

Nu skyder du forbi mål. Det er da netop pga anmeldelserne, at denne side kan anses for værdifuld. Ellers kan jeg faktisk ikke se dens eksistensberettigelse. Hvis der så fandtes en tilsvarende side hvor kvinder anmeldte fyre som solgte tilsvarende ydelser, ville det vel være på sin plads og skrive om pikkemandens længde, højde, tykkelse mm. Jeg giver @Sweex fuldstændig ret i at det er fløjtende ligegyldigt om skriveren promoverer sit vedhæng med centimetermål osv. Jeg er interesseret i hans oplevelse med GPén. Sq ikke om hans pik er 17 meter. Jeg er tilsvarende ligeglad om folk har et HTH-køkken eller et Invita-køkken når de anmelder en ny opvaskemaskine på Trustpilot.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...