Hop til indhold
Guest Sweex

Se mig, jeg har en stor pikkemand ???

Recommended Posts

Claire skrev, Lige nu:

No harm done, jeg har aldrig været sur over det, er jo vandt til at det sker i ny og næ.. intentions matter..

Tak, men det var lige på sin plads at skrive det alligevel.. Og tak for reaktionen. Faktisk meget rart lige at have vendt det.

Nu ved hele det frække Danmark det så ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan man ikke tage lidt ud fra tidligere tråde herinde omkring størrelsen ?

Dem som har noget at byde ind med, de deltager gerne... eller dem pynter på virkeligheden :ph34r:

Dem som holder sig fra tråden... :lol:

Men i det mindste, så bliver denne tråd da længere...

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også moret mig over at pik- størrelsen er så vigtig at få med, men har indset at det er den. Og jeg er absolut ligeglad.

Som anal-begejstret, er jeg glad for min medium pik; pigerne kan sidde ned bag efter :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
kaskap79 skrev, for 1 minut siden:

20-25 cm havde nu også været rart at have i stedet for det jeg har :)

En penis reduktion kan ikke komme på tale. Foto: All Over Press

Det er simpelthen for frækt, det der!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nis skrev, Lige nu:

Det er simpelthen for frækt, det der!

Billedet stammer fra en artikel der lige er kommet på eb.dk, handler om verdens største pikkemand.

Men det var for fristende ikke at bruge billedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 29 minutter siden:

Målebånd er for mænd, hvad vægte er for kvinder :rolleyes:

Jeg bruger samme målebånd som når jeg fisker.

Så målene må være korrekte :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, 1 time siden:

Aha.. så det er en uselvisk serviceydelse for andres skyld? 

Hej Claire.

Jeg har selv lavet en enkelt anmeldelse herinde på sitet. En ganske positiv stemt én af slagsen. Jeg skrev den hovedsageligt fordi jeg havde en oplevelse, der mere eller mindre fik mig til at tabe underkæben - altså i positiv forstand.

Min egen motivation for at skrive den, var:

• Jeg synes at GP'en fortjente det.
  • Jeg ville give andre Eroguide-brugere lidt igen af den service, som jeg tidligere selv har benyttet herinde. At kunne læse lidt nærmere om en GP inden man besøger hende.
  • Og så havde jeg et eller andet sted nok også bare et behov for at dele historien, tror jeg. Og for at få den skrevet ned.
    (Jeg er generelt ret uvant på lagnerne ;))

Den bar på ingen måde præg af blær - faktisk nærmere modsat. Og synes heller ikke den var vulgært skrevet. Jeg fik ikke opfyldt noget ego-behov ved at skrive den.

Så jeg synes, i hvert fald i mit tilfælde, at det var.. ja. En uselvisk serviceydelse fra min side ;)

Når det er sagt, kan jeg godt følge dig og trådstarter i, at flere anmeldelser på sitet virker til at være skrevet, for skribentens egen skyld :)
Ja, nogle anmeldelser er jo bare en utrolig vulgær sex-novelle og intet andet, når det kommer til stykket :lol:

Claire skrev, for 55 minutter siden:

at jeg så syntes det at anmelde andre mennesker at hamrende uetisk, er selvf en anden sag.

Jeg må sige at jeg fandt det ganske naturligt for mig at skrive min anmeldelse.

Det er trods alt i forbindelse med anmeldelser, at jeg stødte på EroGuide i første omgang.
Og jeg vil da også mene at anmeldelser er en væsentlig del af konceptet herinde.

Når det er sagt, kan jeg sagtens følge dig i at det kan virke hamrende uetisk, sådan at anmelde et andet menneske af kød og blod.
Jeg synes dog at måden, hvorpå anmeldelsen er skrevet, har en hel del at sige i forhold til dette.
Men jeg håber da på at GP'erne vil gøre de besøgende opmærksomme på, hvis de ikke ønsker at blive anmeldt. Enten i annoncerne eller face-to-face. :)

Redigeret af J93

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er fandme gak at sælgere af varer eller serviceydelser skal kunne bestemme om man må sige sin mening om det man har fået i et åbent forum som dette. Sælger man noget (i tilfældet herinde en serviceydelse) så må man respektere at folk fortælle andre hvad de syntes om den oplevelse de har fået. Lur mig om ikke alverdens hustlere ville juble hvis de kunne forhindre andre i at skrive om dem.

For god ordens skyld opfatter jeg på ingen måde Claire som en hustle. Hendes anmeldelser er overvældende positive, MEN jeg syntes bestemt ikke hun skal sidde og bestemme om hun vil anmeldes eller ej.

PS: Jeg har forståelse for den irritation der kan være over at man slet ikke kan genkende den handling der beskrives i en anmeldelse ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kaskap79 skrev, for 5 minutter siden:

Billedet stammer fra en artikel der lige er kommet på eb.dk, handler om verdens største pikkemand.

Men det var for fristende ikke at bruge billedet.

Kan sagtens se det frække i en stor.. mere end 20 cm er nok sjældent, så trækker altid 6-7 cm fra dem der beretter om deres størrelse herinde. Men ham mexikaneren, der er måske alligevel lidt i overkanten :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nis skrev, Lige nu:

Kan sagtens se det frække i en stor.. mere end 20 cm er nok sjældent, så trækker altid 6-7 cm fra dem der beretter om deres størrelse herinde. Men ham mexikaneren, der er måske alligevel lidt i overkanten :-)

Jeg kan godt forestille mig at det kan blive en lidt kedelig omgang at være fyren efter ham  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinz skrev, for 4 minutter siden:

Det er fandme gak at sælgere af varer eller serviceydelser skal kunne bestemme om man må sige sin mening om det man har fået i et åbent forum som dette. Sælger man noget (i tilfældet herinde en serviceydelse) så må man respektere at folk fortælle andre hvad de syntes om den oplevelse de har fået. Lur mig om ikke alverdens hustlere ville juble hvis de kunne forhindre andre i at skrive om dem.

For god ordens skyld opfatter jeg på ingen måde Claire som en hustle. Hendes anmeldelser er overvældende positive, MEN jeg syntes bestemt ikke hun skal sidde og bestemme om hun vil anmeldes eller ej.

PS: Jeg har forståelse for den irritation der kan være over at man slet ikke kan genkende den handling der beskrives i en anmeldelse ;) 

Hold nu. Jeg kan ikke forhindre folk i at skrive en anmeldelse, men jeg kan og vil frabede mig det og jeg kan og vil, informere kunden om at han ikke kan besøge mig igen.

Redigeret af Claire

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 6 minutter siden:

Hold nu. Jeg kan ikke forhindre folk i at skrive en anmeldelse, men jeg kan og vil frabede mig det og jeg kan og vil, informere kunden om at han ikke kan besøge mig igen.

I og med at du er en af de piger der fylder mest herinde kunne din mening og det pres du lægger for dagen være med til at få "påvirkelige" sexkøbere til også at undlade at anmelde andre piger. Dette håber jeg ikke kommer til at ske!

Jeg kan for øvrigt ikke se formålet med at anmelde en pige der allerede er flittigt anmeldt, med mindre ens egen oplevelse var anderledes end den generelle opfattelse ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinz skrev, Lige nu:

I og med at du er en af de piger der fylder mest herinde kunne din mening og det pres du lægger for dagen være med til at få "påvirkelige" sexkøbere til også at undlade at anmelde andre piger. Dette håber jeg ikke kommer til at ske!

Jeg kan for øvrigt ikke se formålet med at anmelde en pige der allerede er flittigt anmeldt, med mindre ens egen oplevelse var anderledes end den generelle opfattelse ;) 

Jeg håber da at min mening påvirker i en grad, hvor mænd lige tænker sig om en gang, før de klasker sig ned og med pikken I den ene hånd, begynder at skrive om et andet menneske, give hendes udseende karaktere og rate stramheden af hendes underliv..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 1 minut siden:

Jeg håber da at min mening påvirker i en grad, hvor mænd lige tænker sig om en gang, før de klasker sig ned og med pikken I den ene hånd, begynder at skrive om et andet menneske, give hendes udseende karaktere og rate stramheden af hendes underliv..

Der er heldigvis også anmeldelser af mere sober karakter.. Sådan en som du nævner ville jeg nok ikke tage særlig seriøs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nis skrev, Lige nu:

Der er heldigvis også anmeldelser af mere sober karakter.. Sådan en som du nævner ville jeg nok ikke tage særlig seriøs.

Det var også en karikatur.. Som i dette tilfælde godt kan generaliseres ud..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 21 minutter siden:

Kvinder der sælger sex bruger sjovt nok billeder der er taget "fra en god side på en god dag" eller ligefrem af andre der er bedre skåret end dem selv. Så selvfølgelig er det helt iorden at skrive i sin anmeldelse om det man møder lever op til det som man stilles i udsigt ;) 

Jeg er ikke selv tilhænger af at beskrive stramhed i anmeldelser og gør det ikke selv. Men jeg har måttet sande at det ganske enkelt HAR betydning for en del mænd der køber sex. Jeg må derfor sige at jeg hælder til at det er ok at skrive om det, når det i så udpræget grad har betydning.

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinz skrev, for 1 minut siden:

Kvinder der sælger sex bruger sjovt nok billeder der er taget "fra en god side på en god dag" eller ligefrem af andre der er bedre skåret end dem selv. Så selvfølgelig er det helt iorden at skrive i sin anmeldelse om det man møder lever op til det som man stilles i udsigt ;) 

Jeg er ikke selv tilhænger af at beskrive stramhed i anmeldelser og gør det ikke selv. Men jeg har måttet sande at det ganske enkelt HAR betydning for en del mænd der køber sex. Jeg må derfor sige at jeg hælder til at det er ok at skrive om det, når det i så udpræget grad har betydning.

Ja det overrasker mig ikke. :rolleyes: men fortsat god aften.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vestegnen
Claire skrev, 1 time siden:

Man kan vel spørge pigen om hun er med på at hendes krop, personlighed og seksuelle færdigheder bliver kommenteret og foreviget på nettet? Og så respektere det.

Jeg var nøgen da jeg fortalte dig, at jeg ikke ønsker at blive anmeldt, så såfremt det var en forglemmelse er du selvf tilgivet :P 

Anmelder @Claire Nis' pik?  Nu bliver tråden weird :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 3 minutter siden:

Anmelder @Claire Nis' pik?  Nu bliver tråden weird :-)

Anmeldelse er for meget sagt.. hun nævnte bare at hun ikke husker den som lille... eller noget... hvilket ikke generer mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest wishbone32

At måle sin bedste ven er ganske nemt.

1: Få den ud af bukserne.

2: Mål den.

3: Læg ca 5-7cm til.

Og så har man resultatet :D hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...