Hop til indhold
Guest Trinetease

Hvad skal der til....?

Recommended Posts

Jeg har, som de fleste andre piger i branchen nok har, en klar forestilling om at især de udenlandske piger nok er vores hårdeste konkurrenter.. Også når man kigger herinde, så drejer 7 ud af 10 anmeldelser/forespørgelser sig om udenlandske piger.. Selvfølgelig kan det være fordi mange danske piger frabeder sig anmeldelser, eller de mænd der herinde besøger danske piger ikke gider lave anmeldelser..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når der nu bliver spurgt direkte om hvorfor klinikker ikke benyttes, kan jeg kun sige prisen.

Man kan sammenligne med meget som er meget billigere og selvfølgelig koster kvalitet nogle gange mere end det modsatte. Direkte sagt, så er der mange udenlandske piger som kommer på besøg i kortere perioder og forsvinder så i længere perioder eller dukker oftest ikke op igen. Disse pigen kan man få for omkring kr.  1.000-, for en time, og mage gange med diverse tillægsydelser, så prisen nemt bliver ca. det samme som på en klinik. Her er det rigtigt at man ofte bliver skuffet, men bestemt ikke altid.

Alternativt er der de faste udenlandske steder. Hvis man kan lide asiatiske piger er timeprisen kr. 1.300,- på Daisy Club og i Gormsgade. jeg har været begge steder og kvaliteten har nogenlunde samme niveau som på en klinik. Begge steder er der selvfølgelig forskel på pigerne. På gentlemans Club, mend ungarske piger, kan kvaliteten variere meget og prisen er kommet noget op på det sidste.

På privat diskret steder har je prøvet f.eks. Dya til kr. 1.100,- for en time +kr.  100,-for slik. Hun taler lidt dansk og godt engelsk. Jeg har også prøvet Roxana til kr. 1.300,-. Hun taler godt engelsk og har også højt niveau. Der kan sikkert også findes flere gode steder.

Jeg har en del gange været hos Vordingborgpigerne, hvor der er mange piger som også er på klinikker i København. Prisen her er på samme høje niveau. Pigerne er som regel gode, men det modsatte er også prøvet. Her får man betydelig mindre for pengene.

Jeg kan godt forstå at i piger siger at i vil have de priser i tager, hvilket er jeres helt klare valg. Alternativt er det så mit valg at vælge noget billigere. Jeg syntes at jeg kan få samme høje kvalitet flere steder, når jeg vælger hele timer.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har, som de fleste andre piger i branchen nok har, en klar forestilling om at især de udenlandske piger nok er vores hårdeste konkurrenter.. Også når man kigger herinde, så drejer 7 ud af 10 anmeldelser/forespørgelser sig om udenlandske piger.. Selvfølgelig kan det være fordi mange danske piger frabeder sig anmeldelser, eller de mænd der herinde besøger danske piger ikke gider lave anmeldelser..

Du har ret i at de udenlandske piger er konkurrenterne. For mig er valget også prisen. Forskellen på kr 500,- til kr. 800,- på timeprisen betyder en del og danske pigers kvalitet er ikke nødvendigvis det bedste.

Forespørgslen og anmeldelserne på udlændingene tror jeg også er nyhedsværdien. De udenlandske piger som er her fast, bliver ikke anmeldt meget oftere end de danske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Priserne på Danske GP'ere er ikke steget i en del år efterhånden. Og Task force lukkede en del danske steder. Og jeg kan se en tendens i hele landet på at mange steder lukker. Mange danske klinikker køre med husleje ordninger for pigerne, ellers kan man slet ikke få dem til at komme. 

Mit gæt er at 2 måske 3 klinikker i Jylland overlever og i Kbh måske 5....ud af dem med kun danske piger.

Jeg har selv en del faste gæster - så jeg overlever nok. Men ærligt så har jeg ikke det samme antal 'nye' gæster. 

Mit netværk i branchen er stort - og jeg høre ofte om piger som sidder og har 2-3 gæster på en vagt. Og så er det pludselig en rigtig dårlig forretning at være GP'er.

Jeg tror at Branchen ville have godt af noget nytænkning......i virkeligheden har meget lidt ændret sig i mine (få ;-) ) år i branchen. 

Cuddling......kan det være et speciale ? For så gider jeg altså godt! :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal ærligt indrømme at når prisen for en times fræk hygge ligger på den høje side af 2000kr, så fordufter min interesse og jeg vælger i stedet udenlandsk eller slet og ret andre ting at fornøje tilværelsen med.

At der forespørges og anmeldes flest udenlandske piger, høre altså sammen med at der tit komme nye til landet. De fleste herinde kende vel Trines ry og ellers kan man vel finde 25 anmeldelser om hende. Det kan man ikke om nyankomne "Lilly" fra Ungarn (opfundet navn) og derfor kommer der anmeldelser af hende.

Jeg har oplevet en dansk pige sige at de velkendte danske piger også har brug for friske anmeldelser - MEN nu er anmeldelser altså en hjælp til andre sex købere om hvad man kan opleve og IKKE en reklame søjle for piger!

Hvis der lidt oftere var nye danske piger der ville prøve branchen, så ville der også være mere gang i anmeldelserne af danske piger ;) 

Slutteligt vil jeg sige at jeg gerne besøger klinik, men at jeg dog oplever at tingene er lidt mere frit når det er privat/diskret (har oplevet at en klinik pige selv foreslog at vi lavede en aftale en dag, hvor der ikke var en "nysgerrig" tele tilstede :wub: )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi unge piger i branchen hører jo tit om "de kronede dage" hvor man ikke gik hjem med under 10.000 pr vagt.. Så forstår udemærket din undring.. Jeg har selv haft den.. Priserne fra den gang er ikke blevet markant højere af hvad jeg har hørt.. Vi taler maks 500 kr højere i timen end dengang.. Samtidig er leveomkostningerne jo også steget.. 

Der koster de udenlandske piger os bare utrolig meget forretning.. De tjener jo en buttload af penge og så tager de ned til deres eget land hvor ikke kun piger men også alt andet kan købes til halvdelen af hvad vores leveomkostninger er.. Det lidt ligesom når arbejdspladser flytter til Kina eller andre steder i Asien eller østeuropa.. Ligesom at håndværkere må finde sig i og bekæmpe sort arbejdende polakker der gør præcis det samme som pigerne fra udlandet hvilket vi må kæmpe imod og prøve at leve med.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

Priserne på Danske GP'ere er ikke steget i en del år efterhånden. Og Task force lukkede en del danske steder. Og jeg kan se en tendens i hele landet på at mange steder lukker. Mange danske klinikker køre med husleje ordninger for pigerne, ellers kan man slet ikke få dem til at komme. 

Mit gæt er at 2 måske 3 klinikker i Jylland overlever og i Kbh måske 5....ud af dem med kun danske piger.

Jeg har selv en del faste gæster - så jeg overlever nok. Men ærligt så har jeg ikke det samme antal 'nye' gæster. 

Mit netværk i branchen er stort - og jeg høre ofte om piger som sidder og har 2-3 gæster på en vagt. Og så er det pludselig en rigtig dårlig forretning at være GP'er.

Jeg tror at Branchen ville have godt af noget nytænkning......i virkeligheden har meget lidt ændret sig i mine (få ;-) ) år i branchen. 

Cuddling......kan det være et speciale ? For så gider jeg altså godt! :wub:

Hej Trine.

Du har ret i at der skal nytænkning til. I Tyskland har jeg prøvet 3 timer for 80 euro og så så mange piger du kan nå. Der kan også vare andre show events med underholdning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer der kun 2-3 gæster på vagt, må i gøre. noget

Lad være med at se så meget på uret, der er jo tid nok, så kommer manden igen.

Jeg tit oplevet, at det kun er penge og penge - så kommer jeg ikke der igen. Det gælder sikkert også for andre.

Sig til jeres veninder yd mere service så kommer vi igen.

der er piger som lever op til dette og de har meget at lave - lyt til dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 11 minutter siden:

Priserne på Danske GP'ere er ikke steget i en del år efterhånden. Og Task force lukkede en del danske steder. Og jeg kan se en tendens i hele landet på at mange steder lukker. Mange danske klinikker køre med husleje ordninger for pigerne, ellers kan man slet ikke få dem til at komme. 

Mit gæt er at 2 måske 3 klinikker i Jylland overlever og i Kbh måske 5....ud af dem med kun danske piger.

Jeg har selv en del faste gæster - så jeg overlever nok. Men ærligt så har jeg ikke det samme antal 'nye' gæster. 

Mit netværk i branchen er stort - og jeg høre ofte om piger som sidder og har 2-3 gæster på en vagt. Og så er det pludselig en rigtig dårlig forretning at være GP'er.

Jeg tror at Branchen ville have godt af noget nytænkning......i virkeligheden har meget lidt ændret sig i mine (få ;-) ) år i branchen. 

Cuddling......kan det være et speciale ? For så gider jeg altså godt! :wub:

Club Mon cherie eller hvad det hedder var vist ikke nogen videre god idé kunne jeg forstår på det hele.. Så der er jo prøvet at ændre noget.. Omend det ikke virkede.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Priserne på Danske GP'ere er ikke steget i en del år efterhånden. Og Task force lukkede en del danske steder. Og jeg kan se en tendens i hele landet på at mange steder lukker. Mange danske klinikker køre med husleje ordninger for pigerne, ellers kan man slet ikke få dem til at komme. 

Mit gæt er at 2 måske 3 klinikker i Jylland overlever og i Kbh måske 5....ud af dem med kun danske piger.

Jeg har selv en del faste gæster - så jeg overlever nok. Men ærligt så har jeg ikke det samme antal 'nye' gæster. 

Mit netværk i branchen er stort - og jeg høre ofte om piger som sidder og har 2-3 gæster på en vagt. Og så er det pludselig en rigtig dårlig forretning at være GP'er.

Jeg tror at Branchen ville have godt af noget nytænkning......i virkeligheden har meget lidt ændret sig i mine (få ;-) ) år i branchen. 

Cuddling......kan det være et speciale ? For så gider jeg altså godt! :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Først en tak til Trine, som lærte at gå på Bordel på hedengangne SMS Planet.

Så jeg har haft fornøjelsen af Trines ydelser et par gange og Yes du er sød Trine.

Selv tænker jeg i en alder at 54 år, at jeg har kun brug en halv time for et rimeligt samleje, og gider ikke mere end en gang, men ville gerne betale for at hyggesnakke lidt før og efter, men så koster det en time og næsten dobbelt op.

En time hos en udenlandsk koster ca. 1200 kr. også får jeg hyggesnakken med - Dejlige Monique Manifique koster 1100 kr. for den nødvendige halve time.

Så måske skulle man kunne sex og snak til differentieret priser :o)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fiskermanden skrev, for 3 minutter siden:

Kommer der kun 2-3 gæster på vagt, må i gøre. noget

Lad være med at se så meget på uret, der er jo tid nok, så kommer manden igen.

Jeg tit oplevet, at det kun er penge og penge - så kommer jeg ikke der igen. Det gælder sikkert også for andre.

Sig til jeres veninder yd mere service så kommer vi igen.

der er piger som lever op til dette og de har meget at lave - lyt til dem

Ingen arbejder jo gratis.. Det gider du vel heller ikke.? 

Jeg har da haft dårlige vagter.. Og hvis man spørger bare en af de gæster jeg har haft og som også har været så elskværdige at lave en anmeldelse så giver jeg en rigtig god service.. Med masser af tid og ingen stress.. Hvis jeg lige selv skal sige det.. Hahaha.. 

Jeg ved at der altid gå spekulationer omkring de piger, uanset hvem de er, der tjener usædvanlig godt og om hvorvidt de muligvis gør ting de ikke burde men det så en anden sag..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Club-Mon Cherie udsprang af en ide jeg havde, jeg lavede 1 aften med det og Mon-Cherie valgte at fortsætte med det.

Mændene blev spurgt til råds og prisen på 30 min blev sat efter hvad de mente var Fair......resultatet var....svingende.

ingen mænd = ingen piger gad komme.

Da jeg startede kostede 30 min 900kr. Dansk 400kr.... 

Jeg har tænkt meget på om der simpelhen er sket en holdningsændring blandt mænd....at det er ufedt at købe sex. Og noget som bære præg af skam bla pga skræmmekampagnerne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@JenniferRomantica Jeg har heller ikke indtryk af at Danske piger giver en dårlig service og kort tid - tværtimod.....oftest oplever jeg at de virkeligt lægger sig i selen for at gøre det godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tror at Branchen ville have godt af noget nytænkning......i virkeligheden har meget lidt ændret sig i mine (få ;-) ) år i branchen. 

Der tror jeg du har meget ret i Trine. Om det er fordi tanken er vi gør som vi plejer. Eller ja vi har det jo godt som det kører, man bliver måske magelig. Men nu du skriver der er færre og færre kunder. Kunne det jo være der skulle noget nyt til ift. at tiltrække nye kunder. Dog man skulle tænke mere i nye veje. Og ja det må jo så være op til de enkelte steder og pigerne, 

God aften

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror rigtigt meget, at det er skræmme kampagner anført af kvinder som er med til at ødelægge sex markedet.

Jeg kom først i gang i alder af ca. 45 år - men ville ønske jeg havde suppleret mine faste forhold med lækre piger hvor jeg køber ydelsen, så behøver jeg som mand ikke at føle at jeg går glip at noget ved at have en fast partner.

Så uanset min partner status vil jeg købe lidt ved siden af - alene fordi jeg kan og fordi jeg har en perlerække af gode oplevelser med købesex :o)

Redigeret af Chuck
Skrivefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 5 minutter siden:

@JenniferRomantica Jeg har heller ikke indtryk af at Danske piger giver en dårlig service og kort tid - tværtimod.....oftest oplever jeg at de virkeligt lægger sig i selen for at gøre det godt.

Præcis..

De fleste danske piger har jo også en fremtid i den danske branche og er her ikke kun en uges tid ligesom de udenlandske.. Hvor efter de fleste så skifter navn osv når og hvis de kommer igen.. Derfor har de jo en stor interesse i at gøre deres arbejde godt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tanker der ikke er baseret på konkret fakta.

Jeg ikke markedet totalt set er skrumpet. Markedet har derimod ændret sig hovedårsagerne kunne være

1) Der er igennem årene sket en stigning i antallet af udenlandske piger

2) Finanskrisen ramte branchen hårdt, og man fandt billigere alternativer. Da finanskrisen ophørte blev der sikkert brugt flere penge igen, men branchen var allerede forandret

3) Diverse initiativer fra told&skat hvor man primært i branchen har haft fokus på klinikker har sikkert også haft en indvirkning

4) Strukturen på en typisk klinik med 2 piger på vagt, en mutter osv. er ikke gearet til at tage konkurrence op

5) Mange typiske klinik kunder er måske smuttet til Thai miljøet, som umiddelbart virker stort i branchen

6) Der er sket en tilbøjelighed til at mene, at hvis rammerne mere bliver som ved privat/diskret så er det ligesom at disse gæster føler at de køber noget mere ægt, eksklusiv m.v

Hvad skal der til for at de danske klinikker ikke forsvinder.

Jeg antager at de danske klinikker ikke ønsker at sætte priserne ned. Og hvis de ellers driver stederne med orden i tingene, pigerne ligeså med hensyn til skat og moms, så er der ej heller bases for det. (Det er jo det de siger') 

Jeg er lidt ked af at sige det, men denne del af branchen er bare stok konvervation og imod nytænkning. Der er jo ikke sket noget nævneværdigt siden man opfandt begrebet GFE, da ruder konge var knægt. 

Det der skal til, er at skabe noget nyt, således at et besøg på en klinik adskiller positivt i forhold til de billigere alternativer, og samtidigt skal man af med et lidt for udbredt image "Sex på en klinik er maskin sex"  

Primært mener jeg man skal forsøge at udvikle ydelser, der klart illustrer at man nu hælder noget mere ind i den samlede oplevelse. Jeg kommer ikke med en lang liste i dette indlæg, med et oplevelse for mig ville virke mere eksklusivt hvis den også kunne indeholde noget Wellness eller noget andet således at sexen blev pakket ind i noget mere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jennifer.

Selvfølgelig skal du ikke arbejde gratis.

Tal med kunderne og få deres mening, måske kan de giver jer nogen ideerLøsningen er mange tæt ved.

Generelt er jeg tilfreds ellers kommer jeg ikke igen.

De piger der har været nogen tid branchen yder god service.

Mange nybegyndere, tror det er en pengemaskine.

Det er det ikke og de forsvinder hurtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest h20
JenniferRomantica skrev, for 36 minutter siden:

maks 500 kr højere i timen end dengang.. 

Det er nu også en hel del :) Jeg syntes hellere ikke der er noget underligt i at se en forsinket effekt af højere priser. Selv hvis vi ser bort fra at den økonomiske stemning er anderledes i dag, så er der vel en effekt hvor kunderne går fra 'tvungen accept' af høje priser, over til øget træthed/utilfredshed med dem.

 

Måske ikke en udbredt holdning? men for mig er det mere 'rimeligheden' i prisen for et enkelt besøg der i praksis stopper mig fra at besøge danske klinikker, end det er mit totale forbrug. 

 

 

Redigeret af h20

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Jeg har selv en fornemmelse af at mænds adfærd mht sex har ændret sig.... swingerklubber osv. 

Jeg syntes faktisk sjældent at de udenlandske altid er helt så billige som man tror.....de tager ofte ekstra for stort set alt.

 

Sidstnævnte er nok et større problem til dem der køber meget korte møder. Når man er oppe på en time, så er der en klar prisforskel, hvor alt det ekstra ofte bliver et mindre problem at få med. Det kan snildt blive halv pris af det tilsvarende hos en dansk pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Trine

Der mangler kransekage på bordeller og bordelmutter mangler virksomhedsstrategi. Bordel eller klinikdrift kan ikke overleve på falske billeder og beskrivelser, billig kaffe og hurtige upersonlige knald. Det går galt når monopolretten på sexydelser undviger markedsudviklingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, jeg tror at vi må erkende, at danske piger bliver et nicheprodukt fremover i branchen for dem som er villige til at betale lidt ekstra.

Konkurrencen fra de udenlandske piger er massiv, og det samme er fokuset på pris hos størstedelen af sex køberne. Priskonkurrence ser jeg ikke som en mulighed. Det nytter ikke at sætte prisen lidt ned, "mindsteprisen" vil bare følge med. I er oppe mod udenlandske piger der tager fortjenesten med hjem, eller (eksempelvis) herboende thaier, som er villige til at accepter et indtjeningsniveau ingen dansk pige ville være tilfreds med.

Men der vil altid være nogle der er villige betale lidt mere for hvad der så bliver en up-marked ydelse, måske specielt i GFE-segmentet hvor kommunikation/connection med pigen spiller en større rolle?  - spørgsmålet er så bare hvor stor den niche er. 

Uden at gøre mig hellig er jeg efter en periode hvor jeg har været lidt fokuseret på kvantitet begyndt at synes, jeg har haft lidt for mange halvkiksede oplevelser med thaier, og satser nu på færre men bedre besøg hos (især) danske piger som jeg ved leverer kvalitet - altså bortset lige fra iaften hvor fokus var på prisen og tilgængelighed på et indskudt ekstra besøg :mellow: 

Om markedet som sådan er skrumpende skal jeg ikke gøre mig klog på.

 

Redigeret af Findus
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
h20 skrev, Lige nu:

Det er nu også en hel del :) Jeg syntes hellere ikke der er noget underligt i at se en forsinket effekt af højere priser. Selv hvis vi ser bort fra at den økonomiske stemning er anderledes i dag, så er der vel en effekt hvor kunderne går fra 'tvungen accept' af høje priser, over til øget træthed/utilfredshed med dem.

 

 

Jeg tager 200kr mere i timen nu - end da jeg startede ;-)

Personligt fjernede jeg selv ekstra tillæg for alt muligt for lang tid siden, jeg oplevede det som om at mændene tog det som et gene tillæg. Og ærligt så syntes jeg at det blev dumt og pinligt at sige at kys kostede 200kr ekstra.

Udgifterne for at gå på arbejde er bestemt ikke blevet mindre for pigerne.

Huslejerne på klinikkerne OG pd er høje og div annonce sites er heller ikke billlige.

En vagt for mig løber op i 14-1600 i Kbh UDEN Teledame.

Jylland er langt dyrere end Kbh mht leje priser og Teledame Plus transporten er dyr.

Jeg har så ondt af de piger som sidder og ender med at skylde i husleje fordi at vagten har været dårlig. 

Mht billeder osv....der er 3 fotografer pt på landsplan som tager af ALLE pigerne og de har gjort det i mange år, så jeg tror ikke st billederne i dag er mere photoshoppet end for 8 år siden.

Måske wellness delen kunne være smart ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...