Hop til indhold
Guest Sweex

Når en mands hjerne går i selvsving...

Recommended Posts

Guest Sweex

Jeg er til daglig kørende håndværker og kommer vidt omkring. forleden var jeg på nørrebro. Jeg skulle ind i en masse lejligheder og lave noget arbejde og møder i den forbindelse mennesker på et andet plan. 

Tit og ofte er de meget ydmyge eller flove, fordi de ved at jeg skal ind deres private sfære og det kunne være jeg så noget de ikke var stolte af. 

Jeg møder så en kvinde i opgangen der er noget omtumlet og forvirret. Hendes børn er sent på og nøglerne er væk. Hun mumler så noget om at hun nok skal nå at komme tilbage efter hun har afleveret børn, da jeg skal ind i hendes lejlighed. nå nå ingen hastværk vi skal nok nå det. 

Når man møder mange forskellige mennesker, bliver man vant til at læse dem og jeg har efterhånden udviklet et godt øje for det og noget sagde mig at der var et eller andet over hende, jeg kunne bare ikke sætte min finger på det. 

Da det så er blevet hendes tur, møder jeg op i hendes lejlighed og gør min ting. Da jeg så forklarer hende at jeg kommer igen senere, forklarer hun at hun så hellere må aflevere hendes nøgle til mig, da hun skal op på loftet og tage nogle billeder. jeg tænker at det nok bare er ting til Den blå avis eller sådan noget og så tænker jeg ikke mere på det.

Da det så er blevet tid til pause, går jeg ned af trappen og skal til at åbne yderdøren. Til min glæde ser jeg en vildt lækker pige på vej ind ad døren og vi udveksler en høfligt smil. 

Yes tænker jeg, hun skal garanteret op til hende studinen på 2 sal der sidder og læser. Så i min pause sidder jeg og kun kan tænke på at komme op i lejligheden igen og se hende uden alt det overtøj på og få en lille sludder. 

Da jeg nærmer mig lejligheden med med studinen ser jeg til min overraskelse at hun desværre ikke er der, øv!!! 

Da jeg så skal ind til hende den forvirret, kan jeg genkende tasken der ligger og flyder på gulvet, det er sku da hende den lækres taske. og så gik lyset op for mig.

Damen der havde et eller andet over sig skulle op på loftet og tage billeder, nu med en lækker pige på besøg :-o

Jeg skynder mig det bedste jeg har lært at blive færdig i lejlighederne og skynder mig selvfølgelig på loftet. Inde i deres fællesrum kan jeg så høre de 2 piger sludre og fniser...

Inde i mit hoved er der ikke nogen tvivl om at det er en gp der får taget billeder til sin profil og hvis jeg nu lige skulle ind og kigge på et rør i det rum, så ville der helt sikkert ske mere end jeg havde drømt om da jeg stod op om morgenen. Mit hjerte banker hurtigere og jeg prøver desperat at finde en undskyldning for at komme uanmeldt ind i rummet. Jeg vælger i sidste ende ikke at ødelægge seancen og jeg fandt aldrig ud af hvad der foregik, selvom jeg da gjorde mit for at finde et hul i døren eller væggen. 

Nu sidder jeg og skriver det her og tænker hvor primitiv en mande hjerne egentlig er og hvor fedt det er, at sådan en lille dagdrøm kan redde en kedelig arbejsdag... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Denne her historie er SÅ god - især fordi jeg ved præcis hvem det er du taler om :lol:;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Trinetease skrev, for 6 minutter siden:

Denne her historie er SÅ god - især fordi jeg ved præcis hvem det er du taler om :lol:;)

Så jeg havde ret:-o :) nu begynder min hjerne for alvor at løbe af med mig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hahaha En nøgen pige på et loft og en kvindelig fotograf..... Jeg lover dig 1000% at det har været koldt og.......ukomfortabelt :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæhæ.

Da jeg kom hos Nikita Darling på hendes p/d-adresse på Østerbro – altid på samme tidspunkt – oplevede jeg et par gange en rengøringsmand, der var særligt ihærdig med rengøringen netop på pågældende etage.

Normalt hørte jeg ham kun bikse med rengøringsredskaberne, men jeg så ham også en gang, da jeg kom ud fra lejligheden, hvor han nikkede til mig med et svedent smil.

Det er ham, jeg i mine oplevelsesberetninger omtaler som "Meyer med kosten".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Trinetease skrev, for 23 minutter siden:

Hahaha En nøgen pige på et loft og en kvindelig fotograf..... Jeg lover dig 1000% at det har været koldt og.......ukomfortabelt :lol:

Min hjerne er ved at koge over nu :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

@Trinetease Please skriv hvem hun er hvis hun bliver/er aktiv, hun var mega lækker. :wub:

Eller er jeg så fat svag at jeg ikke kan gennemskue at det er dig selv du taler om :)

Redigeret af Sweex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
holstebronx skrev, for 23 minutter siden:

Øh, ja uden at hentyde til noget, men så burde Trine da være nem at genkende :ph34r::lol:

Ja hvis man har set hende irl ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Trinetease skrev, 1 time siden:

Aaaahahahaha..... Min mund er lukket med 7 sejl :lol:;)

Er det ikke segl..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 22 timer siden:

Ja hvis man har set hende irl ;)

De dejlige bryster kombineret med smukke Trines højde, der kan man ikke tage fejl :wub::wub:

Redigeret af postmand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Alkoholikeren skrev, den 19/1/2017 at 22:00:

Er det ikke segl..

Jo :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har Trine ikke tidligere her på EG nævnt noget med, at hun skulle have nye fotos?

Eller hvem var det nu, det spurgte her på EG, hvilken type fotos, vi syntes det skulle være? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi Hi - Sød fortælling

jeg vil så bare tilføje, at har man som jeg prøvet nogle gange at tage den slags billeder, så emer situationen ikke af sex, som den sikkert gør i manges fantasier. Men min krop blev da "misbrugt". Den første gang havde jeg ond i røven og benene......dagen efter.

 

....... pga af de underlige stillinger jeg skulle stå og ligge i, for at tage billeder fra de rigtige vinkler. Det kan man selvfølgelig undgå hvis man bruger stativ, og er lidt mere effektiv med hensyn til antal billeder. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 37 minutter siden:

Du fandme lækker Trine. MUMS :-P

Hvis jeg kunne få lov til at benytte denne fotograf ville jeg blive glad. Synes det meget svært og tage billeder selv som du nok har bemærket ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...