Some1 182 Skrevet 20. Januar, 2017 Liderbukken skrev, den 19/1/2017 at 12:00: Ja som overskriften lyder: Hvilke politikere ville I gerne se nøgen eller i hvert fald meget letpåklædt? Et must er jo hende her fra Venstre i Holstebro: http://www.mx.dk/underholdning/kendte/story/28422304 Men er der andre - kendte som ukendte. Og hvad siger pigerne? Er der nogle lækre mænd på 'Borgen? Find og følg hende på FB. Der er mange billeder, hvor der ikke er meget overladt til fantasien. Kan dog se på billederne at hun udover at være politikker også er en habil Photoshop-bruger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertolt Brecht 157 Skrevet 20. Januar, 2017 En hel del er allerede helt afklædte, eksempelvis, når de træder ind i en tre-kløver regering, ikke nødvendigvis noget kønt syn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 20. Januar, 2017 Øzlem C.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 20. Januar, 2017 Jeg vil nu helst være fri for at se vores kvindelige politikkere nøgen eller optræde i medier hvor fokus udelukkende handler om seksuel udstråling. Ikke fordi jeg ikke synes nøgen kvinder at dejlige at beskue, men hver ting til sin tid og situation. Når vi nu taler politik, vil jeg hellere spise frokost med Marianne jelved og hører anekdoter fra hendes politiske karriere. Ulla Terkelsen ligeså, selvom hun er udenrigskorrespondent. Til gengæld nyder jeg at se pigernes selfie-tråde og billederne på deres annoncer - Her synes jeg det giver lidt mere mening for mig. Og......på et tidspunkt har man også set så mange kvinder nøgne, at synes at en kvindelig og selvfølgelig smuk kvinde, vil næppe forandre hele verdenen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 21. Januar, 2017 TheVoice skrev, for 36 minutter siden: Jeg vil nu helst være fri for at se vores kvindelige politikkere nøgen eller optræde i medier hvor fokus udelukkende handler om seksuel udstråling. Ikke fordi jeg ikke synes nøgen kvinder at dejlige at beskue, men hver ting til sin tid og situation. Når vi nu taler politik, vil jeg hellere spise frokost med Marianne jelved og hører anekdoter fra hendes politiske karriere. Ulla Terkelsen ligeså, selvom hun er udenrigskorrespondent. Til gengæld nyder jeg at se pigernes selfie-tråde og billederne på deres annoncer - Her synes jeg det giver lidt mere mening for mig. Og......på et tidspunkt har man også set så mange kvinder nøgne, at synes at en kvindelig og selvfølgelig smuk kvinde, vil næppe forandre hele verdenen. Enig, jeg ville dog snuppe Vestager til en middag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 21. Januar, 2017 Jeg napper gerne Sophie Løhde, og hun skulle så forklare mig, hvorfor en lækker sild som hende kunne have en så grim kæreste som Troels Lund Rasmussen, og så ville jeg efterfølgende efter kaviar, filet mignong, have lækker sex med hende, ja hver sin ting til hvor sin tid, men jeg elsker nøgne kvinder, især de kønne og unge og relativt unge.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helsingborgare 27 Skrevet 21. Januar, 2017 Jag hoppas ni har något emot att en svensk också kommer med ett inlägg här om de danska ministrarna. Dem jag gärna ser naken är Inger Stöjberg. Hon ser så eldig ut. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaskap79 363 Skrevet 21. Januar, 2017 Helsingborgare skrev, Lige nu: Jag hoppas ni har något emot att en svensk också kommer med ett inlägg här om de danska ministrarna. Dem jag gärna ser naken är Inger Stöjberg. Hon ser så eldig ut. Jeg skulle lige til at foreslå det samme. Hun kunne være en god partner at forsøge at tæmme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaskap79 363 Skrevet 21. Januar, 2017 Svensk politi er også helt OK http://ekstrabladet.dk/flash/livsstil/mobil-tyv-overmandet-af-politi-dame-i-bikini/6210728 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2837 Skrevet 21. Januar, 2017 Inger støjberg https://www.google.dk/search?q=billeder+af+inger+støjberg&biw=1067&bih=523&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiswaOz9NLRAhXHKiwKHTYIDb0QsAQIHw 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 21. Januar, 2017 Alkoholikeren skrev, 1 time siden: Jeg napper gerne Sophie Løhde, og hun skulle så forklare mig, hvorfor en lækker sild som hende kunne have en så grim kæreste som Troels Lund Rasmussen, og så ville jeg efterfølgende efter kaviar, filet mignong, have lækker sex med hende, ja hver sin ting til hvor sin tid, men jeg elsker nøgne kvinder, især de kønne og unge og relativt unge.... Kære Alko: Troels Lund Poulsen er det korrekte navn. God weekend. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 21. Januar, 2017 Claire skrev, for 11 timer siden: Enig, jeg ville dog snuppe Vestager til en middag. Bestemt også en jeg kunne tænke mig at møde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Iwantyoufor6 Skrevet 21. Januar, 2017 johanne smith... tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 26. Januar, 2017 Lars løkke , klædt af til skindet uden venstres boxershorts. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 26. Januar, 2017 (edited) . Redigeret 26. Januar, 2017 af Gungner Dobbelt post Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 27. Januar, 2017 Marie Reumert Gjerding, Enhedslisten.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. Januar, 2017 Støjberg??? Er det fordi hun med en imaginær politihasket og knippel appellerer til SM-segmentet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaskap79 363 Skrevet 27. Januar, 2017 Borende X skrev, for 3 minutter siden: Støjberg??? Er det fordi hun med en imaginær politihasket og knippel appellerer til SM-segmentet? Nærmere fordi hun er en person der giver modspil og ikke bare føjer sig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 28. Januar, 2017 Ingen. Jeg gider icke fakes... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 28. Januar, 2017 kaskap79 skrev, den 27/1/2017 at 21:31: Nærmere fordi hun er en person der giver modspil og ikke bare føjer sig. Hun er rødhåret som jeg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertolt Brecht 157 Skrevet 29. Januar, 2017 kaskap79 skrev, den 1/27/2017 at 21:31: Nærmere fordi hun er en person der giver modspil og ikke bare føjer sig. Hun er også god for at styrke S fremgang, hun ender med at sejre ad helvede til og overlade roret til skrige-skinken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Investoren 334 Skrevet 29. Januar, 2017 (edited) PILF listen (vilkårlig rækkefølge): Pernille Skibber (Ø), FolketingetAnna Mee Allerslev (R), Borgmester i Københavns KommuneLilian Parker Kaule (LA), (Tidl. ?) Københavns BorgerrepræsentationSusanne Yazdanyar (Ø), Gladsaxe ByrådZenia Stampe (R), FolketingetIda Auken (R), FolketingetSophie Løhde (V), FolketingetSofia Osmani (K), Borgmester i Lyngby-Taarbæk Kommune Er det weird at man faktisk har mødt dem alle sammen IRL? Redigeret 29. Januar, 2017 af Investoren links Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg