Hop til indhold
Liderbukken

Hvilke politikere ville I gerne se nøgen?

Recommended Posts

Liderbukken skrev, den 19/1/2017 at 12:00:

Ja som overskriften lyder: Hvilke politikere ville I gerne se nøgen eller i hvert fald meget letpåklædt?

Et must er jo hende her fra Venstre i Holstebro: http://www.mx.dk/underholdning/kendte/story/28422304

Men er der andre - kendte som ukendte. Og hvad siger pigerne? Er der nogle lækre mænd på 'Borgen?

Find og følg hende på FB. Der er mange billeder, hvor der ikke er meget overladt til fantasien. Kan dog se på billederne at hun udover at være politikker også er en habil Photoshop-bruger ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil nu helst være fri for at se vores kvindelige politikkere nøgen eller optræde i medier hvor fokus udelukkende handler om seksuel udstråling. Ikke fordi jeg ikke synes nøgen kvinder at dejlige at beskue, men hver ting til sin tid og situation. 

Når vi nu taler politik, vil jeg hellere spise frokost med Marianne jelved og hører anekdoter fra hendes politiske karriere. Ulla Terkelsen ligeså, selvom hun er  udenrigskorrespondent. Til  gengæld nyder jeg at se pigernes selfie-tråde og billederne på deres annoncer - Her synes jeg det giver lidt mere mening for mig. Og......på et tidspunkt har man også set så mange kvinder nøgne, at synes at en kvindelig og selvfølgelig smuk kvinde, vil næppe forandre hele verdenen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 36 minutter siden:

Jeg vil nu helst være fri for at se vores kvindelige politikkere nøgen eller optræde i medier hvor fokus udelukkende handler om seksuel udstråling. Ikke fordi jeg ikke synes nøgen kvinder at dejlige at beskue, men hver ting til sin tid og situation. 

Når vi nu taler politik, vil jeg hellere spise frokost med Marianne jelved og hører anekdoter fra hendes politiske karriere. Ulla Terkelsen ligeså, selvom hun er  udenrigskorrespondent. Til  gengæld nyder jeg at se pigernes selfie-tråde og billederne på deres annoncer - Her synes jeg det giver lidt mere mening for mig. Og......på et tidspunkt har man også set så mange kvinder nøgne, at synes at en kvindelig og selvfølgelig smuk kvinde, vil næppe forandre hele verdenen.

Enig, jeg ville dog snuppe Vestager til en middag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg napper gerne Sophie Løhde, og hun skulle så forklare mig, hvorfor en lækker sild som hende kunne have en så grim kæreste som Troels Lund Rasmussen, og så ville jeg efterfølgende efter kaviar, filet mignong, have lækker sex med hende, ja hver sin ting til hvor sin tid, men jeg elsker nøgne kvinder, især de kønne og unge og relativt unge....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helsingborgare skrev, Lige nu:

Jag hoppas ni har något emot att en svensk också kommer med ett inlägg här om de danska ministrarna. Dem jag gärna ser naken är Inger Stöjberg. Hon ser så eldig ut. 

Jeg skulle lige til at foreslå det samme.

Hun kunne være en god partner at forsøge at tæmme :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, 1 time siden:

Jeg napper gerne Sophie Løhde, og hun skulle så forklare mig, hvorfor en lækker sild som hende kunne have en så grim kæreste som Troels Lund Rasmussen, og så ville jeg efterfølgende efter kaviar, filet mignong, have lækker sex med hende, ja hver sin ting til hvor sin tid, men jeg elsker nøgne kvinder, især de kønne og unge og relativt unge....

Kære Alko:

Troels Lund Poulsen er det korrekte navn.  :D

God weekend.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 11 timer siden:

Enig, jeg ville dog snuppe Vestager til en middag.

Bestemt også en jeg kunne tænke mig at møde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Støjberg???

Er det fordi hun med en imaginær politihasket og knippel appellerer til SM-segmentet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Støjberg???

Er det fordi hun med en imaginær politihasket og knippel appellerer til SM-segmentet?

Nærmere fordi hun er en person der giver modspil og ikke bare føjer sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kaskap79 skrev, den 27/1/2017 at 21:31:

Hun er rødhåret som jeg :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
kaskap79 skrev, den 1/27/2017 at 21:31:

Hun er også god for at styrke S fremgang, hun ender med at sejre ad helvede til og overlade roret til skrige-skinken.

Del dette indlæg

Link til indlæg

PILF listen (vilkårlig rækkefølge):

Pernille Skibber (Ø), Folketinget
Anna Mee Allerslev (R), Borgmester i Københavns Kommune
Lilian Parker Kaule (LA), (Tidl. ?) Københavns Borgerrepræsentation
Susanne Yazdanyar (Ø), Gladsaxe Byråd
Zenia Stampe (R), Folketinget
Ida Auken (R), Folketinget
Sophie Løhde (V), Folketinget
Sofia Osmani (K), Borgmester i Lyngby-Taarbæk Kommune

Er det weird at man faktisk har mødt dem alle sammen IRL? :ph34r:

Redigeret af Investoren
links

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...