kaskap79 363 Skrevet 18. Januar, 2017 http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/revolution-paa-vej-10-regler-kan-aendre-fremtidens-fodbold/6496661 Det kunne være rart at for rusket noget op i de gamle fodboldregler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buzz Light 162 Skrevet 19. Januar, 2017 FIFA-DIREKTØR MARCO VAN BASTENS FORSLAG TIL NYE FODBOLDREGLER 1. Ingen offside 2. En spiller må maksimum lave 5 frispark før han skal forlade banen. (Gerne i udskift med ny spiller) 3. Effektiv spilletid fra 80. min og frem. Bolden må ikke ligge stille i mere end 10 sekunder. 4. Gult kort giver tid udenfor 5. Straffespark i løb fra 25 meter 6. Kun anfører må tale med dommer 7. Flere udskiftninger i forlænget spilletid 8. Færre kampe. Fra 80 til 50 kampe så spillerne er fysisk og mentalt friske når der spilles. 9. Færre spillere pr. hold i ungdomsfodbold 10. Flyvende udskiftninger i ungdomsfodbold Ja! Især den første med at afskaffe offside syntes jeg kunne være spændende men kan dog ikke se meningen i at de i ungdomsfodbold skal spille anderledes. Glæder mig til at se hvad det bliver til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlindBoy 1368 Skrevet 19. Januar, 2017 Frisk indspark fra Van Basten, og fodbold uden offside vil helt sikkert give mere underholdning i kampene. Game on Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 19. Januar, 2017 Hej allesammen. FIFA-DIREKTØR MARCO VAN BASTENS FORSLAG TIL NYE FODBOLDREGLER1. Ingen offside 2. En spiller må maksimum lave 5 frispark før han skal forlade banen. (Gerne i udskift med ny spiller)3. Effektiv spilletid fra 80. min og frem. Bolden må ikke ligge stille i mere end 10 sekunder.4. Gult kort giver tid udenfor5. Straffespark i løb fra 25 meter6. Kun anfører må tale med dommer7. Flere udskiftninger i forlænget spilletid8. Færre kampe. Fra 80 til 50 kampe så spillerne er fysisk og mentalt friske når der spilles.9. Færre spillere pr. hold i ungdomsfodbold10. Flyvende udskiftninger i ungdomsfodbold 1. Super god ide, at skrotte offside reglen. Det vil skabe hurtigere og mere dynamisk spil og til glæde for de betalende fans, på tribunerne. Ja jeg er bestemt stor fan af denne ide. 2. Der kan jeg se mange stop i en kamp, det vil for mig kunne ødelægge, kampen at den potentielt kunne blive fløjet ihjel, at en spiller skal forlade banen. Ja dårlig ide. 3. Ja det vil kræve meget for dommeren, at skulle holde øje med det. + alt andet der sker omkring ham. 4. Det samme svar vil jeg give som i nr. 2. 5. Ja spændende ala som i ishockey. Så bring it on. 6. Der er jeg også enig, hvor er det træls at se 5 mand springe frem til dommeren ved en kendelse. Så ja mere ansvar til anføreren. 7. Ja jo tja. jeg mener nu det er godt nok som det er nu med de 3 udskiftninger der eksistere. 8. Jamen så skal der jo laves helt om mht deltagere ved fx. VM, EM, OL, Euro league, Champions league, færre klub kampe, venskabskampe, landskampe Et eller andet sted må man vel gå ud fra at, et menneske godt kan spille 2 kampe på en uge. Motivation kan man jo ikke lave regler om. Og lur mig ikke om at en spiller på top niveau ikke er fysisk klar. Det kan være svært med det mentale. Men igen svært at lave regler for det. 9-10. Ja måske, nu ser jeg ikke meget ungdomsfodbold, men skal man hærde de unge drenge til at komme til udlandet. Så skal man nok ikke nurse eller forkæle dem så meget. Det har vi en stor tendens til her i DK. De skal have alt i hovede og røv. Og det sker ikke i samme grad i udlandet. Og nok også derfor de unge spillere får et kæmpe chok når de kommer til udlandet. Hygge og god torsdag derude KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg