Hop til indhold

Creampie-GB med 20-årige Anna søndag d. 5. februar i Birkerød

Featured Replies

Skrevet

Trist jeg bor så langt væk. Hun ser ud til at være værd at hygge med :rolleyes::rolleyes:

Skrevet

Annoncen er slettet, jeg havde lidt på fornemmelsen at den var fake, muligvis endda chikane, da det fulde navn var opgivet.

Skrevet
  • Author
Bear skrev, den 24/1/2017 at 15:33:

Annoncen er slettet, jeg havde lidt på fornemmelsen at den var fake, muligvis endda chikane, da det fulde navn var opgivet.

Jeg tror ikke at det er fake. Navnet Anna Vangsgaard er vel bare opdigtet. 

Her er lige et link til arrangementet

https://annoncelight.dk/showad/221927

Skrevet

Jeg undrer mig. Ikke så lidt endda!

Hvad får en pige på 20 år til at søge efter 15 mænd til at bolle hende i to timer uden prævention ?

Venligst

French

Skrevet

Det er vel noget kun hun kan svare på - så du kan jo spørge hende.

Skrevet

Det er nok bare et opdigtet navn. Der fandtes i øvrigt også en Anna Vangsgaard på sugardaters indtil for nylig, men jeg kan ikke finde profilen mere. Tror den er god nok, selvom det lyder lidt vildt. ;)

Hun så i øvrigt rigtigt godt ud, hvis I spørger mig.

Skrevet
frenchlover1 skrev, den 26/1/2017 at 21:00:

Hvad får en pige på 20 år til at søge efter 15 mænd til at bolle hende i to timer uden prævention ?

Venligst

French

Der kan være mange grunde til, at hun gør det. Der kan være gode og der kan være dårlige grunde til det. 

Det er nærliggende at tro, at det er en erotisk fantasi der skal udleves. Måske.

Hvis hun havde været 15 år ældre, kunne det også have været et forsøg på at blive gravid på den gode gammeldags måde.  :mrgreen:

Redigeret af Connoisseur

Skrevet

Er af den overbevisning at dette gangbang er en omgang fup. Så jeg har meldt fra igen, virker ikke særligt seriøst.

Skrevet

Syns hun ser lidt stor ud fra de nye billeder..  Kunne være rart hvis der kom vægt og højde specifikationer . som ses ved de andre opslåede gbs.. 

Redigeret af abseenceman

Skrevet
frenchlover1 skrev, den 26/1/2017 at 21:00:

Venligst

French

..Hm...Spænding og rykke nogle mentale grænser? :ph34r:

Forresten Dejligt at Sjælland og S-togs området igen er nævnt, så piger...Hold jer venligst ikke tilbage.

Redigeret af ppd

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.