Hop til indhold
Beaver

Creampie-GB med 20-årige Anna søndag d. 5. februar i Birkerød

Recommended Posts

Annoncen er slettet, jeg havde lidt på fornemmelsen at den var fake, muligvis endda chikane, da det fulde navn var opgivet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, den 24/1/2017 at 15:33:

Annoncen er slettet, jeg havde lidt på fornemmelsen at den var fake, muligvis endda chikane, da det fulde navn var opgivet.

Jeg tror ikke at det er fake. Navnet Anna Vangsgaard er vel bare opdigtet. 

 

Her er lige et link til arrangementet

https://annoncelight.dk/showad/221927

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undrer mig. Ikke så lidt endda!

Hvad får en pige på 20 år til at søge efter 15 mænd til at bolle hende i to timer uden prævention ?

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Det er nok bare et opdigtet navn. Der fandtes i øvrigt også en Anna Vangsgaard på sugardaters indtil for nylig, men jeg kan ikke finde profilen mere. Tror den er god nok, selvom det lyder lidt vildt. ;)

 Hun så i øvrigt rigtigt godt ud, hvis I spørger mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, den 26/1/2017 at 21:00:

Jeg undrer mig. Ikke så lidt endda!

Hvad får en pige på 20 år til at søge efter 15 mænd til at bolle hende i to timer uden prævention ?

Venligst

French

 

Der kan være mange grunde til, at hun gør det. Der kan være gode og der kan være dårlige grunde til det. 

Det er nærliggende at tro, at det er en erotisk fantasi der skal udleves. Måske.

Hvis hun havde været 15 år ældre, kunne det også have været et forsøg på at blive gravid på den gode gammeldags måde.  :mrgreen:

 

Redigeret af Connoisseur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syns hun ser lidt stor ud fra de nye billeder..  Kunne være rart hvis der kom vægt og højde specifikationer . som ses ved de andre opslåede gbs.. 

Redigeret af abseenceman

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, den 26/1/2017 at 21:00:

Jeg undrer mig. Ikke så lidt endda!

Hvad får en pige på 20 år til at søge efter 15 mænd til at bolle hende i to timer uden prævention ?

Venligst

French

..Hm...Spænding og rykke nogle mentale grænser? :ph34r:

Forresten Dejligt at Sjælland og S-togs området igen er nævnt, så piger...Hold jer venligst ikke tilbage.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...