Hop til indhold
Red

Jessy - ægte stjerne på Frederiksberg

Recommended Posts

Jeg syntes hun har en dårlig attitude. Men jeg besøgte hende måske på en dårlig dag? Måske var det mig som bare syntes hun var oversminket? Eller også var det den berømte kemi det manglede. Jeg kommer i hvertfald ikke igen, så i kan have hende her for jer selv :P

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Air6 skrev, for 10 minutter siden:

Øv, så er det måske din skyld at jeg ikke kom til at besøge hende idag. Havde til form.  Fået adr. Og fortalt at jeg ville besøge hende i eftermiddag efter et møde. Da jeg bestilte tid til 15.30 skrev hun at hun ikke havde tid før kl. 17.00. Da jeg havde 180 km. Hjem bagefter, gad jeg ikke vente 1,5 time i CPH inden besøg, og så komme så meget senere hjem.

så øv øv, ville ellers godt have haft en time med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
GavmildeGert skrev, for 4 timer siden:

Ca hvor på Nørrebro? 

Til tider må man undres.

Iflg. Wikipedia er Nørrebro som bydel 4,1 kv.km. Det er i runde tal 2 km. på den ene led og 2 på den anden, omend jeg må medgive at Nørrebro er lidt langstrakt, f.x. er selve Nørrebrogade iflg. Google Maps 3,0 km., i prakses lidt kortere da Googles rute tager et par afstikkere ad sidegader da den er beregnet på bilende rejsende.

Selv på mine gamle gåben og med rullator, som jeg dog ikke bruger, er der vist ingen steder på Nørrebro jeg så som interesseret rejsende turist ikke ville kunne gå til på ½ time. Til fods.

Er det præcise sted ikke fløjtende ligegyldigt?? Og hvis du vitterligt har tænkt dig at besøge er den søde pige nok så imødekommende at oplyse om adressen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72
GrayNinja skrev, den 5/9/2018 at 12:12:

Jeg syntes hun har en dårlig attitude. Men jeg besøgte hende måske på en dårlig dag? Måske var det mig som bare syntes hun var oversminket? Eller også var det den berømte kemi det manglede. Jeg kommer i hvertfald ikke igen, så i kan have hende her for jer selv :P

Tak G. N.... for jeg vil gerne have hende for mig selv :P. Fræk, smuk, en udstråling der banker en i gulvet og det sødeste væsen :wub:. Oveni nok den bedste gfe/pse sex jeg har oplevet. For mig er hun unik. Har kun oplevet en håndfuld gp'ere der kan hvad hun kan. Ærgerligt at du ikke fik den oplevelse, men jo.... kemi er altafgørende i denne her leg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jessy has many good reviews, but none about threesome.

My girlfriend and I visited Jessy. Jessy had beforehand said, that she liked women just as much as men, and it was true. On her own initiative Jessy did a lot of wonderful hot things to my girlfriend, and they both had an orgasm.

Jessy has gone home now, but will be back in December.

For those having trouble getting in contact with Jessy I recommend writing Jessy an e-mail here on eroguide.dk hoping that she will read the e-mail.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GrayNinja skrev, den 5/9/2018 at 13:12:

Jeg syntes hun har en dårlig attitude. Men jeg besøgte hende måske på en dårlig dag? Måske var det mig som bare syntes hun var oversminket? Eller også var det den berømte kemi det manglede. Jeg kommer i hvertfald ikke igen, så i kan have hende her for jer selv :P

:((

sorry, to hear that

i treat all my clients with attention and respect, so i really wonder what happened .....

Del dette indlæg


Link til indlæg
6Frede skrev, den 28/10/2018 at 15:41:

Jessy has many good reviews, but none about threesome.

My girlfriend and I visited Jessy. Jessy had beforehand said, that she liked women just as much as men, and it was true. On her own initiative Jessy did a lot of wonderful hot things to my girlfriend, and they both had an orgasm.

Jessy has gone home now, but will be back in December.

For those having trouble getting in contact with Jessy I recommend writing Jessy an e-mail here on eroguide.dk hoping that she will read the e-mail.

It was really a big big pleasure

Emily is a sweatheart , and you re one of my favs! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moris75 skrev, for 5 timer siden:

Hi Jessy

When will you be back in Copenhagen?

Undskyld jeg blander mig, men i følge hende selv i en anden tråd tæller jeg personligt ned til den 5. låge skal åbnes i julekalenderen :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Skønheden lader vente på sig.....:huh:...nogen som har kontakt med hende og lidt news ?? :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
gokke72 skrev, den ‎07‎-‎12‎-‎2018 at 07:53:

Skønheden lader vente på sig.....:huh:...nogen som har kontakt med hende og lidt news ?? :ph34r:

Er der nogle som kan finde hendes gamle annonce, så jeg kan genopfriske hukommelsen med hvad jeg venter på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været på udkig efter den smukke Jessy. Sidst jeg mødte hende, fortalte hun, at hun ville vende tilbage d. 5. december. Men der kan jo være sket meget, siden hun ikke er dukket op. Måske har hun fundet manden i sit liv... Jeg håber under alle omstændigheder, hun har det godt og krydser alt hvad jeg har, for at vi kommer til at se hende igen evt i 2019.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72
IronHead skrev, for 4 timer siden:

er der nogen der har besøgt hende denne gang? Kunne nemlig ikke få fat i hende, hverken telefon eller sms

 

Æv æv, hun ligger med influensa og tager hjem. Kommer efter planen retur om en måneds tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gokke72 skrev, for 11 minutter siden:

Æv æv, hun ligger med influensa og tager hjem. Kommer efter planen retur om en måneds tid.

Noooooooo .... hun .. men .. i morgen .. min ... nooooooo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige besøgt hende, og kan bekræfte at hun ikke føler sig på toppen, og tager hjem i morgen. Jeg tilbød hende at besøge hende en anden gang i stedet, men hun virkede nu ikke super syg, og var frisk på at gennemføre. Jeg tænkte at det var det værd at fange en gang influenza :biggrin:

Service-niveauet og humøret var i top, så jeg havde en super oplevelse med hende. Tænker en anmeldelse er overflødig givet omstændighederne.

Hun skal nok komme tilbage en anden gang ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...