FriskFrejdig 2 Skrevet 16. Januar, 2017 Hej de herre Er der nogen der ved, om der er et massagested der har åben ved denne tid i Aarhus? Har ikke haft held med at finde frem til det via den sædvanlige google. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EliteMan 6 Skrevet 17. Januar, 2017 Hej FriskFrejdig. Det kan være den søde dame på Grønnegade 82B har. God fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 571 Skrevet 17. Januar, 2017 EliteMan skrev, for 10 timer siden: Hej FriskFrejdig. Det kan være den søde dame på Grønnegade 82B har. God fornøjelse. Er Grønnegade 82B et thai-sted?! Det er ikke på Thailisten Vest, og jeg mindes ikke, at der har været thailændere der...?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2058 Skrevet 17. Januar, 2017 Thai-fan skrev, 1 time siden: Er Grønnegade 82B et thai-sted?! Det er ikke på Thailisten Vest, og jeg mindes ikke, at der har været thailændere der...?! Nej der er en afrokvinde der. Har været der de sidste 20 år tror jeg. Har før i tiden fået et godt blæs på vej hjem fra byen Venligst 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 746 Skrevet 17. Januar, 2017 NN i grønnegade har åbent ... tors ... fre... og lørdag om natten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hovsa 53 Skrevet 17. Januar, 2017 Ved du hvem som er på stedet i øjeblikket og hvordan kvaliteten er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EliteMan 6 Skrevet 17. Januar, 2017 Thai-fan skrev, for 6 timer siden: Er Grønnegade 82B et thai-sted?! Det er ikke på Thailisten Vest, og jeg mindes ikke, at der har været thailændere der...?! Hej igen. Nej det er en sød voksen braziliansk dame. Har besøgt hende flere gange. Hun bor der. Hun var dog vist ved at stoppe en overgang, men tror bare hun trængte til en pause. Gætter på hun kan besøges nu. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 17. Januar, 2017 hovsa skrev, for 2 timer siden: Ved du hvem som er på stedet i øjeblikket og hvordan kvaliteten er? Jeg endte derinde en sen nattetime, tror den var to eller tre. Det var en thai med silicone, fik ikke navnet, ikke noget specielt anbefalelsesværdigt. Grønnegade 82B er et noget omtalt sted herinde. Jeg har ikke været der i mange år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FriskFrejdig 2 Skrevet 18. Januar, 2017 Tak for alle de gode fif. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 18. Januar, 2017 Hvordan kommer man i kontakt med hende i Grønnegade 82 B ??...skal være på de kanter i weekenden ss Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 571 Skrevet 19. Januar, 2017 knold skrev, for 14 timer siden: Hvordan kommer man i kontakt med hende i Grønnegade 82 B ??...skal være på de kanter i weekenden ss Prøv med en efterlysning her: https://www.eroguide.dk/forum/forum/78-efterlysninger-i-jylland/ , da det ikke er et thai-sted. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EliteMan 6 Skrevet 21. Januar, 2017 Du skal såmænd bare ringe til hende eller ringe på døren og spørge pænt, om hun vil have besøg. Vær sød og høflig, så har du måske en mulighed. Søg i Google på adressen ang. telefonnr. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg