Lady Cherie 5801 Skrevet 13. Januar, 2017 (edited) Ja jeg har jo altså brug for lidt hjælp, jeg ved altså ikke hvor jeg tager mig bedst ud....i den lille røde sag, eller der hvor jeg viser min fine lange næse med vorter? Jeg har jo lidt lange øre, så jeg må jo dække dem...hihihhihi Men jeg får jo også lidt stang på et af billederne frækt ik? til lille mig fnisss Jeg har jo en hjemmeside der skal passes, den kan alle jo se her : http://www.cherie.dk Se mig HOST ps. så har jeg tænkt på om jeg skal beholde min titel som Hex, eller jeg skal skifte den ud med "GUDDOMLIG"....måske er HEX bedst hihhihi Redigeret 13. Januar, 2017 af Lady Cherie 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 13. Januar, 2017 (edited) Lady Cherie skrev, for 6 minutter siden: Ja jeg har jo altså brug for lidt hjælp, jeg ved altså ikke hvor jeg tager mig bedst ud....i den lille røde sag, eller der hvor jeg viser min fine lange næse med vorter? Jeg har jo lidt lange øre, så jeg må jo dække dem...hihihhihi Men jeg får jo også lidt stang på et af billederne frækt ik? til lille mig fnisss Jeg har jo en hjemmeside der skal passes, den kan alle jo se her : http://www.cherie.dk Se mig HOST ps. så har jeg tænkt på om jeg skal beholde min titel som Hex, eller jeg skal skifte den ud med "GUDDOMLIG"....måske er HEX bedst hihhihi Ej, Heaven and hell, vi ved godt hvor du regere Redigeret 13. Januar, 2017 af Claire 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 13. Januar, 2017 Fed humor Cherie 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 13. Januar, 2017 Cherie bare hop i et par lange støvler, så behøver du vist ikke alt det andet bling bling 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 13. Januar, 2017 Du hoster meget for tiden Cherie...du har vel ikke fået KOL ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 13. Januar, 2017 KOL: kold om lårene. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. Januar, 2017 Flotte selv'ere. Jeg synes bedst om den sidste. Den svarer meget godt til mit billede af en rigtig hex. Her må de unge visualisationslystne modeller altså undvære mig. Jeg flyver sgu' med til Bloksbjerg 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 13. Januar, 2017 Du havde et billede engang hvor du står med dit flotte lyse hår, med rank ryg i en TOP lækker lak dragt - det stemmer jeg for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 13. Januar, 2017 Kære Trine Jeg vil hellere ha du poster dit lækre billede af dig i din lak dragt....det er flot. Frem med det her på stregen! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 13. Januar, 2017 Lady Cherie skrev, for 3 minutter siden: Kære Trine Jeg vil hellere ha du poster dit lækre billede af dig i din lak dragt....det er flot. Frem med det her på stregen! Hahahaha Jeg sidder her med 2 kg hund på skødet og griner helt vildt - Du er virkeligt verdens sjoveste og dejligste Heks . Tak for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 13. Januar, 2017 Trinetease skrev, for 3 minutter siden: Hahahaha Jeg sidder her med 2 kg hund på skødet og griner helt vildt - Du er virkeligt verdens sjoveste og dejligste Heks . Tak for dig Det hot!! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 13. Januar, 2017 SÅDAN! Det var vel ikke så svært! FLOT FLOT! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mon Cherie Skrevet 13. Januar, 2017 (edited) Redigeret 13. Januar, 2017 af Mon Cherie Jeg vil helst ha det slettet det var en fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 13. Januar, 2017 Mon Cherie skrev, for 1 minut siden: Cherie Du skal vælge enten det første eller det sidste. det første fordo det er et godt og frækt salgsbillede, du viser jo ben. nertstrømper sælger. Men det sidste er jo en vellignendende selfie Kære Mon Cherie Ja jeg syntes også min ligblege teint gør sig bedst på det sidste billede og mine vorter kommer til sin ret....men netstrømperne altså...huuuuuuuuuu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 13. Januar, 2017 Netstrømper er dobbelt op på Frækt! Og kombinationen af dem og så Heksen på et kosteskaft - det rykker! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. Januar, 2017 (edited) Lady Cherie skrev, for 21 minutter siden: SÅDAN! Det var vel ikke så svært! FLOT FLOT! Ja, selv jeg begynder at blive interesseret i noget med læder. Måske ender jeg som skomager . Arj, dette er topkvalitet, men hvor er hunden? Redigeret 13. Januar, 2017 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. Januar, 2017 Lady Cherie skrev, for 11 minutter siden: Kære Mon Cherie Ja jeg syntes også min ligblege teint gør sig bedst på det sidste billede og mine vorter kommer til sin ret....men netstrømperne altså...huuuuuuuuuu Du vil bare fryse med dem, når du sidder på kosten i 9000 fods højde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 13. Januar, 2017 Ellers lidt en sej tanke..... heksen i skarp konkurrence med Norwegian Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 13. Januar, 2017 Der er skuda varme indbygget i kosteskaftet på Hexia-air 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. Januar, 2017 (edited) Trinetease skrev, for 11 minutter siden: Ellers lidt en sej tanke..... heksen i skarp konkurrence med Norwegian Ja, men jeg tror, at Norwegian taber. På et kosteskaft er der endnu mindre komfort – medmindre man da sidder bagerst og holder fast Redigeret 13. Januar, 2017 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 13. Januar, 2017 Til gengæld er der netstrømper og et par søde hunde - så op i numsen med komforten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 13. Januar, 2017 Lady Cherie skrev, for 3 minutter siden: Der er skuda varme indbygget i kosteskaftet på Hexia-air Bliver man magelig når man runder de 100 somre ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 13. Januar, 2017 Lady Cherie skrev, for 3 minutter siden: Der er skuda varme indbygget i kosteskaftet på Hexia-air Hexia Air.....Hahahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 13. Januar, 2017 Hej og godaften @Lady Cherie Synes da du skulle iklædes sådan her Måske en pisk i hånden på det højre billede Heksen Lady C. Fandens fræk har højdeskræk. Heksen Lady C fandens fræk. led så frygtelig af højdeskræk. Når hun fløj som et fly, blev hun så frygtelig syg derfor søgte hun ly, i en by. Der boede Trine Tease, hende ville Lady C leas. De havde det godt i synd, det var deres løn. Borende X, var ikke en heks, Men ville gerne lege med. en rød ryg og røv han fik. Og han gav et lik hehe. Hunde vi gerne vil se, derfor siger jeg be be. Godaften allesammen. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. Januar, 2017 Trinetease skrev, for 1 minut siden: Til gengæld er der netstrømper og et par søde hunde - så op i numsen med komforten Arrh, i min høje alder sætter man pris på komfort. Men min røde tud kan da tjene som navigationslys 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg