Hop til indhold
Lady Cherie

Åååå hvad skal jeg dog gøre, hjælp mig!

Recommended Posts

3-28.jpg57.gifec1b0230b7be86a9ab943df04e831b05_dbb007b7362101071bda9fe7a1601e93.jpghex.gifwitch-3-1.jpg

Ja jeg har jo altså brug for lidt hjælp, jeg ved altså ikke hvor jeg tager mig bedst ud....i den lille røde sag, eller der hvor jeg viser min fine lange næse med vorter?

Jeg har jo lidt lange øre, så jeg må jo dække dem...hihihhihi

Men jeg får jo også lidt stang på et af billederne frækt ik? til lille mig fnisss

Jeg har jo en hjemmeside der skal passes, den kan alle jo se her : http://www.cherie.dk

Se mig

HOST

ps. så har jeg tænkt på om jeg skal beholde min titel som Hex, eller jeg skal skifte den ud med "GUDDOMLIG"....måske er HEX bedst hihhihi

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 6 minutter siden:

Ja jeg har jo altså brug for lidt hjælp, jeg ved altså ikke hvor jeg tager mig bedst ud....i den lille røde sag, eller der hvor jeg viser min fine lange næse med vorter?

Jeg har jo lidt lange øre, så jeg må jo dække dem...hihihhihi

Men jeg får jo også lidt stang på et af billederne frækt ik? til lille mig fnisss

Jeg har jo en hjemmeside der skal passes, den kan alle jo se her : http://www.cherie.dk

Se mig

HOST

ps. så har jeg tænkt på om jeg skal beholde min titel som Hex, eller jeg skal skifte den ud med "GUDDOMLIG"....måske er HEX bedst hihhihi

Ej, Heaven and hell, vi ved godt hvor du regere :rolleyes:<3 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg

Link til indlæg

Cherie bare hop i et par lange støvler, så behøver du vist ikke alt det andet bling bling :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Flotte selv'ere.

Jeg synes bedst om den sidste. Den svarer meget godt til mit billede af en rigtig hex. Her må de unge visualisationslystne modeller altså undvære mig. Jeg flyver sgu' med til Bloksbjerg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Du havde et billede engang hvor du står med dit flotte lyse hår, med rank ryg i en TOP lækker lak dragt - det stemmer jeg for :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Lady Cherie skrev, for 3 minutter siden:

Kære Trine

Jeg vil hellere ha du poster dit lækre billede af dig i din lak dragt....det er flot.

Frem med det her på stregen!

Hahahaha Jeg sidder her med 2 kg hund på skødet og griner helt vildt - Du er virkeligt verdens sjoveste og dejligste Heks :-). Tak for dig <3

IMG_0283.PNG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 minutter siden:

Hahahaha Jeg sidder her med 2 kg hund på skødet og griner helt vildt - Du er virkeligt verdens sjoveste og dejligste Heks :-). Tak for dig <3

IMG_0283.PNG

Det hot!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mon Cherie

:)

Redigeret af Mon Cherie
Jeg vil helst ha det slettet det var en fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mon Cherie skrev, for 1 minut siden:

Cherie

Du skal vælge enten det første eller det sidste.  det første fordo det er et godt og frækt salgsbillede, du viser jo ben. nertstrømper sælger. Men det sidste er jo en vellignendende selfie

Kære Mon Cherie

Ja jeg syntes også min ligblege teint gør sig bedst på det sidste billede og mine vorter kommer til sin ret....men netstrømperne altså...huuuuuuuuuu :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Netstrømper er dobbelt op på Frækt! 

Og kombinationen af dem og så Heksen på et kosteskaft - det rykker! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 21 minutter siden:

SÅDAN!

Det var vel ikke så svært!

FLOT FLOT!

Ja, selv jeg begynder at blive interesseret i noget med læder. Måske ender jeg som skomager  :D.

Arj, dette er topkvalitet, men hvor er hunden?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 11 minutter siden:

Kære Mon Cherie

Ja jeg syntes også min ligblege teint gør sig bedst på det sidste billede og mine vorter kommer til sin ret....men netstrømperne altså...huuuuuuuuuu :D 

Du vil bare fryse med dem, når du sidder på kosten i 9000 fods højde :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Ellers lidt en sej tanke..... heksen i skarp konkurrence med Norwegian :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 11 minutter siden:

Ellers lidt en sej tanke..... heksen i skarp konkurrence med Norwegian :D

Ja, men jeg tror, at Norwegian taber. På et kosteskaft er der endnu mindre komfort – medmindre man da sidder bagerst og holder fast :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Til gengæld er der netstrømper og et par søde hunde - så op i numsen med komforten :D:P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er skuda varme indbygget i kosteskaftet på Hexia-air :D

Bliver man magelig når man runder de 100 somre ? :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Der er skuda varme indbygget i kosteskaftet på Hexia-air :D

Hexia Air.....Hahahaha :lol::D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej og godaften @Lady Cherie

Synes da du skulle iklædes sådan her Måske en pisk i hånden på det højre billede :lol:

Relateret billede Billedresultat for frække hekse

Heksen Lady C. Fandens fræk har højdeskræk.

Heksen Lady C fandens fræk. led så frygtelig af højdeskræk. Når hun fløj som et fly, blev hun så frygtelig syg derfor søgte hun ly, i en by.

Der boede Trine Tease, hende ville Lady C leas. De havde det godt i synd, det var deres løn. :)

Borende X, var ikke en heks, Men ville gerne lege med. en rød ryg og røv han fik. Og han gav et lik hehe. 

Hunde vi gerne vil se, derfor siger jeg be be. :lol:

Godaften allesammen.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Til gengæld er der netstrømper og et par søde hunde - så op i numsen med komforten :D:P 

Arrh, i min høje alder sætter man pris på komfort. Men min røde tud kan da tjene som navigationslys

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...