Guest martinn1981 Skrevet 5. Marts, 2017 Claire skrev, Lige nu: Ok Skal det forstås som en facepalm? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 5. Marts, 2017 martinn1981 skrev, Lige nu: Skal det forstås som en facepalm? Den er rettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest martinn1981 Skrevet 5. Marts, 2017 Claire skrev, for 1 minut siden: Ok klæstrup den ene dag og holten den anden. Jeg må sige i eg mænd er noget mere SoMe end jeg Bliver du også sammenlignet med Nikita Klæstrup? Det ved jeg sgu ikke rigtig hvad jeg skal sige til... Må man godt sige at man har mere respekt for dig uden at det bliver opfattet som en kritik af Nikita? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest martinn1981 Skrevet 5. Marts, 2017 Claire skrev, Lige nu: Den er rettet Hehe...skulle lige til at skrive, at der ikke er noget mere usexet end når folk man taler med bare siger "ok" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 5. Marts, 2017 martinn1981 skrev, for 1 minut siden: Bliver du også sammenlignet med Nikita Klæstrup? Det ved jeg sgu ikke rigtig hvad jeg skal sige til... Må man godt sige at man har mere respekt for dig uden at det bliver opfattet som en kritik af Nikita? Jo Jo hvad bygger din respekt på? At min røv er lidt størrer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest martinn1981 Skrevet 5. Marts, 2017 (edited) Claire skrev, for 5 minutter siden: Jo Jo hvad bygger din respekt på? At min røv er lidt størrer? Der er noget ærligt over at du er glædespige og stolt af det, mens det er lidt svært at tage alvorligt at Nikita konstant optræder kun iført trutmund og g-streng, mens hun fornærmet siger "hvorfor kigger I på mine bryster? Jeg er faktisk intellektuel". Jeg ved godt, det er lidt farligt område, det her. For selvfølgelig har kvinder ret til at være både intellektuelle og posere i undertøj. Jeg kan bare ikke rigtig abstrahere fra hendes bryster, når hun smækker dem lige op i mit ansigt. Har i øvrigt slet ikke overvejet om din røv er større. Jeg synes, den er perfekt Redigeret 5. Marts, 2017 af martinn1981 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 5. Marts, 2017 martinn1981 skrev, for 1 minut siden: Der er noget ærligt over at du er glædespige og stolt af det, mens det er lidt svært at tage alvorligt at Nikita konstant optræder kun iført trutmund og g-streng, mens hun fornærmet siger "hvorfor kigger I på mine bryster? Jeg er faktisk intellektuel". Jeg ved godt, det er lidt farligt område, det her. For selvfølgelig har kvinder ret til at være både intellektuelle og posere i undertøj. Jeg kan bare ikke rigtig abstrahere fra hendes bryster, når hun smækker dem lige op i mit ansigt. Det er sjovt du siger jeg er "GP og stolt af det"? Det er jo en hemmelighed som kun folk i dette miljø kender til og de kender mig kun som Claire. Så er det jo nemt at være stolt når Claire er hot og latterligt god i kanen og der ikke stilles andre krav 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest martinn1981 Skrevet 5. Marts, 2017 Claire skrev, Lige nu: Det er sjovt du siger jeg er "GP og stolt af det"? Det er jo en hemmelighed som kun folk i dette miljø kender til og de kender mig kun som Claire. Så er det jo nemt at være stolt når Claire er hot og latterligt god i kanen og der ikke stilles andre krav Du står da i hvert fald ved det herinde Er du virkelig latterligt god? Kan du uddybe det lidt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 5. Marts, 2017 martinn1981 skrev, for 1 minut siden: Du står da i hvert fald ved det herinde Er du virkelig latterligt god? Kan du uddybe det lidt? Taktisk ville det vel være dumt at benægte mit erhverv på den side jeg annoncere? og nej selvfølgelig vil jeg ikke uddybe, du kan besøge mig, det har du efterhånden "truet" med i mange måneder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest martinn1981 Skrevet 5. Marts, 2017 Claire skrev, Lige nu: Taktisk ville det vel være dumt at benægte mit erhverv på den side jeg annoncere? og nej selvfølgelig vil jeg ikke uddybe, du kan besøge mig, det har du efterhånden "truet" med i mange måneder Bevares, men du kunne jo også bare dukke nakken og skamme dig over dit erhverv og aldrig vise dig herinde for at forsvare dig selv og dine kolleger. Det gør du jo ikke. Altså gemmer dig. I øvrigt har du ret. Jeg kan bare besøge dig. Men så skulle jeg jo være en røv over for min kone, og det vil jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 5. Marts, 2017 martinn1981 skrev, for 2 minutter siden: Bevares, men du kunne jo også bare dukke nakken og skamme dig over dit erhverv og aldrig vise dig herinde for at forsvare dig selv og dine kolleger. Det gør du jo ikke. Altså gemmer dig. I øvrigt har du ret. Jeg kan bare besøge dig. Men så skulle jeg jo være en røv over for min kone, og det vil jeg ikke. God aften søde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest martinn1981 Skrevet 5. Marts, 2017 Claire skrev, Lige nu: God aften søde I lige måde. Well played Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg