Dressmann 599 Skrevet 15. Januar, 2017 Claire skrev, den 14/1/2017 at 11:21: Jeg betaler da for at annoncere på EG ja, og pyt hvis du ikke gjorde... dette er god li'r - og det er det vil vil ha' Takker mange gange Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 15. Januar, 2017 (edited) Calletti skrev, 1 time siden: Aaaaahh!!!! Hvad er det her dog for en modbydelig lokkende tråd!!! Nu kommer jeg jo ikke til at kunne sidde stille før jeg har lagt vejen forbi Rødovre. Og tror i så ikke chefen har sendt mig på rejse tirsdag! Hmmf!! Der bliver sparet op Claire Det er uforskammet lang tid siden du har besøgt mig, vil jeg lige påpege Men hvis det er en trøst, kan jeg informere dig om, at jeg ikke arbejder nu på Tirsdag, so no loss PushingLimits skrev, for 45 minutter siden: Smukke billeder - det er femme fatale over dem. De er ret elegante og samtidig flabet og skide sexede. Og damn - sexy lips! Tak du. Redigeret 15. Januar, 2017 af Claire Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 15. Januar, 2017 Claire skrev, for 26 minutter siden: Det er uforskammet lang tid siden du har besøgt mig, vil jeg lige påpege Men hvis det er en trøst, kan jeg informere dig om, at jeg ikke arbejder nu på Tirsdag, so no loss Tak du. Det vælger jeg at tage som en invitation til at lægge vejen forbi Rødovre om 14 dage . Ses Claire - opfør dig pænt i mellemtiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 15. Januar, 2017 Mon ikke lige Claire skulle hoppe af den chat og så lege lidt mere med kamera 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 15. Januar, 2017 holstebronx skrev, for 2 minutter siden: Mon ikke lige Claire skulle hoppe af den chat og så lege lidt mere med kamera Der er min professionelle vurdering, at i har fået tilpas nok, til de næste 30 dage.. Dosis bør ikke overskrides. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 15. Januar, 2017 Flotte billeder Claire Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 15. Januar, 2017 Claire skrev, for 6 minutter siden: Der er min professionelle vurdering, at i har fået tilpas nok, til de næste 30 dage.. Dosis bør ikke overskrides. Jamen du kan da godt lige øve dig på nogle nye kamera teknikker, og så lige spørge herinde om det er ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 15. Januar, 2017 (edited) holstebronx skrev, for 1 minut siden: Jamen du kan da godt lige øve dig på nogle nye kamera teknikker, og så lige spørge herinde om det er ok Jeg arbejder på en reklamefilm med en fotograf i må lade jer nøje, med hvad i ellers kan finde af underholdning, indtil da.. Redigeret 15. Januar, 2017 af Claire Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 15. Januar, 2017 Claire skrev, for 2 minutter siden: Jeg arbejder på en reklamefilm med en fotograf i må lade jer nøje, med hvad i ellers kan finde af underholdning, indtil da.. ... I lige måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 15. Januar, 2017 Claire skrev, 1 time siden: Jeg arbejder på en reklamefilm med en fotograf i må lade jer nøje, med hvad i ellers kan finde af underholdning, indtil da.. Jeg kan både tá billeder og skrive fængende tekster - til rimelige priser endda Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 726 Skrevet 15. Januar, 2017 Claire skrev, den 14-01-2017 at 10:47: Mh.. jeg har kun få gange bevæget mig ud i offentligheden på den måde Du er da lidt kedelig ikke. Det er da en fantastisk påklædning på januar dag i snevejr, specielt hvis du ikke har andet på. Så vil du i hvert fald ikke være bange for at være kold i røven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 5. Marts, 2017 kan godt lide petite og de sidder pænt lad vær og brug penge på silecone ok det er underligt at røre ved og usexet at røre ved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest martinn1981 Skrevet 5. Marts, 2017 Claire skrev, den 13/1/2017 at 19:20: Joking.. Alle ved mine bryster ikke er store nok, til at kunne holde fest alene, men denne gang var de dog inviteret KYS herfra Du er så fucking lækker, Claire! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 5. Marts, 2017 martinn1981 skrev, Lige nu: Du er så fucking lækker, Claire! I knoooow. Tak KYS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest martinn1981 Skrevet 5. Marts, 2017 Claire skrev, Lige nu: I knoooow. Tak KYS Jeg ved at du ved det. Det gør dig kun endnu mere lækker Og også lidt skræmmende. Man tør jo næsten ikke besøge dig, når man er så overmatchet i lækkerhed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 5. Marts, 2017 martinn1981 skrev, Lige nu: Jeg ved at du ved det. Det gør dig kun endnu mere lækker Og også lidt skræmmende. Man tør jo næsten ikke besøge dig, når man er så overmatchet i lækkerhed Det er jo det du betaler mig for.. til dels. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest martinn1981 Skrevet 5. Marts, 2017 (edited) Claire skrev, for 1 minut siden: Det er jo det du betaler mig for.. til dels. Dét og så dine mad skills på lagenet - og muligheden for at konversere med dig om russisk litteratur Redigeret 5. Marts, 2017 af martinn1981 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 5. Marts, 2017 martinn1981 skrev, Lige nu: Dét og så dine mad skills på lagenet Goes without saying.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest martinn1981 Skrevet 5. Marts, 2017 Claire skrev, Lige nu: Goes without saying.. Er sgu nødt til at prøve...Tænk hvis jeg fik en tagsten i hovedet i morgen uden at have besøgt dig. Skræmmende tanke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest martinn1981 Skrevet 5. Marts, 2017 (edited) Claire skrev, for 4 minutter siden: Goes without saying.. Bare dét profilbillede er jo så overdrevet frækt for sådan en underspillet akademiker som mig. Den åbne mund med røde læber tigger om noget, som min kedelige kone aldrig gider. Du snor mig om din lillefinger, Claire Især når der så også kommer ret begavede ting ud af munden (hvis den ikke er optaget af andre ting...) Redigeret 5. Marts, 2017 af martinn1981 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 5. Marts, 2017 martinn1981 skrev, Lige nu: Bare dét profilbillede er jo så overdrevet frækt for sådan en underspillet akademiker som mig. Den åbne mund med røde læber tigger om noget, som min kedelige kone aldrig gider. Du snor mig om din lillefinger, Claire Det er mega usexet når mænd snakker deres kone ned. Måske det er dig der er kedelig? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest martinn1981 Skrevet 5. Marts, 2017 Claire skrev, Lige nu: Det er mega usexet når mænd snakker deres kone ned. Måske det er dig der er kedelig? Du har ret. Det er dumt. Beklager. Men nu tænder du mig endnu mere, fordi du er så skarp. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 5. Marts, 2017 martinn1981 skrev, Lige nu: Du har ret. Det er dumt. Beklager. Men nu tænder du mig endnu mere, fordi du er så skarp. Skarp eller skrap?.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest martinn1981 Skrevet 5. Marts, 2017 Claire skrev, Lige nu: Skarp eller skrap?.. Skarp som i klog. Men skrap tænder mig også lidt Det er derfor, jeg også tænder ret meget på Emma Holten. Egentlig synes jeg, hun er lidt for meget, men hun er sgu klogere end gennemsnittet og ikke bange for at være skrap. Uden sammenligning i øvrigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 5. Marts, 2017 (edited) martinn1981 skrev, for 2 minutter siden: Skarp som i klog. Men skrap tænder mig også lidt Det er derfor, jeg også tænder ret meget på Emma Holten. Egentlig synes jeg, hun er lidt for meget, men hun er sgu klogere end gennemsnittet og ikke bange for at være skrap. Uden sammenligning i øvrigt. Ok klæstrup den ene dag og holten den anden. Jeg må sige i eg mænd er noget mere SoMe end jeg Redigeret 5. Marts, 2017 af Claire Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg