Hop til indhold
JenniferRomantica

Hjælp..

Recommended Posts

hagbarth skrev, for 2 minutter siden:

Hvorfor skolepige?

Det andet outfit må kunne få enhver mand til at gå amok :P

Tror bare det er en fantasi.. Tror måske det har noget at gøre med min statur at han mener jeg ville passe ind i rollen.. 150 cm.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 30 minutter siden:

Sådan en ejer jeg ikke.. Jeg er faktisk ikke særlig meget kvinde når det kommer til stykket.. Jeg har to par almindelige sko og to par med høje hæle.. Og en jakke.. Hahaha.. Det vist ikke helt sådan kvinder er normalt.. Har jeg ladet mig fortælle.. 

Ud fra dine billeder kan jeg nu godt bekræfte at du er kvinde :D 
Medmindre der er en tur til Thailand du ikke har fortalt os om? ;):P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 33 minutter siden:

Havde jeg selv valgt havde jeg valgt det her måske.. 

20170113_135232.jpg20170113_135158.jpg20170113_135139.jpg

Må sige jeg synes dette look er meget sexet. Og ja må være lidt plat på en fredag og sige. 

Jan Pedersens billede.

Rigtig god fredag og weekend @JenniferRomantica

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
gerog skrev, Lige nu:

Ud fra dine billeder kan jeg nu godt bekræfte at du er kvinde :D 
Medmindre der er en tur til Thailand du ikke har fortalt os om? ;):P 

Nope ikke af hvad jeg ved.. det nok mere på det mentale plan den halter med det feminine.. Hahaha.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Nope ikke af hvad jeg ved.. det nok mere på det mentale plan den halter med det feminine.. Hahaha.. 

Det må du så arbejde lidt med. At være den lidt naive skolepigen holder ikke i længden, men kan selvfølgelig være sjovt i noget rollespil. Og så skal du se at komme ud og shoppe. Du mangler jo åbenbart noget stilfuld overtøj. 

Mangler du råd eller hjælp siger du bare til. Det fandeme noget jeg har forstand på :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Det må du så arbejde lidt med. At være den lidt naive skolepigen holder ikke i længden, men kan selvfølgelig være sjovt i noget rollespil. Og så skal du se at komme ud og shoppe. Du mangler jo åbenbart noget stilfuld overtøj. 

Mangler du råd eller hjælp siger du bare til. Det fandeme noget jeg har forstand på :D

Jeg har nogenlunde styr på det.. Jeg gider det bare ikke.. Hahaha.. 

Jeg elsker frakker.. Synes det så fint.. Men jeg har bare for korte ben til at det ser pænt ud.. Synes jeg.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Hahaha.. Det skulle jo være diskret.. 

Diskret er røvsygt, har personligt aldrig dyrket det ;)

2 timers offentlig transport er da forøvrigt fuldstændig unødvendigt, du vil sikkert  have nemt ved at blive taget op, hvis du blaffer i den mundering :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg elsker frakker.. Synes det så fint.. Men jeg har bare for korte ben til at det ser pænt ud.. Synes jeg.. 

Lysten kommer nok med alderen, specielt hvis du finder en kæreste der værdsætter spillet imellem det feminine og det maskuline. Nå men bort set fra det. Hvis man har korte ben, handler det jo bare om to ting. 1) lidt hæl på skoene/støvlerne og vælge mellem lang frakke i stedet for helt lang. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

En lang frakke udover dit sidste outfit, ville være ret stilet - korte ben eller ej... de ser altså ikke korte ud på dine billeder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Plantard skrev, for 3 minutter siden:

Diskret er røvsygt, har personligt aldrig dyrket det ;)

2 timers offentlig transport er da forøvrigt fuldstændig unødvendigt, du vil sikkert  have nemt ved at blive taget op, hvis du blaffer i den mundering :P

Jeg er typen alle husker.. Hahaha.. Kompenserer for min manglende højde og drøjde med et toneleje der ikke er til at undgå at hører.. Hahaha.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

20170113_130845.jpg

Det er en meget fin påklædning til dit "besøg".  :shock:  Du skal bare huske at tage en supermini g-streng på og komme "til" at vise den frem! Det vil give uro i bukserne hos enhver lidenskabelig mand.  :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Lysten kommer nok med alderen, specielt hvis du finder en kæreste der værdsætter spillet imellem det feminine og det maskuline. Nå men bort set fra det. Hvis man har korte ben, handler det jo bare om to ting. 1) lidt hæl på skoene/støvlerne og vælge mellem lang frakke i stedet for helt lang. :)

Lidt hæl på skoen kræver mega meget dyre sko når man bruger en str 33.. Det ikke lige til at finde alle steder.. Hehe.. Især ikke i høje hæle.. Eller hvis man vil undgå velcro og glimmer.. Hahaha.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Lidt hæl på skoen kræver mega meget dyre sko når man bruger en str 33.. Det ikke lige til at finde alle steder.. Hehe.. Især ikke i høje hæle.. Eller hvis man vil undgå velcro og glimmer.. Hahaha.. 

Godt klar over, at det kan være et problem at finde stilfulde sko med lidt hæl i str. 33 uden at det koster kassen. Ellers må du et smut syd på, hvor fodstørrelsen er mere moderat end i Skandinavien :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
den nysgerrige skrev, for 18 minutter siden:

En lang frakke udover dit sidste outfit, ville være ret stilet - korte ben eller ej... de ser altså ikke korte ud på dine billeder. 

Nej de passer nok også i længden til min krop.. Men når der kun er 150 cm alt i alt så der ikke mange cm til ben.. Hahaha.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen sødeste Jennifer!

Skulle du få lidt tid i overskud, må du da meget gerne kigge forbi mig. Man er vel ikke "skolelærer" for ingenting! Tihi

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Nej de passer nok også i længden til min krop.. Men når der kun er 150 cm alt i alt så der ikke mange cm til ben.. Hahaha.. 

Næ men som du siger, så passer de jo til resten af kroppen... ville se skørt ud hvis du havde ben  som passede til en der var 180 cm :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
den nysgerrige skrev, for 2 minutter siden:

Næ men som du siger, så passer de jo til resten af kroppen... ville se skørt ud hvis du havde ben  som passede til en der var 180 cm :shock:

Ja det ville det nemlig.. Faktisk så hvis man er lavere end gennemsnittet men ens proportioner (højde, længde af ben og torso og arme passer sammen) passer så er man hvad der kaldes en pusling.. Hahaha.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Ja det ville det nemlig.. Faktisk så hvis man er lavere end gennemsnittet men ens proportioner (højde, længde af ben og torso og arme passer sammen) passer så er man hvad der kaldes en pusling.. Hahaha.. 

Ha ha ha er du så en pusling? Trods alt bedre end en gnom..:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeps.. Har tit fået spørgsmålet om jeg ikke er dværg.. Der er pusling også bedre.. Hahaha.. 

Hmmm enig! Men dværg, så har man speciale træk og vel også kortere arme og ben end dig... du ser altså ikke så lav ud på billeder... pusling :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...