Hop til indhold
Frodige Ida

Annoncelight og nem-Id

Recommended Posts

Hvorfor pokker har annoncelight lavet samarbejde med nem-id når vi skal købe bla. Point til annoncer.

Jeg er ikke meget for at udlevere mine dataer her og der.

de skriver at man kan tilknytte et mobil nr til kontoen men det hopper den elegant over og sender dig direkt vider til Nem-id.

Er der andre alternativer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 52 minutter siden:

Hvorfor pokker har annoncelight lavet samarbejde med nem-id når vi skal købe bla. Point til annoncer.

Jeg er ikke meget for at udlevere mine dataer her og der.

de skriver at man kan tilknytte et mobil nr til kontoen men det hopper den elegant over og sender dig direkt vider til Nem-id.

Er der andre alternativer?

Der er fornylig blevet tilføjet 3D Secure, som er en fællesbetegnelse for sikkerhedsstandarderne Verified by Visa og MasterCard SecureCode, der er udviklet af Visa og MasterCard. Ofte fungere det ved at du modtager en SMS, med en kode du skal indtaste. Disse oplysninger er dog ikke noget vi modtager.

Vi er mere eller mindre blevet tvunget til at tilføje 3D Secure til alle vores betalinger, da vi har været udsat for en eller flere personer brugte en masse stjålne kreditkortoplysninger til betalinger hos os for nylig. Derfor var beskeden fra kortudbyderne ret klar til os, at vi kunne vælge at tilføje 3D Secure eller miste retten til at modtage betalinger med Visa og MasterCard. 

Da det er ret svært for os at drive en forretning, uden at kunne modtage betaling. Så vi blev nød til at få aktiveret 3D Secure på alle betalinger.

Vi arbejder i øjeblikket på at komme til at tilbyde PaySafeCard, som en alternativ betalingsform.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...